Aha. Ja dat verklaart die nepborsten-clue inderdaad wel ja :squote:Op zaterdag 2 april 2011 20:11 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Geer denkt dat Maik aan zijn oren is geholpen
Laura is top!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:10 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is Laura toch een egoïstisch kreng he?
Ze liegt!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef Mita het volgende:
En Laura denkt helemaal niet aan het geld. Hoorde ik dat goed?
Geer denkt dat Maik zn oren heeft recht laten zetten ofzow, en dat dat zn geheim isquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef rico80 het volgende:
Ik val net binnen op die andere stream met maik en geer, weet iemand waar dit op sloeg:
Geer: "Was je niet bang dat Servio het zou zien tijdens het knippen"
?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Mama van Jo heeft nog wel een teiltje over.![]()
[ link | afbeelding ]
Thx Buuuurbquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ooit in teiltjes gehandeld maar ik weet nog wel een adresje waar ze speciekuipen hebben.
[ afbeelding ]
Ik ben wel erg pro Laura!!! maar niet zo pro Jo...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef rico80 het volgende:
Zeg PB, jij doet je onderschrift Theoneandonly wel eer aanJe bent volgens mij zo'n beetje de enige die nog fanatiek pro laura en Jo is, respect daarvoor. Verder zit je natuurlijk helemaal verkeerd en zullen ook jouw oogjes nog wel openen :p
Ze denkt er niet aan, ze aast er alleen op.. Geldwolf!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef Mita het volgende:
En Laura denkt helemaal niet aan het geld. Hoorde ik dat goed?
Wat is je top5?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben wel erg pro Laura!!! maar niet zo pro Jo...
Hoopt zeker dat we mild zullen zijn tijdens die neukpartijen van haar..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:16 schreef Mita het volgende:
Is het al opgevallen, dat Mo probeert zachtjes te praten, is zich weer in aan het slijmen bij de streamers
Dat heb ik gemist.. Maar dit is dan toch om misselijk van te worden!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:17 schreef delfse het volgende:
Maik had het over Cynthia en het nomineren en dat ging denk ik over dat ze haar zieke opa had gebruikt. Hopen dat ze volgende week Laura in een filmpje volgende week laten zien dat ze een vriendin haar zieke vader misbruikte om 2500 euro te verdienen met een missie.
Nominaties komen eraan..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef Day het volgende:
Oh god, ja hoor. karim gaat z'n verontschuldigingen weer eens aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |