En de hoogbegaafden verwachten een tsunami vanuit de Noordzee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
De niet hoogbegaafden zijn nu eenmaal trager van begrip.
Zou het dan uiteindelijk echt leuk om te zien wordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Yep! Dat heeft Alphons ons zelf verteld afgelopen donderdag!
(Aardige kerel trouwens)
En ze gaan volgende week aan de leugendetector.
En ze krijgen allemaal een compilatie te zien van beelden wie wát achter elkaars rug om gezegd heeft. De Week van de Waarheid.
Ja stel je voor Maik echt weg, wordt haar roompotje niet meer gevuld!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Daar is Mo dagelijks mee bezig om maik niet genomineerd te krijgen. Het zou heel dom zijn om Gerard te nomineren want wie daar naast komt te staan is weg. Ze zijn lekker slim de acteurs.
Toch wel met een lekker drankje erbij hoop ik......quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wilde het open en bloot op de bank doen, dat nomineren.
Maar wij zeiden dat ie dat niet moet doen, omdat je dan van die suikerzoet ingeklede nominaties krijgt. 'Boehoeeee *jank* ik wil niemand nomineren en ik mag je zo graag maar...'.
Nee hup, in dat hok, nomineren met reden en daarna allemaal met een chippie en een dippie op die bank zetten en dan die filmpjes uitzenden
Hij zei dat hij het waarschijnlijk zo gaat doen![]()
Ben benieuwd!
't erg dat jij ze moet vertellen hoe ze het moeten doen, maar .... spannend!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wij zeiden dat ie dat niet moet doen, omdat je dan van die suikerzoet ingeklede nominaties krijgt. 'Boehoeeee *jank* ik wil niemand nomineren en ik mag je zo graag maar...'.
Nee hup, in dat hok, nomineren met reden en daarna allemaal met een chippie en een dippie op die bank zetten en dan die filmpjes uitzenden
Ben benieuwd!
Wat goed om te horen dat hij luisterde naar de wensen van anderen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Of hij kan goed acteren, en net doen alsof hij luistertquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:31 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat goed om te horen dat hij luisterde naar de wensen van anderen.
We zullen het maandag zien...quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Of hij kan goed acteren, en net doen alsof hij luistert
Gert en Pietje en ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:31 schreef ariehaan het volgende:
[..]
't erg dat jij ze moet vertellen hoe ze het moeten doen, maar .... spannend!
Goeiemorgen trouwens, wat doen we hier met dat mooie weer?
dan weet je meteen dat je je zo niet moet kleden, want je bent meteen het lachertje van Nederland.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw gottegot het is weer grijze roezelrokjes dag met onelegante zwarte legging eronder.
Ben benieuwd wat voor schoenen ze erbij gaat matchen
Ik hoop van harte dat hij geluisterd heeft, want dat geeft dan pas mooie tvquote:
Gezellig, hebben we de hele maandagavond een SL. Want dat komt waarschijnlijk niet live op de stream.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Alsof de normale nominaties wel op stream te zien zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gezellig, hebben we de hele maandagavond een SL. Want dat komt waarschijnlijk niet live op de stream.
Owja: HALLO ALLEMAAL![]()
Als maandag blijkt dat hij toch z'n eigen zin heeft gedaan zou het wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Of hij kan goed acteren, en net doen alsof hij luistert
Zou niet te snel lachen... Als er boven ons een fjord afbreekt of een flinke ijsschots dan kan dat zo maar gebeuren. Al noemen wij dat dan een vloedgolf en geen tsunami. Hoe dan ook, het is een flinke plens water en dat gaan die tegenwoordig zeer matig onderhouden dijkjes niet trekken. Dus trek je badpak of zwembroek maar vast aan :pquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de hoogbegaafden verwachten een tsunami vanuit de Noordzee.
Kijkers in de zeik nemen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Als maandag blijkt dat hij toch z'n eigen zin heeft gedaan zou het wel heel erg zijnff je kijkers in de zeik nemen.
Nouja goed, niet dat dat nog niet gebeurd is.
Jij was donderdag bij de Live-show?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijkers in de zeik nemen?
Hij gaat sowieso open nomineren hoor, dat is al toegezegd
Vraag is alleen nog even hoe, dus of allemaal bij elkaar op de bank en gewoon zeggen terwijl iedereen er bij is, of eerst opnemen en dan uitzenden op het scherm, waardoor ze wellicht wat minder poezelig tegen elkaar zijn.
Ik bedoel als ze de filmpjes van de nominaties laten zien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof de normale nominaties wel op stream te zien zijn
Ja. En na afloop spraken we Alphons.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij was donderdag bij de Live-show?
Ik bedoel meer dat 'ie zich dan weer weinig aantrekt van wat de kijkers willen. Ik denk dat niemand zit te wachten op dat poezelige gedoe zoals jij het noemt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag is alleen nog even hoe, dus of allemaal bij elkaar op de bank en gewoon zeggen terwijl iedereen er bij is, of eerst opnemen en dan uitzenden op het scherm, waardoor ze wellicht wat minder poezelig tegen elkaar zijn.
Oh zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik bedoel als ze de filmpjes van de nominaties laten zien.
Ik neem aan dat ze niet meteen laten meekijken bij de nominaties, want dan weten ze na de eerste allemaal verder dat er wordt meegekeken en dan is het hetzelfde als open nomineren.
Mooi zo! Ook nog iets gemerkt van mamajo, las elders dat ze nogal 'aanwezig ' was, na afloop.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. En na afloop spraken we Alphons.
Die letterlijk zei dat er sowieso open genomineerd gaat worden
Is er al iemand anders in de buurt van het geheim van Maik? Zo nee, dan zou ik nog even wachten tot haar eigen geheim eruit is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:39 schreef MargrietV het volgende:
FF Meneertje jennen. Wanneer gaat Mo nu drukken op Maik. Is de deur al open?
Dit dus. Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:40 schreef Copycat het volgende:
Het zou toch wel heel faal zijn als ze open nomineren waar iedereen bij is. Dan weet je gewoon dat er zeer pc wordt gesproken. Saaie televisie.
Laat ze nietsvermoedend hun gal over elkaar spuien in dat hok, dan kun je vuurwerk en interessante beelden krijgen.
Hopelijk beklijft jullie argumentatie bij Alphons.
Ze hadden het over aardbevingen en daaruit voortkomende tsunami's.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:37 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zou niet te snel lachen... Als er boven ons een fjord afbreekt of een flinke ijsschots dan kan dat zo maar gebeuren. Al noemen wij dat dan een vloedgolf en geen tsunami. Hoe dan ook, het is een flinke plens water en dat gaan die tegenwoordig zeer matig onderhouden dijkjes niet trekken. Dus trek je badpak of zwembroek maar vast aan :p
De Stem moet voortaan ook geen genoegen met het argument 'met huppel- en huppeldepup wil ik overblijven in de finale', te nietszeggend.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:40 schreef Copycat het volgende:
Het zou toch wel heel faal zijn als ze open nomineren waar iedereen bij is. Dan weet je gewoon dat er zeer pc wordt gesproken. Saaie televisie.
Laat ze nietsvermoedend hun gal over elkaar spuien in dat hok, dan kun je vuurwerk en interessante beelden krijgen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo
Nee dan maar even een streamlock, maar dat zou mij dan persoonlijk niet zoveel uitmaken als dat oplevert dat er daarna een hok vol met bonje is
bedoeld hij nie gwoon dat de kijkers via sms gaan stemmen en de lui in het huis niet meer hoeven te nomineren???quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. En na afloop spraken we Alphons.
Die letterlijk zei dat er sowieso open genomineerd gaat worden
kan ze beter aan natte doos geven desnoods haalt ze een schoonmaakdoekje tussen haar benen door...wat een torrebak is die grietquote:
Nee, dat sowieso niet. Dan zou alweer een deel van het spel weg vallen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:42 schreef bergenzand het volgende:
[..]
bedoeld hij nie gwoon dat de kijkers via sms gaan stemmen en de lui in het huis niet meer hoeven te nomineren???
Lijkt me wel lachen zo'n week van de waarheid.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou het geen open nominatie heten ...quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:42 schreef bergenzand het volgende:
bedoeld hij nie gwoon dat de kijkers via sms gaan stemmen en de lui in het huis niet meer hoeven te nomineren???
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mooi zo! Ook nog iets gemerkt van mamajo, las elders dat ze nogal 'aanwezig ' was, na afloop.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:40 schreef Copycat het volgende:
zels City Bang Bang en Power Gel werkt niet bij haar.... niersteenvirusbacterien met resistentie tegen elk wondermiddel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ze beter aan natte doos geven desnoods haalt ze een schoonmaakdoekje tussen haar benen door...wat een torrebak is die griet
Nee hij zei letterlijk dat ZIJ open gaan nomineren, dus waar de rest van de bewoners bij zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:42 schreef bergenzand het volgende:
[..]
quote:
Wat een rund die Alex dankzij Gerard was zijn verblijf in de eerste weken dragelijk, zo zie je maar wie je vrienden zijn!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen zo'n week van de waarheid.
Laura is al weken bezig om Gerard zwart te maken. Alex heeft gezegd dat hij Gerard zal gaan bekstekken.
Dat gaat leuke beelden opleveren
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura denkt zwart kleed ook zo lekker af, dat gratenpakhuis
![]()
Wat een kleurkeuze
ze heet niks te verbergen want ze heb al twee ruggen.. of ze is al in rauw omdat ze getrouwd is..quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura denkt zwart kleed ook zo lekker af, dat gratenpakhuis
![]()
Wat een kleurkeuze
denk dat hij het alleen zegt om Laura stil te krijgen en verder zijn eigen spel speelt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een rund die Alex dankzij Gerard was zijn verblijf in de eerste weken dragelijk, zo zie je maar wie je vrienden zijn!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Daar hebben wij ook nog even over geklaagd (![]()
) dat dat mens steeds praat alsof zij in de productie zit. Omdat ze steeds zegt 'IK haal Djoon anders binnen 24 uur uit dat huis'. En 'Ik ga haar vertellen dat haar vriend het uitgemaakt heeft'.
Blikken spraken boekdelen in elk geval als zij weer langs liep
daarom zijn rls leerzaam, somsquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een rund die Alex dankzij Gerard was zijn verblijf in de eerste weken dragelijk, zo zie je maar wie je vrienden zijn!
Alex is een meeloper. Zo de wind waait, waait zijn jasje. Die gast heeft geen eigen mening. Dat durft hij niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat dus helemaal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Of ze nu open op de bank gaan nomineren of op de normale manier, SecretStory is voor de streamers toch al verpest met die toenemende streamlocks, en dat zullen er alleen nog maar meer worden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hij zei letterlijk dat ZIJ open gaan nomineren, dus waar de rest van de bewoners bij zijn.
Dat kan ik me in die context levendig voorstellen. Hier hangt het vooral af van de vraagstelling en onderwerpen. De geheimen zullen bijvoorbeeld weinig interessants opleveren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
Naar die leugendetector ben ik ook wel benieuwd.
Alphons vertelde dat ze dat een keer bij Temptation Island deden en dat het zweet dan van die kinnen af droop
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat dus helemaal.
Zou eigenlijk wel goed voor Gerard zijn want ik ben er niet helemaal van overtuigd dat hij Alex niet doorziet.
Dus reisje naar Boedapest word gecanceld, zeilreisje naar Londen kan Faalex ook zelf gaan zwemmen. En de hoopvolle investering wat Gerard zou moeten doen om Faalex aan het werk te helpen kan hij dan zeker op zijn buik schrijven
En Maaike was aan het eten/drinken dus kon in het korte gesprekje werkelijk niet zijn ogen van het kopje weghouden en je hoorde alleen als antwoord mja, mjaquote:
Gelukkig maar, anders past hij niet op mijn tv-tafeltjequote:Op zaterdag 2 april 2011 10:47 schreef Greys het volgende:
Oh en Guido is in het echt veel groter dan op tv
Dus jij kijkt niet meer op de streams?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:47 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Of ze nu open op de bank gaan nomineren of op de normale manier, SecretStory is voor de streamers toch al verpest met die toenemende streamlocks, en dat zullen er alleen nog maar meer worden.
Ja, dat was leuke TV, vooral met dat Belgische stelletje. Waarbij zij hem kompleet had voor zitten liegen en met de leugendetector door de mand viel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
Alphons vertelde dat ze dat een keer bij Temptation Island deden en dat het zweet dan van die kinnen af droop
is bij BB ook al eens gedaan toch ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
Ik moet inderdaad eerlijk zeggen dat ik nadat de streamlocks zijn ingevoerd ik vaker naar de Daily kijk dus ik snap ze ook wel..quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij kijkt niet meer op de streams?
Want ik ben ook geen fan van streamlocks, maar heb toch nog wel enig begrip dat als ze wat hogere kijkcijfers willen dat ze dan soms een streamlock moeten inzetten, omdat anders alle filmpjes al op youtube staan nog voordat het op tv geweest is.
Ja, ik hoop dat ze echt goed nadenken over wie ze wát gaan vragen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ik me in die context levendig voorstellen. Hier hangt het vooral af van de vraagstelling en onderwerpen. De geheimen zullen bijvoorbeeld weinig interessants opleveren.
Wederom inzetten om de onderlinge verhoudingen eindelijk eens op scherp te zetten en maskers af te gooien.
Omdat ze weten dat 'het publiek' dat ziet natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind dat ze zelfs in de KVDW heel voorzichtig zijn met hun uitspraken over elkaar, jammer.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders past hij niet op mijn tv-tafeltje
Ik heb hier al meer gezegd, ik heb de streams alleen nog maar aan, voor filmpjes voor mensen die niet alles kunnen zien. Verder kan heel SST me gestolen worden. Dat de kijkcijfers zwaar tegen vallen hebben ze toch echt aan hun zelf te danken, dus ze moeten nu niet aankomen met er zullen veel meer streamlocks volgen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij kijkt niet meer op de streams?
Want ik ben ook geen fan van streamlocks, maar heb toch nog wel enig begrip dat als ze wat hogere kijkcijfers willen dat ze dan soms een streamlock moeten inzetten, omdat anders alle filmpjes al op youtube staan nog voordat het op tv geweest is.
Ja geloof het wel, maar hij gaf het Tempation Island voorbeeld omdat hij daar zelf aan meewerkte, niet aan Big Brotherquote:
Dus hoe krijgen ze het voorelkaar om wat meer uitgesproken meningen te krijgen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat 'het publiek' dat ziet natuurlijk.
En het publiek kan hen er in houden of er uit stemmen.
Da's je goed rechtquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:52 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb hier al meer gezegd, ik heb de streams alleen nog maar aan, voor filmpjes voor mensen die niet alles kunnen zien. Verder kan heel SST me gestolen worden. Dat de kijkcijvers zwaar tegen vallen hebben ze toch echt aan hun zelf te danken, dus ze moeten nu niet aankomen met er zullen veel meer streamlocks volgen.
al met al lijkt het me top !quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, maar hij gaf het Tempation Island voorbeeld omdat hij daar zelf aan meewerkte, niet aan Big Brother
Da's lastig, ook voor die programmamakers denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus hoe krijgen ze het voorelkaar om wat meer uitgesproken meningen te krijgen?
toekomst muziek, helemaal geen tv, alles nog via internet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's je goed recht
Ik zeg ook alleen maar dat IK het wel snap dat er sommige dingen gestreamlocked worden.
Anders kan je net zo goed je programma helemaal niet meer op tv uitzenden in deze tijd met streams opnemen en youtube enzo.
We kunnen ze wel een lijstje mailen? Wie weet gebruiken ze er wat vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
al met al lijkt het me top !
mogen wij de vragen indienen![]()
dan weet ik er wel een paar
Leugendetector, moeilijke vragen, geen antwoord 250/500 uit de kluis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lastig, ook voor die programmamakers denk ik.
Want ze blijven schijterig voor 'het publiek' en hoe ze overkomen.
Dat zijn mooie beelden van Jo denk ik maar die zal wel vertrekken. Nadat ze het van Dennis heeft gehoord.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen ontploft er een bom in het huis....
Laura haar moeder's bejaardenhuis dreigt al met een rollator mars door het dorp. Ambulance dienst en spoedheli is al aangevraagd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:54 schreef delfse het volgende:
Maandag scheten ze al in hun broek van angst die meiden dat wordt alleen maar erger met open nominaties. Sst denkt ook als Karim en Gerard genomineerd worden dan is dat de doodsteek van het progamma. Zonder die 2 en Sharon wordt het helemaal een bejaarde soos.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Laura haar moeder's bejaardenhuis dreigt al met een rollator mars door het dorp. Ambulance dienst en spoedheli is al aangevraagd.
De detector en de compilaties van wie-zei-wat-over-jou komen dus sowieso en het open nomineren. Maar toch blijft het moeilijk om mensen harder te laten worden als ze het zelf niet willenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:55 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Leugendetector, moeilijke vragen, geen antwoord 250/500 uit de kluis.
Ze moeten daar het gore lef hebben en tegen de betalende streamers te zeggen we betalen je geld terug wat je betaald om naar een streamlock te kijken. En dat niet meer uitzenden van een RLS daar zorgt Net5 nu wel voor, ik zie echt geen vervolg meer van welke RLS dan ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's je goed recht
Ik zeg ook alleen maar dat IK het wel snap dat er sommige dingen gestreamlocked worden.
Anders kan je net zo goed je programma helemaal niet meer op tv uitzenden in deze tijd met streams opnemen en youtube enzo.
Ja klopt, dan is het de kunst om de juiste vragen te stellen en bij geen antwoord een sanctie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
De detector en de compilaties van wie-zei-wat-over-jou komen dus sowieso en het open nomineren. Maar toch blijft het moeilijk om mensen harder te laten worden als ze het zelf niet willen
en dat renate durfde te zeggen: ach een streamlockje hier of daar praten we niet overquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:58 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ze moeten daar het gore lef hebben en tegen de betalende streamers te zeggen we betalen je geld terug wat je betaald om naar een streamlock te kijken. En dat niet meer uitzenden van een RLS daar zorgt Net5 nu wel voor, ik zie echt geen vervolg meer van welke RLS dan ook.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:54 schreef delfse het volgende:
Maandag scheten ze al in hun broek van angst die meiden dat wordt alleen maar erger met open nominaties. Sst denkt ook als Karim en Gerard genomineerd worden dan is dat de doodsteek van het progamma. Zonder die 2 en Sharon wordt het helemaal een bejaarde soos.
Ik vond het op zich wel grappig dat ze dat zei...quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dat renate durfde te zeggen: ach een streamlockje hier of daar praten we niet over![]()
![]()
Je betaalt 4,50 voor een week ofzo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:58 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ze moeten daar het gore lef hebben en tegen de betalende streamers te zeggen we betalen je geld terug wat je betaald om naar een streamlock te kijken. En dat niet meer uitzenden van een RLS daar zorgt Net5 nu wel voor, ik zie echt geen vervolg meer van welke RLS dan ook.
Neej hoeft niet. Ik woon in het hoge gedeelte van NL. Dan hebben we hier misschien ook een keer een strand. Nu moeten we fakking 2 uur in de auto zitten en dan kan ik op de fietsquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:37 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zou niet te snel lachen... Als er boven ons een fjord afbreekt of een flinke ijsschots dan kan dat zo maar gebeuren. Al noemen wij dat dan een vloedgolf en geen tsunami. Hoe dan ook, het is een flinke plens water en dat gaan die tegenwoordig zeer matig onderhouden dijkjes niet trekken. Dus trek je badpak of zwembroek maar vast aan :p
ik vind Renate totaal niet grappig, ook hoe ze dom stond te lachen ivm stripmeisje, vind haar echt dom en niet geschikt om zo een prog. te presenteren, en over Bart hou ik helemaal maar mijn mondquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik vond het op zich wel grappig dat ze dat zei...
Hieruit blijkt maar dat je zelf geen benul hebt hoeveel streamlocks de streamers op een dag krijgen te zien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je betaalt 4,50 voor een week ofzo?
Dus dan wil je 8 cent terug omdat er qua percentage van die tijd wat streamlocks waren?
Mail ze er over zou ik zeggen(Niet sarcastisch bedoeld, gewoon doen, als je daar mee zit).
Nogmaals ik snap je 'boosheid' wel een beetje.
Maar aan de andere kant vraag ik me af of het iets is om je zó over op te winden
Moeten gesloten vragen zijn, toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:59 schreef Capaja het volgende:
vragen voor de leugendetector : Als wij de vragen mogen bedenken voor de leugendetector dan vraag ik :
Je mag wel stoppen nu met mij er persoonlijk op aankijken hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:03 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hieruit blijkt maar dat je zelf geen benul hebt hoeveel streamlocks de streamers op een dag krijgen te zien.
Hoe moeten ze anders dit project winstgevend proberen te maken? Als er geen streamlocks zijn kijkt niemand de regulier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:03 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hieruit blijkt maar dat je zelf geen benul hebt hoeveel streamlocks de streamers op een dag krijgen te zien.
Tegen wie heeft Alex dat gezegd dat ie Gerard wil bekstekken? Hij weet blijkbaar niet dat hij dan zijn tripje naar Engeland kan vergeten en dat hij na dit avontuur dan nog steeds werkloos blijft?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen zo'n week van de waarheid.
Laura is al weken bezig om Gerard zwart te maken. Alex heeft gezegd dat hij Gerard zal gaan bekstekken.
Dat gaat leuke beelden opleveren
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:05 schreef Toverheks het volgende:
dat er SL steeds komen logies.............maar de laatste tijd wel heel erg veel om de onbenulligste dingentjes gooien ze er een SL op.
Als ze maat een klein beetje van jullie verhaal overnemen, zal het al een enorme vooruitgang zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Gert en Pietje en ik.
En we vertelden ze niet wat ze moesten doen, maar gewoon hoe wij het graag zouden zien
Hij (Alphons) stond daar echt voor open. Of hij deed alsof, maar dat zullen we zien komende week bij de nominaties, als hij slim is doet hij het op die andere manier, Gert heeft het hem goed uitgelegd in elk geval
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:05 schreef MargrietV het volgende:
Vraag voor Laura: wanneer je weer thuis bent, ga je door je te laten fucken door je fuckbuddy?
Volgende vraag
Is Ome Jan je fuckbuddy?
Iedereen lekker op de bank en op bed laten hangen, daar verdien je wat mee. Sorry hoor maar ze doen het toch zelf. Er zit echt maar dan ook echt niks in dit programma.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hoe moeten ze anders dit project winstgevend proberen te maken? Als er geen streamlocks zijn kijkt niemand de regulier.
Niet letterlijk 'bekstekken' gezegd, maar Laura liep hem op te hitsen om op Sharons geheim te drukken, terwijl Sharon het Gerard gunde, en Laura vond dat te zoetsappig. 'Bekijk het maar als ik geld heb druk ik'. En toen waren Alex en Laura al hardop de winst aan het delen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Tegen wie heeft Alex dat gezegd dat ie Gerard wil bekstekken? Hij weet blijkbaar niet dat hij dan zijn tripje naar Engeland kan vergeten en dat hij na dit avontuur dan nog steeds werkloos blijft?
het zou slim zijn van alphons denk ik!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:08 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als ze maat een klein beetje van jullie verhaal overnemen, zal het al een enorme vooruitgang zijn
onder de dekensquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah leuk, ben benieuwd hoe Laura zich dan omkleed...
In het toilet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
achter de douche stangquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet letterlijk 'bekstekken' gezegd, maar Laura liep hem op te hitsen om op Sharons geheim te drukken, terwijl Sharon het Gerard gunde, en Laura vond dat te zoetsappig. 'Bekijk het maar als ik geld heb druk ik'. En toen waren Alex en Laura al hardop de winst aan het delen.
Terwijl er zoveel meer uit te halen was. uitputtende opdrachten sessies. Meer gebruik van de telefoon.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:08 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Iedereen lekker op de bank en op bed laten hangen, daar verdien je wat mee. Sorry hoor maar ze doen het toch zelf. Er zit echt maar dan ook echt niks in dit programma.
Groots het programma aankondige en wat gebeurd er, niks nada nopes.
Zou zo zonde zijn van Haar OH zo dierbare Blokker gebloemde Ochtendjas van 15 euro.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:
Ze heeft nu toch geld? Bruidsschat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
laura spreekt elke dag als ik geld heb
En dan staat ie na 6 weken Lau op te wachten met een bos bloemen. Blijkt zij hem niet meer te willen. Heeft ie en geen vriend meer (is ie wel gewend denk ik) en geen vrouw meer (zal ie ook wel gewend zijn)quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat dus helemaal.
Zou eigenlijk wel goed voor Gerard zijn want ik ben er niet helemaal van overtuigd dat hij Alex niet doorziet.
Dus reisje naar Boedapest word gecanceld, zeilreisje naar Londen kan Faalex ook zelf gaan zwemmen. En de hoopvolle investering wat Gerard zou moeten doen om Faalex aan het werk te helpen kan hij dan zeker op zijn buik schrijven
dat dus, en het had geen cent meer hoeven kosten! alleenh maar opbrengen in mijn opzicht!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Terwijl er zoveel meer uit te halen was. uitputtende opdrachten sessies. Meer gebruik van de telefoon.
Ontelbare missies die je erin kon gooien, en bijvoorbeeld missies die elkaar tegenwerken.
Maar weinig creatieve gedachten in dat team daar
1000% zekerquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En dan staat ie na 6 weken Lau op te wachten met een bos bloemen. Blijkt zij hem niet meer te willen. Heeft ie en geen vriend meer (is ie wel gewend denk ik) en geen vrouw meer (zal ie ook wel gewend zijn)
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft nu toch geld? Bruidsschat.
heeft ze het gestolen lammetje al terug gezet bij de clou tafel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar houdt ie wel weer tegen onbekende mensen het verhaal over zijn 'vriendje' (geer) en vriendinnetje (laura).quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En dan staat ie na 6 weken Lau op te wachten met een bos bloemen. Blijkt zij hem niet meer te willen. Heeft ie en geen vriend meer (is ie wel gewend denk ik) en geen vrouw meer (zal ie ook wel gewend zijn)
Meneertje heeft dat wel verdiend! De doorzetter!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
nu moet meneertje de deur nog even opengooien
vast wel of ze er ook iets mee doen is een tweedequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef knagsje het volgende:
zou er egt iemand van net5 mee lezen hier?
iets dierbaars hoeft geen duizende euro's te kosten tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zou zo zonde zijn van Haar OH zo dierbare Blokker gebloemde Ochtendjas van 15 euro.
Jaah maar ze moet nu wel toestemming hebben van haar manquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
zal me reet roesten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef knagsje het volgende:
zou er egt iemand van net5 mee lezen hier?
daag um nou niet uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Meneertje heeft dat wel verdiend! De doorzetter!
mij ook, maar mss kunnen ze dan wat leuke dingen die hier voorbij komen, overnemen, of denk ik nu te slim voor hun?quote:
Precies, dat gekriebel en geneuk is nu wel genoeg in beeld geweest, dat doen ze in het vervolg ( dream on Alex) thuis maar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef Flow3r het volgende:
ze zouden de mannen verplicht in de mannenslaapkamer moeten laten slapen en de vrouwen ook in hun eigen bed, geen gesmoezel meer onder die dekens , geen houvast meer voor Mo & Maik, Laura & Alex.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef Flow3r het volgende:
ze zouden de mannen verplicht in de mannenslaapkamer moeten laten slapen en de vrouwen ook in hun eigen bed, geen gesmoezel meer onder die dekens , geen houvast meer voor Mo & Maik, Laura & Alex.
Dat dus, het kost haast helemaal geen geld alleen maar de wil om creatief na te denken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat dus, en het had geen cent meer hoeven kosten! alleenh maar opbrengen in mijn opzicht!
egt onbegrijpelijk he....quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef Toverheks het volgende:
ach ze doen er toch geen ruk mee hoe hard we ook roepen, hoeveel ideen hebben we al niet voor ze gepost, gratis en voor niets......nee kleuter opdrachten zoals afgelopen maandag echt dacht echt waar kijk ik naar ( maandagavond tv uitzending)
en ik wil Flip ook alleen in zijn eigen bedje zien, evenals die 2 kwijlstelletjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
net5 wil juist stelletjes en trouwerijen
Ze zijn te arrogant, en denken het echt leuker en beter te wetenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
mij ook, maar mss kunnen ze dan wat leuke dingen die hier voorbij komen, overnemen, of denk ik nu te slim voor hun?
en dekenwaves zijn zo 2008, hoeven we ook niet meer, We weten toch wel dat mensen hoppen, wippen, ketsen vul de andere woorden er maar bij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, dat gekriebel en geneuk is nu wel genoeg in beeld geweest, dat doen ze in het vervolg ( dream on Alex) thuis maar.
het is juist leuker om natte doos te zien janken omdat ze eens een keertje niet doorgeragd wordtquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:16 schreef Toverheks het volgende:
Net5 denkt dat het de streamer opwind om naar Maik en natte doos te kijken in de slaapkamer...
ik wil ze overdag niet meer in bed hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en ik wil Flip ook alleen in zijn eigen bedje zien, evenals die 2 kwijlstelletjes
nou zal eerlijk hier bekennen, als de stream weer op natte doos kwam liep ik de kamer uit en ging weer op me huishouden storten, erger me echt aan dat kind wat is die domquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het is juist leuker om natte doos te zien janken omdat ze eens een keertje niet doorgeragd wordt
dat dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik wil ze overdag niet meer in bed hebbenallemaal niet
Misschien de huil-compilatie van gisteren ook daar even laten zien?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het is juist leuker om natte doos te zien janken omdat ze eens een keertje niet doorgeragd wordt
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:18 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Misschien de huil-compilatie van gisteren ook daar even laten zien?
Je zag hoe Aafke reageerde ...
Ja dan kan hij zeggen dat ie een vriendje heeft die miljonair is en dat ie getrouwd is geweest met een bijna Miss Nederland.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar houdt ie wel weer tegen onbekende mensen het verhaal over zijn 'vriendje' (geer) en vriendinnetje (laura).
Maak er een missie van.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan gaat ze vast weer huilen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:18 schreef ariehaan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja dan kan hij zeggen dat ie een vriendje heeft die miljonair is en dat ie getrouwd is geweest met een bijna Miss Nederland.
Ik wordt hier al weken geroepen pleur die slaapkamer overdag dicht, Maar ik krijg de indruk dat hoe harder de streamers iets roepen ze daar gewoon achtkantig zijn en het tegen overgestelde gaan doen. Alleen het voorbeeld al van die lopende lantaarnpaal, hoe meer wij klagen hoe meer zij opdracht krijgt om op bed te gaan liggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef Toverheks het volgende:
ach ze doen er toch geen ruk mee hoe hard we ook roepen, hoeveel ideen hebben we al niet voor ze gepost, gratis en voor niets......nee kleuter opdrachten zoals afgelopen maandag echt dacht echt waar kijk ik naar ( maandagavond tv uitzending)
maar hij heeft al een vriendje die ook miljonair isquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja dan kan hij zeggen dat ie een vriendje heeft die miljonair is en dat ie getrouwd is geweest met een bijna Miss Nederland.
wat is Mo haar beste inbreng in de show.... tranen laten vloeien als een overvloedige menstruatie. Gevolg een blaasontsteking met chronische lekkage.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:18 schreef ariehaan het volgende:
[..]
En naar t gekriebel en geaai (onder de dekens) van Lau en Lexquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:16 schreef Toverheks het volgende:
Net5 denkt dat het de streamer opwind om naar Maik en natte doos te kijken in de slaapkamer...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
en wat me opvalt...Sharon net 20 die weet veel en denkt na heel plezierig meisje om te volgen..........
daarom, doe niet eens mijn best meer wat leuke opdrachten te verzinnen en hier te posten, ze hebben aan alles schijt en willen volgens mij echt dat het flopt flopt en flopt..........nou het is de grootste flop aller tijden.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik wordt hier al weken geroepen pleur die slaapkamer overdag dicht, Maar ik krijg de indruk dat hoe harder de streamers iets roepen ze daar gewoon achtkantig zijn en het tegen overgestelde gaan doen. Alleen het voorbeeld al van die lopende lantaarnpaal, hoe meer wij klagen hoe meer zij opdracht krijgt om op bed te gaan liggen.
Vanaf dag 1 hebben ze al schijt gehad aan de streamers en dat zullen ze blijven doen ook.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
en wat me opvalt...Sharon net 20 die weet veel en denkt na heel plezierig meisje om te volgen..........
is voor het vochtgehalte in huis... al die lampen drogen uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat is Mo haar beste inbreng in de show.... tranen laten vloeien als een overvloedige menstruatie. Gevolg een blaasontsteking met chronische lekkage.
precies, en met geer en karim er bij hoor je tenminste nog interessante zinnige dingen..quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |