1000% zekerquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En dan staat ie na 6 weken Lau op te wachten met een bos bloemen. Blijkt zij hem niet meer te willen. Heeft ie en geen vriend meer (is ie wel gewend denk ik) en geen vrouw meer (zal ie ook wel gewend zijn)
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft nu toch geld? Bruidsschat.
heeft ze het gestolen lammetje al terug gezet bij de clou tafel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar houdt ie wel weer tegen onbekende mensen het verhaal over zijn 'vriendje' (geer) en vriendinnetje (laura).quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En dan staat ie na 6 weken Lau op te wachten met een bos bloemen. Blijkt zij hem niet meer te willen. Heeft ie en geen vriend meer (is ie wel gewend denk ik) en geen vrouw meer (zal ie ook wel gewend zijn)
Meneertje heeft dat wel verdiend! De doorzetter!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
nu moet meneertje de deur nog even opengooien
vast wel of ze er ook iets mee doen is een tweedequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef knagsje het volgende:
zou er egt iemand van net5 mee lezen hier?
iets dierbaars hoeft geen duizende euro's te kosten tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zou zo zonde zijn van Haar OH zo dierbare Blokker gebloemde Ochtendjas van 15 euro.
Jaah maar ze moet nu wel toestemming hebben van haar manquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
zal me reet roesten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef knagsje het volgende:
zou er egt iemand van net5 mee lezen hier?
daag um nou niet uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Meneertje heeft dat wel verdiend! De doorzetter!
mij ook, maar mss kunnen ze dan wat leuke dingen die hier voorbij komen, overnemen, of denk ik nu te slim voor hun?quote:
Precies, dat gekriebel en geneuk is nu wel genoeg in beeld geweest, dat doen ze in het vervolg ( dream on Alex) thuis maar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef Flow3r het volgende:
ze zouden de mannen verplicht in de mannenslaapkamer moeten laten slapen en de vrouwen ook in hun eigen bed, geen gesmoezel meer onder die dekens , geen houvast meer voor Mo & Maik, Laura & Alex.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef Flow3r het volgende:
ze zouden de mannen verplicht in de mannenslaapkamer moeten laten slapen en de vrouwen ook in hun eigen bed, geen gesmoezel meer onder die dekens , geen houvast meer voor Mo & Maik, Laura & Alex.
Dat dus, het kost haast helemaal geen geld alleen maar de wil om creatief na te denken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat dus, en het had geen cent meer hoeven kosten! alleenh maar opbrengen in mijn opzicht!
egt onbegrijpelijk he....quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef Toverheks het volgende:
ach ze doen er toch geen ruk mee hoe hard we ook roepen, hoeveel ideen hebben we al niet voor ze gepost, gratis en voor niets......nee kleuter opdrachten zoals afgelopen maandag echt dacht echt waar kijk ik naar ( maandagavond tv uitzending)
en ik wil Flip ook alleen in zijn eigen bedje zien, evenals die 2 kwijlstelletjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
net5 wil juist stelletjes en trouwerijen
Ze zijn te arrogant, en denken het echt leuker en beter te wetenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
mij ook, maar mss kunnen ze dan wat leuke dingen die hier voorbij komen, overnemen, of denk ik nu te slim voor hun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |