Tegen wie heeft Alex dat gezegd dat ie Gerard wil bekstekken? Hij weet blijkbaar niet dat hij dan zijn tripje naar Engeland kan vergeten en dat hij na dit avontuur dan nog steeds werkloos blijft?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen zo'n week van de waarheid.
Laura is al weken bezig om Gerard zwart te maken. Alex heeft gezegd dat hij Gerard zal gaan bekstekken.
Dat gaat leuke beelden opleveren
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:05 schreef Toverheks het volgende:
dat er SL steeds komen logies.............maar de laatste tijd wel heel erg veel om de onbenulligste dingentjes gooien ze er een SL op.
Als ze maat een klein beetje van jullie verhaal overnemen, zal het al een enorme vooruitgang zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Gert en Pietje en ik.
En we vertelden ze niet wat ze moesten doen, maar gewoon hoe wij het graag zouden zien
Hij (Alphons) stond daar echt voor open. Of hij deed alsof, maar dat zullen we zien komende week bij de nominaties, als hij slim is doet hij het op die andere manier, Gert heeft het hem goed uitgelegd in elk geval
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:05 schreef MargrietV het volgende:
Vraag voor Laura: wanneer je weer thuis bent, ga je door je te laten fucken door je fuckbuddy?
Volgende vraag
Is Ome Jan je fuckbuddy?
Iedereen lekker op de bank en op bed laten hangen, daar verdien je wat mee. Sorry hoor maar ze doen het toch zelf. Er zit echt maar dan ook echt niks in dit programma.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hoe moeten ze anders dit project winstgevend proberen te maken? Als er geen streamlocks zijn kijkt niemand de regulier.
Niet letterlijk 'bekstekken' gezegd, maar Laura liep hem op te hitsen om op Sharons geheim te drukken, terwijl Sharon het Gerard gunde, en Laura vond dat te zoetsappig. 'Bekijk het maar als ik geld heb druk ik'. En toen waren Alex en Laura al hardop de winst aan het delen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Tegen wie heeft Alex dat gezegd dat ie Gerard wil bekstekken? Hij weet blijkbaar niet dat hij dan zijn tripje naar Engeland kan vergeten en dat hij na dit avontuur dan nog steeds werkloos blijft?
het zou slim zijn van alphons denk ik!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:08 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als ze maat een klein beetje van jullie verhaal overnemen, zal het al een enorme vooruitgang zijn
onder de dekensquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah leuk, ben benieuwd hoe Laura zich dan omkleed...
In het toilet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
achter de douche stangquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet letterlijk 'bekstekken' gezegd, maar Laura liep hem op te hitsen om op Sharons geheim te drukken, terwijl Sharon het Gerard gunde, en Laura vond dat te zoetsappig. 'Bekijk het maar als ik geld heb druk ik'. En toen waren Alex en Laura al hardop de winst aan het delen.
Terwijl er zoveel meer uit te halen was. uitputtende opdrachten sessies. Meer gebruik van de telefoon.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:08 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Iedereen lekker op de bank en op bed laten hangen, daar verdien je wat mee. Sorry hoor maar ze doen het toch zelf. Er zit echt maar dan ook echt niks in dit programma.
Groots het programma aankondige en wat gebeurd er, niks nada nopes.
Zou zo zonde zijn van Haar OH zo dierbare Blokker gebloemde Ochtendjas van 15 euro.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:
Ze heeft nu toch geld? Bruidsschat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
laura spreekt elke dag als ik geld heb
En dan staat ie na 6 weken Lau op te wachten met een bos bloemen. Blijkt zij hem niet meer te willen. Heeft ie en geen vriend meer (is ie wel gewend denk ik) en geen vrouw meer (zal ie ook wel gewend zijn)quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat dus helemaal.
Zou eigenlijk wel goed voor Gerard zijn want ik ben er niet helemaal van overtuigd dat hij Alex niet doorziet.
Dus reisje naar Boedapest word gecanceld, zeilreisje naar Londen kan Faalex ook zelf gaan zwemmen. En de hoopvolle investering wat Gerard zou moeten doen om Faalex aan het werk te helpen kan hij dan zeker op zijn buik schrijven
dat dus, en het had geen cent meer hoeven kosten! alleenh maar opbrengen in mijn opzicht!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Terwijl er zoveel meer uit te halen was. uitputtende opdrachten sessies. Meer gebruik van de telefoon.
Ontelbare missies die je erin kon gooien, en bijvoorbeeld missies die elkaar tegenwerken.
Maar weinig creatieve gedachten in dat team daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |