En de hoogbegaafden verwachten een tsunami vanuit de Noordzee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
De niet hoogbegaafden zijn nu eenmaal trager van begrip.
Zou het dan uiteindelijk echt leuk om te zien wordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Yep! Dat heeft Alphons ons zelf verteld afgelopen donderdag!
(Aardige kerel trouwens)
En ze gaan volgende week aan de leugendetector.
En ze krijgen allemaal een compilatie te zien van beelden wie wát achter elkaars rug om gezegd heeft. De Week van de Waarheid.
Ja stel je voor Maik echt weg, wordt haar roompotje niet meer gevuld!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Daar is Mo dagelijks mee bezig om maik niet genomineerd te krijgen. Het zou heel dom zijn om Gerard te nomineren want wie daar naast komt te staan is weg. Ze zijn lekker slim de acteurs.
Toch wel met een lekker drankje erbij hoop ik......quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wilde het open en bloot op de bank doen, dat nomineren.
Maar wij zeiden dat ie dat niet moet doen, omdat je dan van die suikerzoet ingeklede nominaties krijgt. 'Boehoeeee *jank* ik wil niemand nomineren en ik mag je zo graag maar...'.
Nee hup, in dat hok, nomineren met reden en daarna allemaal met een chippie en een dippie op die bank zetten en dan die filmpjes uitzenden
Hij zei dat hij het waarschijnlijk zo gaat doen![]()
Ben benieuwd!
't erg dat jij ze moet vertellen hoe ze het moeten doen, maar .... spannend!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wij zeiden dat ie dat niet moet doen, omdat je dan van die suikerzoet ingeklede nominaties krijgt. 'Boehoeeee *jank* ik wil niemand nomineren en ik mag je zo graag maar...'.
Nee hup, in dat hok, nomineren met reden en daarna allemaal met een chippie en een dippie op die bank zetten en dan die filmpjes uitzenden
Ben benieuwd!
Wat goed om te horen dat hij luisterde naar de wensen van anderen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Of hij kan goed acteren, en net doen alsof hij luistertquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:31 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat goed om te horen dat hij luisterde naar de wensen van anderen.
We zullen het maandag zien...quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Of hij kan goed acteren, en net doen alsof hij luistert
Gert en Pietje en ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:31 schreef ariehaan het volgende:
[..]
't erg dat jij ze moet vertellen hoe ze het moeten doen, maar .... spannend!
Goeiemorgen trouwens, wat doen we hier met dat mooie weer?
dan weet je meteen dat je je zo niet moet kleden, want je bent meteen het lachertje van Nederland.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw gottegot het is weer grijze roezelrokjes dag met onelegante zwarte legging eronder.
Ben benieuwd wat voor schoenen ze erbij gaat matchen
Ik hoop van harte dat hij geluisterd heeft, want dat geeft dan pas mooie tvquote:
Gezellig, hebben we de hele maandagavond een SL. Want dat komt waarschijnlijk niet live op de stream.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Alsof de normale nominaties wel op stream te zien zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gezellig, hebben we de hele maandagavond een SL. Want dat komt waarschijnlijk niet live op de stream.
Owja: HALLO ALLEMAAL![]()
Als maandag blijkt dat hij toch z'n eigen zin heeft gedaan zou het wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Of hij kan goed acteren, en net doen alsof hij luistert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |