Kan ze afkijken bij Maik en Mo hoe het moet?quote:
Ze wil het nieuwe soort Feministe worden, de knoet over alle mannen, dus de vrouwen moeten winnen. Ze is echter niet slim genoeg om een Aletta Jacobs te worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maik springt overal bovenop..quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:09 schreef Poezewoes het volgende:
Vraag me toch af of Maik in het eggie ook voor Moniek zou vallen, met haar janktoestanden.
Maar dan moet hij wel overal verandwoording af gaan leggen , anders is er stront aan de knikker!quote:
Maik heeft al eerder gezegd, dat, indien hij tijd heeft, hij wel 4 tot 5 keer per dag wil ketsen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:09 schreef Poezewoes het volgende:
Vraag me toch af of Maik in het eggie ook voor Moniek zou vallen, met haar janktoestanden.
Nu is het een makkelijke zakkenleegster!
Dat idee heb ik ook kut is kut (solly voor taalbebruik)quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Maik heeft al eerder gezegd, dat, indien hij tijd heeft, hij wel 4 tot 5 keer per dag wil ketsen.
Hij gebruikt Mo gewoon om de pijp te kloppen
voor Maik is het echt............kut is kutquote:
als je er maar een besmegde eikel van wordt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor Maik is het echt............kut is kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |