Goedemorgen lieve heksquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze zijn helemaal niet getrouwd, ja door jan Faber ingehuurd door SST..............
als je goed oplet zegt Renate ( als je de uitzending nog moet zien) ook steeds SST huwelijk, en SST amtenaar van de burgelijke stand..........
Het is zo een poppenkast.......
Goedemorgenzonnetje gaat lekker schijnen vandaag......een kleine tip............geniet er van want de zon is van korte duur
Hij ligt in het bed van Laura.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:37 schreef suzi1 het volgende:
ik snap sharon niet hoor, flip naast je laten liggen terwijl beide zo blij waren dat destijds die boeien er afgingen.
ha dan heeft sharon hem er toch uit gebonjourd? want toen ik naar bed ging lag hij bij sharon en dat las ik ook nog ergens in deze cosquote:
Maar ik hun SST huwelijk zijn ze onder gemeenschap van goederen getrouwd (samen 1 kluis) ik denk dat hij dat bedoeldequote:Op zaterdag 2 april 2011 09:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze zijn helemaal niet getrouwd, ja door jan Faber ingehuurd door SST..............
als je goed oplet zegt Renate ( als je de uitzending nog moet zien) ook steeds SST huwelijk, en SST amtenaar van de burgelijke stand..........
Het is zo een poppenkast.......
Goedemorgenzonnetje gaat lekker schijnen vandaag......een kleine tip............geniet er van want de zon is van korte duur
Volgens mij hebben Laura en hij een missie mogen ze nooit samen op een kamer slapenquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:40 schreef CartWOman het volgende:
Waarom slaapt Flip bij de vrouwen? Sneu.![]()
Prachtig weer is het, ik ga je raad opvolgen, heksje.
Hij is dol op de kets geluiden van MoMaikquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:40 schreef CartWOman het volgende:
Waarom slaapt Flip bij de vrouwen? Sneu.![]()
Prachtig weer is het, ik ga je raad opvolgen, heksje.
Het gaat schijnbaar al goed met de kijkcijfers....quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Alex zal zo langzamerhand toch wel blauwe ballen krijgen denk ik?
Misschien kan ie Laura vanavond eens goed zat voeren met Passoa kan ie er ook overheen.. (regie, hint hint)
Meer sex = meer kijkcijfers
Was dat het maar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:40 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Laura en hij een missie mogen ze nooit samen op een kamer slapen
ohhhhhhhh hahah ja ben nog niet echt wakker.......weet het niet, en achwat zegt dat kluis geld puntje bij paaltje verdienen ze het niet, worden er uit gestemd en moeten het inleveren......quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:40 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar ik hun SST huwelijk zijn ze onder gemeenschap van goederen getrouwd (samen 1 kluis) ik denk dat hij dat bedoelde
Nou, lekker dan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij is dol op de kets geluiden van MoMaik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |