Goedemorgen lieve heksquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze zijn helemaal niet getrouwd, ja door jan Faber ingehuurd door SST..............
als je goed oplet zegt Renate ( als je de uitzending nog moet zien) ook steeds SST huwelijk, en SST amtenaar van de burgelijke stand..........
Het is zo een poppenkast.......
Goedemorgenzonnetje gaat lekker schijnen vandaag......een kleine tip............geniet er van want de zon is van korte duur
Hij ligt in het bed van Laura.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:37 schreef suzi1 het volgende:
ik snap sharon niet hoor, flip naast je laten liggen terwijl beide zo blij waren dat destijds die boeien er afgingen.
ha dan heeft sharon hem er toch uit gebonjourd? want toen ik naar bed ging lag hij bij sharon en dat las ik ook nog ergens in deze cosquote:
Maar ik hun SST huwelijk zijn ze onder gemeenschap van goederen getrouwd (samen 1 kluis) ik denk dat hij dat bedoeldequote:Op zaterdag 2 april 2011 09:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze zijn helemaal niet getrouwd, ja door jan Faber ingehuurd door SST..............
als je goed oplet zegt Renate ( als je de uitzending nog moet zien) ook steeds SST huwelijk, en SST amtenaar van de burgelijke stand..........
Het is zo een poppenkast.......
Goedemorgenzonnetje gaat lekker schijnen vandaag......een kleine tip............geniet er van want de zon is van korte duur
Volgens mij hebben Laura en hij een missie mogen ze nooit samen op een kamer slapenquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:40 schreef CartWOman het volgende:
Waarom slaapt Flip bij de vrouwen? Sneu.![]()
Prachtig weer is het, ik ga je raad opvolgen, heksje.
Hij is dol op de kets geluiden van MoMaikquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:40 schreef CartWOman het volgende:
Het gaat schijnbaar al goed met de kijkcijfers....quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Alex zal zo langzamerhand toch wel blauwe ballen krijgen denk ik?
Misschien kan ie Laura vanavond eens goed zat voeren met Passoa kan ie er ook overheen.. (regie, hint hint)
Meer sex = meer kijkcijfers
Was dat het maar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:40 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Laura en hij een missie mogen ze nooit samen op een kamer slapen
ohhhhhhhh hahah ja ben nog niet echt wakker.......weet het niet, en achwat zegt dat kluis geld puntje bij paaltje verdienen ze het niet, worden er uit gestemd en moeten het inleveren......quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:40 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar ik hun SST huwelijk zijn ze onder gemeenschap van goederen getrouwd (samen 1 kluis) ik denk dat hij dat bedoelde
Nou, lekker dan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij is dol op de kets geluiden van MoMaik
ja lekker hoor...........zonnetje en geen SST wat wil een mens nog meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:40 schreef CartWOman het volgende:
Ik zou direct naast m'n bed staanquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:44 schreef Dark het volgende:
Bewoners NU opstaan!![]()
Hoe vaak zou de stem dit nog moeten zeggen?
een mo die op sterven ligt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja lekker hoor...........zonnetje en geen SST wat wil een mens nog meer
Stond eerder een bericht op het forum dat KPMG hierzelf niets van wistquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij werkte ze bij KPMG voordat ze hieraan ging deelnemen, dus haar ambities liggen wel iets hoger dan ambtenaartje spelen.
Ze gingen gisterenen ook 10 minuten in de woonkamer zitten zo dat ze het even konden doen....quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:46 schreef Toverheks het volgende:
als ik daar zat he, had ik gelijk gezegd wil je wippen lekker in de tuin op een ligbed of desnoods op het keukenblad maar niet waar ik bij ben.......
quote:
doe jij er langer over dan??quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze gingen gisterenen ook 10 minuten in de woonkamer zitten zo dat ze het even konden doen....
is onderzocht door iemand van FOK ze kennen haar niet eens daar niet gewerkt dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Stond eerder een bericht op het forum dat KPMG hierzelf niets van wist
ja wat zou jij zeggen dan? die willen gewoon niet met haar geassocieerd wordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is onderzocht door iemand van FOK ze kennen haar niet eens daar niet gewerkt dus
smerig tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:56 schreef little_me het volgende:
mo niet in de douche haalt geen natte lap over de snoet, maar meteen make up smeren BAH!!
Waarom?quote:
Ik hoorde zelfs aaf nog vorige week vertellen dat ze voor de nacht nog make-up op doet----> alsof we dat s'nachts nog zien of zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:56 schreef little_me het volgende:
mo niet in de douche haalt geen natte lap over de snoet, maar meteen make up smeren BAH!!
Kan ze afkijken bij Maik en Mo hoe het moet?quote:
Ze wil het nieuwe soort Feministe worden, de knoet over alle mannen, dus de vrouwen moeten winnen. Ze is echter niet slim genoeg om een Aletta Jacobs te worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maik springt overal bovenop..quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:09 schreef Poezewoes het volgende:
Vraag me toch af of Maik in het eggie ook voor Moniek zou vallen, met haar janktoestanden.
Maar dan moet hij wel overal verandwoording af gaan leggen , anders is er stront aan de knikker!quote:
Maik heeft al eerder gezegd, dat, indien hij tijd heeft, hij wel 4 tot 5 keer per dag wil ketsen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:09 schreef Poezewoes het volgende:
Vraag me toch af of Maik in het eggie ook voor Moniek zou vallen, met haar janktoestanden.
Nu is het een makkelijke zakkenleegster!
Dat idee heb ik ook kut is kut (solly voor taalbebruik)quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Maik heeft al eerder gezegd, dat, indien hij tijd heeft, hij wel 4 tot 5 keer per dag wil ketsen.
Hij gebruikt Mo gewoon om de pijp te kloppen
voor Maik is het echt............kut is kutquote:
als je er maar een besmegde eikel van wordt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor Maik is het echt............kut is kut
10.000 winnen en dan nog een gratis druk ter waarde van 2500 euro.... hij wordt echt als een prof. gigolo uitbetaald.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:15 schreef Poezewoes het volgende:
Vind Maik van top tot teen een lul, condoom over zijn hoofd kan ie als lul naar het carnaval!!
Dat is een goede die houden we erin!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
10.000 winnen en dan nog een gratis druk ter waarde van 2500 euro.... hij wordt echt als een prof. gigolo uitbetaald.
dat ze die 2 in de zolder heeft gezien denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat kan laura moniek nooit vertellen?
En hij hoeft er geen fuck voor te toen,Behalve hele dag brain dead rond te lopen en snacht's konijnen..snap er ook niets vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
10.000 winnen en dan nog een gratis druk ter waarde van 2500 euro.... hij wordt echt als een prof. gigolo uitbetaald.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:21 schreef Poezewoes het volgende:
Ze zouden bij het hokje of de eieren hoe je je die lui van ss ook kan noemen , eens de mensen op de stoel moeten zetten die nominatieafspraken maken.
Dan wordt het een drama en leuke tv!!
Wordt er open genomineerd?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb zin in de nominaties maandag
Dat ze van elkaar zien wie wie nomineert en waarom!
samen met lau en falexquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:23 schreef Poezewoes het volgende:
ach ze pakken gerard weer let maar op, die zaaddonor zal wel niet genomineerd worden!!
Yep! Dat heeft Alphons ons zelf verteld afgelopen donderdag!quote:
Ja echt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:24 schreef Toverheks het volgende:
Er komen van de week filmpjes het huis in over hoe ze over elkaar denken etc.etc. ben benieuwt wil die koppen wel zien dan
dan word jo kwaad !quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:24 schreef Toverheks het volgende:
Er komen van de week filmpjes het huis in over hoe ze over elkaar denken etc.etc. ben benieuwt wil die koppen wel zien dan
Daar is Mo dagelijks mee bezig om maik niet genomineerd te krijgen. Het zou heel dom zijn om Gerard te nomineren want wie daar naast komt te staan is weg. Ze zijn lekker slim de acteurs.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:23 schreef Poezewoes het volgende:
ach ze pakken gerard weer let maar op, die zaaddonor zal wel niet genomineerd worden!!
Dat wordt lekker relluh!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Yep! Dat heeft Alphons ons zelf verteld afgelopen donderdag!
(Aardige kerel trouwens)
En ze gaan volgende week aan de leugendetector.
En ze krijgen allemaal een compilatie te zien van beelden wie wát achter elkaars rug om gezegd heeft. De Week van de Waarheid.
Topquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
(Aardige kerel trouwens)
En ze krijgen allemaal een compilatie te zien van beelden wie wát achter elkaars rug om gezegd heeft. De Week van de Waarheid.
Wordt leuk voor Moquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
(Aardige kerel trouwens)
Hij wilde het open en bloot op de bank doen, dat nomineren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |