dat gaat niet wij hebben meegekeken ,ze manipuleerd maikiequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:59 schreef Mita het volgende:
Mo liet het niet blijken waar de groep bij was. Heb ik dan niet goed gekeken. Of manipuleert ze nu de streamers
ze bedoelt eigenlijk dat het nog veel erger kan!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:59 schreef Mita het volgende:
Mo liet het niet blijken waar de groep bij was. Heb ik dan niet goed gekeken. Of manipuleert ze nu de streamers
Volgens mij werkte ze bij KPMG voordat ze hieraan ging deelnemen, dus haar ambities liggen wel iets hoger dan ambtenaartje spelen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb al eerder gezegd, die moet vast bij een gemeente of zo werken. ik ken meesters in rechte die ambtenaar zijn geworden voor de negen tot vijf baan.. ze kan niet een advocaat zijn, ik zou haar in ieder geval niet meer serieus nemen..
En Maik ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:01 schreef Mita het volgende:
Hele sfeer voor de groep verpest en de laatste dagen van Aafke, zo iemand wil je niet als vriendin, die zuigt heel je energie op
die vriendschap kwam van één kant.. van Aafke..quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:01 schreef Mita het volgende:
Hele sfeer voor de groep verpest en de laatste dagen van Aafke, zo iemand wil je niet als vriendin, die zuigt heel je energie op
kan ze heeft in een potje moeten piesenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Blaasontsteking, niersteen.. wat is het nou??
Tja, joekte is erger as piene, zeggen ze in Zeelandquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:53 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze hadden tien minuutje, en die anderen wachten en meegenieten. Dat was echt lachen, doe je toch niet
In het Limburgs jeuk is erger als pienquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, joekte is erger as piene, zeggen ze in Zeeland
men moet krabbelen waar het jeuktquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:04 schreef Mita het volgende:
[..]
In het Limburgs jeuk is erger als pien
Haha ja dan krijgt mo een zenuw inzinking denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:05 schreef Krambo het volgende:
Zou wel lachen zijn als Maik morgenvroeg weer weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |