ik had het dekbed meegenomen en was gaan stoeien in de tuin of zo.. je weet toch al dat er wat te zien is.. maar dan stoor ik mijn medebewoners niet zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef Ripley het volgende:
Mo wordt hier wel uitgelachen maarmaik doet precies hetzelfde. Die komt hier ook niet heel positief uit wat mij betreft.
dat idd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik had het dekbed meegenomen en was gaan stoeien in de tuin of zo.. je weet toch al dat er wat te zien is.. maar dan stoor ik mijn medebewoners niet zo
Yep! En ik heb voor de streams betaald, hè!quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:32 schreef suzi1 het volgende:
ik zou het gewoon niet doen voor 'heel' nederland
ik ook niet.. maar als de nood zo hoogt zit.. Dan is het één maal maar echt, ik laat mijn medebewoners niet zo over mij pratenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:32 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze laat zich net iets vaker nemen!
Als het een lekker wijf is doe ik het nog op de middenstip in een vol stadion.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:32 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:35 schreef Mita het volgende:
Het ware aardje van Mo is er nu helemaal. Doet alles voor geld en nominaties en publiek
Mo manipuleert het zaakje vanaf week 1quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:36 schreef Day het volgende:
Ik erger me gewoon helemaal dood de verhaallijn van Mo en Maik.
Je geeft je op voor een spel waar je een ton kan winnen en lig binnen 2 weken met 1 van de medebewoners te neuken. Vervolgens wordt die weggestemd, mag weer terugkomen. Wordt daarna 4 dagen op een zolder gestopt, terwijl zijn wijf alleen maar jankt en klaagt, mag weer terug komen, even gratis een geheim raden (die 'm letterlijk is voorgezegd), krijgt daarbovenop nog eens 10.000 euro en gaat vrolijk verder met neuken.
We hebben we het wel over het voortrekken van Jo, maar vlak Mo en Maik ook niet uit!
Dat dus Day!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:36 schreef Day het volgende:
Je geeft je op voor een spel waar je een ton kan winnen en lig binnen 2 weken met 1 van de medebewoners te neuken. Vervolgens wordt die weggestemd, mag weer terugkomen. Wordt daarna 4 dagen op een zolder gestopt, terwijl zijn wijf alleen maar jankt en klaagt, mag weer terug komen, even gratis een geheim raden (die 'm letterlijk is voorgezegd), krijgt daarbovenop nog eens 10.000 euro en gaat vrolijk verder met neuken.
We hebben we het wel over het voortrekken van Jo, maar vlak Mo en Maik ook niet uit!
Heb je de uitzending gezien? Al die dagen dat Mo jankte? Is het enige wat ze kan volgens mij, geilen en janken..quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:36 schreef Day het volgende:
en zuipenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je de uitzending gezien? Al die dagen dat Mo jankte? Is het enige wat ze kan volgens mij, geilen en janken..
Yep, heb me kapotgelachenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je de uitzending gezien? Al die dagen dat Mo jankte? Is het enige wat ze kan volgens mij, geilen en janken..
Die heb ik ook gemist!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, heb me kapotgelachen! En er ontbraken nog een aantal, ik zag die van week 1 bijvoorbeeld niet, over Cynthia.
Volgens mij wilt de redactie alleen maar sexquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:38 schreef Day het volgende:
De stelletjes worden sowieso voorgetrokken. Het lijkt wel of de redactie ze koste wat het kost erin wil houden.
Hahaha, zijn die camerajongens van die zestienjarige VMBO-ersquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:40 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij wilt de redactie alleen maar sex
En wie droeg 'm?quote:
Mo wil pizza's, Maik wil wijn.. de andere bewoners mogen na het hoogtepunt de kamer weer in.. en ze dus nu dus met zijn allen het naspel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:43 schreef Aimy het volgende:
Gebeurt er op dit moment nog wat interessants?
Sharon was goed bezigquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:43 schreef Aimy het volgende:
Gebeurt er op dit moment nog wat interessants?
probeer deze dan evenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:42 schreef freaky40 het volgende:
Cams liggen eruit http://www.spixtv.nl/browsers/ secretstory.nl ook
Mo is een stille genietster. Heb ik nog nooit meegemaakt van een Limburgs meisjequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoor Mo niet één keer zuchten.. dat ze ruim 4 minuten d'r adem kan inhouden vin ik knap!![]()
Het bed kraakte wel als de tyfus...
[ link | afbeelding ]
Werkt wel idd. Dank!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
probeer deze dan even
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Overcapaciteit. Ze hebben waarschijnlijk meer dan 50 kijkersquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:42 schreef freaky40 het volgende:
Cams liggen eruit http://www.spixtv.nl/browsers/ secretstory.nl ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |