ja lekker hoor...........zonnetje en geen SST wat wil een mens nog meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:40 schreef CartWOman het volgende:
Waarom slaapt Flip bij de vrouwen? Sneu.![]()
Prachtig weer is het, ik ga je raad opvolgen, heksje.
Ik zou direct naast m'n bed staanquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:44 schreef Dark het volgende:
Bewoners NU opstaan!![]()
Hoe vaak zou de stem dit nog moeten zeggen?
een mo die op sterven ligt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja lekker hoor...........zonnetje en geen SST wat wil een mens nog meer
Stond eerder een bericht op het forum dat KPMG hierzelf niets van wistquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij werkte ze bij KPMG voordat ze hieraan ging deelnemen, dus haar ambities liggen wel iets hoger dan ambtenaartje spelen.
Ze gingen gisterenen ook 10 minuten in de woonkamer zitten zo dat ze het even konden doen....quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:46 schreef Toverheks het volgende:
als ik daar zat he, had ik gelijk gezegd wil je wippen lekker in de tuin op een ligbed of desnoods op het keukenblad maar niet waar ik bij ben.......
quote:
doe jij er langer over dan??quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze gingen gisterenen ook 10 minuten in de woonkamer zitten zo dat ze het even konden doen....
is onderzocht door iemand van FOK ze kennen haar niet eens daar niet gewerkt dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Stond eerder een bericht op het forum dat KPMG hierzelf niets van wist
ja wat zou jij zeggen dan? die willen gewoon niet met haar geassocieerd wordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is onderzocht door iemand van FOK ze kennen haar niet eens daar niet gewerkt dus
smerig tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:56 schreef little_me het volgende:
mo niet in de douche haalt geen natte lap over de snoet, maar meteen make up smeren BAH!!
Waarom?quote:
Ik hoorde zelfs aaf nog vorige week vertellen dat ze voor de nacht nog make-up op doet----> alsof we dat s'nachts nog zien of zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:56 schreef little_me het volgende:
mo niet in de douche haalt geen natte lap over de snoet, maar meteen make up smeren BAH!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |