Gelukkig maar, anders past hij niet op mijn tv-tafeltjequote:Op zaterdag 2 april 2011 10:47 schreef Greys het volgende:
Oh en Guido is in het echt veel groter dan op tv
Dus jij kijkt niet meer op de streams?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:47 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Of ze nu open op de bank gaan nomineren of op de normale manier, SecretStory is voor de streamers toch al verpest met die toenemende streamlocks, en dat zullen er alleen nog maar meer worden.
Ja, dat was leuke TV, vooral met dat Belgische stelletje. Waarbij zij hem kompleet had voor zitten liegen en met de leugendetector door de mand viel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
Naar die leugendetector ben ik ook wel benieuwd.
Alphons vertelde dat ze dat een keer bij Temptation Island deden en dat het zweet dan van die kinnen af droop
is bij BB ook al eens gedaan toch ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
Naar die leugendetector ben ik ook wel benieuwd.
Alphons vertelde dat ze dat een keer bij Temptation Island deden en dat het zweet dan van die kinnen af droop
Ik moet inderdaad eerlijk zeggen dat ik nadat de streamlocks zijn ingevoerd ik vaker naar de Daily kijk dus ik snap ze ook wel..quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij kijkt niet meer op de streams?
Want ik ben ook geen fan van streamlocks, maar heb toch nog wel enig begrip dat als ze wat hogere kijkcijfers willen dat ze dan soms een streamlock moeten inzetten, omdat anders alle filmpjes al op youtube staan nog voordat het op tv geweest is.
Ja, ik hoop dat ze echt goed nadenken over wie ze wát gaan vragen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ik me in die context levendig voorstellen. Hier hangt het vooral af van de vraagstelling en onderwerpen. De geheimen zullen bijvoorbeeld weinig interessants opleveren.
Wederom inzetten om de onderlinge verhoudingen eindelijk eens op scherp te zetten en maskers af te gooien.
Omdat ze weten dat 'het publiek' dat ziet natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind dat ze zelfs in de KVDW heel voorzichtig zijn met hun uitspraken over elkaar, jammer.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders past hij niet op mijn tv-tafeltje
Ik heb hier al meer gezegd, ik heb de streams alleen nog maar aan, voor filmpjes voor mensen die niet alles kunnen zien. Verder kan heel SST me gestolen worden. Dat de kijkcijfers zwaar tegen vallen hebben ze toch echt aan hun zelf te danken, dus ze moeten nu niet aankomen met er zullen veel meer streamlocks volgen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij kijkt niet meer op de streams?
Want ik ben ook geen fan van streamlocks, maar heb toch nog wel enig begrip dat als ze wat hogere kijkcijfers willen dat ze dan soms een streamlock moeten inzetten, omdat anders alle filmpjes al op youtube staan nog voordat het op tv geweest is.
Ja geloof het wel, maar hij gaf het Tempation Island voorbeeld omdat hij daar zelf aan meewerkte, niet aan Big Brotherquote:
Dus hoe krijgen ze het voorelkaar om wat meer uitgesproken meningen te krijgen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat 'het publiek' dat ziet natuurlijk.
En het publiek kan hen er in houden of er uit stemmen.
Da's je goed rechtquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:52 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb hier al meer gezegd, ik heb de streams alleen nog maar aan, voor filmpjes voor mensen die niet alles kunnen zien. Verder kan heel SST me gestolen worden. Dat de kijkcijvers zwaar tegen vallen hebben ze toch echt aan hun zelf te danken, dus ze moeten nu niet aankomen met er zullen veel meer streamlocks volgen.
al met al lijkt het me top !quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, maar hij gaf het Tempation Island voorbeeld omdat hij daar zelf aan meewerkte, niet aan Big Brother
Da's lastig, ook voor die programmamakers denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus hoe krijgen ze het voorelkaar om wat meer uitgesproken meningen te krijgen?
toekomst muziek, helemaal geen tv, alles nog via internet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's je goed recht
Ik zeg ook alleen maar dat IK het wel snap dat er sommige dingen gestreamlocked worden.
Anders kan je net zo goed je programma helemaal niet meer op tv uitzenden in deze tijd met streams opnemen en youtube enzo.
We kunnen ze wel een lijstje mailen? Wie weet gebruiken ze er wat vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
al met al lijkt het me top !
mogen wij de vragen indienen![]()
dan weet ik er wel een paar
Leugendetector, moeilijke vragen, geen antwoord 250/500 uit de kluis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lastig, ook voor die programmamakers denk ik.
Want ze blijven schijterig voor 'het publiek' en hoe ze overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |