en dekenwaves zijn zo 2008, hoeven we ook niet meer, We weten toch wel dat mensen hoppen, wippen, ketsen vul de andere woorden er maar bij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, dat gekriebel en geneuk is nu wel genoeg in beeld geweest, dat doen ze in het vervolg ( dream on Alex) thuis maar.
het is juist leuker om natte doos te zien janken omdat ze eens een keertje niet doorgeragd wordtquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:16 schreef Toverheks het volgende:
Net5 denkt dat het de streamer opwind om naar Maik en natte doos te kijken in de slaapkamer...
ik wil ze overdag niet meer in bed hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en ik wil Flip ook alleen in zijn eigen bedje zien, evenals die 2 kwijlstelletjes
nou zal eerlijk hier bekennen, als de stream weer op natte doos kwam liep ik de kamer uit en ging weer op me huishouden storten, erger me echt aan dat kind wat is die domquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het is juist leuker om natte doos te zien janken omdat ze eens een keertje niet doorgeragd wordt
dat dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik wil ze overdag niet meer in bed hebbenallemaal niet
Misschien de huil-compilatie van gisteren ook daar even laten zien?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het is juist leuker om natte doos te zien janken omdat ze eens een keertje niet doorgeragd wordt
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:18 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Misschien de huil-compilatie van gisteren ook daar even laten zien?
Je zag hoe Aafke reageerde ...
Ja dan kan hij zeggen dat ie een vriendje heeft die miljonair is en dat ie getrouwd is geweest met een bijna Miss Nederland.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar houdt ie wel weer tegen onbekende mensen het verhaal over zijn 'vriendje' (geer) en vriendinnetje (laura).
Maak er een missie van.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan gaat ze vast weer huilen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:18 schreef ariehaan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja dan kan hij zeggen dat ie een vriendje heeft die miljonair is en dat ie getrouwd is geweest met een bijna Miss Nederland.
Ik wordt hier al weken geroepen pleur die slaapkamer overdag dicht, Maar ik krijg de indruk dat hoe harder de streamers iets roepen ze daar gewoon achtkantig zijn en het tegen overgestelde gaan doen. Alleen het voorbeeld al van die lopende lantaarnpaal, hoe meer wij klagen hoe meer zij opdracht krijgt om op bed te gaan liggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef Toverheks het volgende:
ach ze doen er toch geen ruk mee hoe hard we ook roepen, hoeveel ideen hebben we al niet voor ze gepost, gratis en voor niets......nee kleuter opdrachten zoals afgelopen maandag echt dacht echt waar kijk ik naar ( maandagavond tv uitzending)
maar hij heeft al een vriendje die ook miljonair isquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja dan kan hij zeggen dat ie een vriendje heeft die miljonair is en dat ie getrouwd is geweest met een bijna Miss Nederland.
wat is Mo haar beste inbreng in de show.... tranen laten vloeien als een overvloedige menstruatie. Gevolg een blaasontsteking met chronische lekkage.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:18 schreef ariehaan het volgende:
[..]
En naar t gekriebel en geaai (onder de dekens) van Lau en Lexquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:16 schreef Toverheks het volgende:
Net5 denkt dat het de streamer opwind om naar Maik en natte doos te kijken in de slaapkamer...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
en wat me opvalt...Sharon net 20 die weet veel en denkt na heel plezierig meisje om te volgen..........
daarom, doe niet eens mijn best meer wat leuke opdrachten te verzinnen en hier te posten, ze hebben aan alles schijt en willen volgens mij echt dat het flopt flopt en flopt..........nou het is de grootste flop aller tijden.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik wordt hier al weken geroepen pleur die slaapkamer overdag dicht, Maar ik krijg de indruk dat hoe harder de streamers iets roepen ze daar gewoon achtkantig zijn en het tegen overgestelde gaan doen. Alleen het voorbeeld al van die lopende lantaarnpaal, hoe meer wij klagen hoe meer zij opdracht krijgt om op bed te gaan liggen.
Vanaf dag 1 hebben ze al schijt gehad aan de streamers en dat zullen ze blijven doen ook.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
en wat me opvalt...Sharon net 20 die weet veel en denkt na heel plezierig meisje om te volgen..........
is voor het vochtgehalte in huis... al die lampen drogen uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat is Mo haar beste inbreng in de show.... tranen laten vloeien als een overvloedige menstruatie. Gevolg een blaasontsteking met chronische lekkage.
precies, en met geer en karim er bij hoor je tenminste nog interessante zinnige dingen..quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |