Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Doet ze expres zo dat niemand haar gaat verdenken!
Doelt ze niet op het smelten van de ijskappen en dat er van boven water komt?!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
Onze hoogbegaafde denkt dat er een tsunami in Nederland kan komen.
Onze gevaarlijke Noordzee gaat ons bedelven!
Nee, het gaat over tsunami'squote:Op vrijdag 1 april 2011 23:24 schreef ABundy het volgende:
[..]
Doelt ze niet op het smelten van de ijskappen en dat er van boven water komt?!
Ja valt mij ook op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef Niki.P het volgende:
Laura en Flip worden ook steeds meer "vrienden"
Stond gister in de krant..... zelf heel limburg verdwijnt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:24 schreef ABundy het volgende:
[..]
Doelt ze niet op het smelten van de ijskappen en dat er van boven water komt?!
Laura weet dat Jo voorkeurs behandeling krijgt achter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef Niki.P het volgende:
Laura en Flip worden ook steeds meer "vrienden"
Denk Sharon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
Praten Lau en Jo nou over Flip alsof hij er niet bij is? En Lau voelt zich heel wat nu ze onder de pannen is. Wie wil ze buiten Geer nog meer nomineren?
Oh ze mist een dagelijkse APK beurt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Laura weet dat Jo voorkeurs behandeling krijgt achter.
1+1 ...
Gewoon een hoer dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:28 schreef Wilskracht het volgende:
Laura kan als Alex weg is gaan voor Filip of Karim alles voor de hoofdprijs.
Het is toch vrouwen nomineren mannen? Dan zal ze wel Geer en Karim doen? Ze scheit op Alex en zijn vriendschap met die mannen, maar andersom moet Alex wel rekening houden met HAAR vriendjesquote:
Niets is wat het lijkt, denk zelf iedereen op iedereen weer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Het is toch vrouwen nomineren mannen? Dan zal ze wel Geer en Karim doen? Ze scheit op Alex en zijn vriendschap met die mannen, maar andersom moet Alex wel rekening houden met HAAR vriendjes
Lijkt me ook wel wat eerlijker.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, denk zelf iedereen op iedereen weer.
Wat is het lievelingsdrankje van Mo Mark?quote:
Ja dat dacht ik vorige week ook, maar er is 1 man meer in huis dan vrouwen. Dus denk persoonlijk dat de vrouwen de mannen gaan nomineren en dat dan Gerard en Karim en misschien nog 1 op de nominatielijst komen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, denk zelf iedereen op iedereen weer.
dat zou het moeten zijn, moet de stem wel wat meer op stemafspraken lettenquote:
Mooie meid met een mooi karakter.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is het lievelingsdrankje van Mo Mark?
Ze kijkt met een blik van: "waarom heb ik niks te drinken gekregen"
is Calvé goed, kom maar halen danquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik hou van jullie.![]()
En die verdomde Kebabbezorger is de knoflooksaus vergeten? Hebben jullie nog wat?
Denk dat afgelopen week de nominatie op vrouwen kwam door stem afspraken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik vorige week ook, maar er is 1 man meer in huis dan vrouwen. Dus denk persoonlijk dat de vrouwen de mannen gaan nomineren en dat dan Gerard en Karim en misschien nog 1 op de nominatielijst komen.
Je noemt paal een mokkelquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:34 schreef Noelle06 het volgende:
Sharon is 20 jaar maar heb meer in haar dan al die mokkels die er nog zitten daar.
Snap de zin nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:34 schreef Noelle06 het volgende:
Sharon is 20 jaar maar heb meer in haar, dan al die mokkels die er nog zitten daar.
nou die finale gun ik laura echt niet. ze heeft alleen maar vakantie gevierd en uitgeslapen en gehoerdquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Met al die nominatie afspraken blijven alleen de populairste en de geniepigsten over dus: Gerard, Jo, Mo, Lau en Flip. Denk dat de finale tussen Gerard en Jo of Lau gaat
TEAM EINDBAASquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:35 schreef Ripley het volgende:
Momai moet lekker richting team gerard/karim/sharon trekken. Goed voor die twee kutwijven en hun bitches
Ik gun haar nix maar ze is zo achterbaks als de hel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:35 schreef Stability het volgende:
[..]
nou die finale gun ik laura echt niet. ze heeft alleen maar vakantie gevierd en uitgeslapen en gehoerd
Nee joh, Joanna loopt weg als ze haar berichtje krijgt van botoxmamaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Met al die nominatie afspraken blijven alleen de populairste en de geniepigsten over dus: Gerard, Jo, Mo, Lau en Flip. Denk dat de finale tussen Gerard en Jo of Lau gaat
heeft ze het wel overleefd??quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:36 schreef Mita het volgende:
God Mo heeft ook een regenbui van 2 uur meegemaakt
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:36 schreef Mita het volgende:
Sharon heb wijsheid en kan goed relativeren. kan je van de andere mokkels die er nog zitten niet zeggen.quote:
ze moest zeker wel heel hard janken?quote:
PVVquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sharon heb wijsheid en kan goed relativeren. kan je van de andere mokkels die er nog zitten niet zeggen.
Dat was de oorzaak, niet het gevolg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ze moest zeker wel heel hard janken?
past wel bij haar persoonlijkheidquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:38 schreef Candyfreak het volgende:
Dat jurkje van Joanna is echt vreselijk
die stem en dat drukke gedragquote:
Mee eens, vindt haar vanaf het begin, meer inhoud hebben als die andere mokkelsquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sharon heb wijsheid en kan goed relativeren. kan je van de andere mokkels die er nog zitten niet zeggen.
dat dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee mis haar wel. Aafke waardeerde ik met de week meer.
Er zijn echt mensen met een irritanteren stem, en dat drukke was wel lekkere afwisseling vind ik!quote:
Wat interesseert het mij op wie een deelnemer stemt?quote:
quote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
laura stemt op de PVDK <<--- partij van de kriebelquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij op wie een deelnemer stemt?Ze zal dr wel haar redenen voor hebben. Ze komt er tenminste voor uit. Wie weet waar Jo op stemt, of Lau (die zal wel niet stemmen, is ze te lui voor)
Wijsheid en stemmen op de PVV dat gaat volgens mij niet samen.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wijsheid en stemmen op de PVV dat gaat volgens mij niet samen.
En Joanna stemt niet, er is namelijk niet iemand die zo geweldig is als zij!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Stability het volgende:
[..]
laura stemt op de PVDK <<--- partij van de kriebel
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Zijn dat niet die Chinezen die op een helling tsunami's afkondigen?quote:
Dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Denk dat ze er goed aan gedaan hebben dat niet in het huis te vertellen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef kaatje50 het volgende:
Sharon zit buiten met een paar mensen over natuurrampen te praten
wat zouden ze schrikken als ze hoorden dat er ondertussen die tsunamie in Japan is geweest.
twee uur?de afgelopen drie dagen was erger als een tsunamiquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:36 schreef Mita het volgende:
ze zijn ondertussen al binnen, maar hadden het over natuurrampen en de gevaren daarvanquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Niki.P het volgende:
Praten ze buiten over iets intressants??
Ik volg binnen..
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:43 schreef trollie67 het volgende:
[..]
twee uur?de afgelopen drie dagen was erger als een tsunami
Thanks!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze zijn ondertussen al binnen, maar hadden het over natuurrampen en de gevaren daarvan
Hij lijkt ouder maar gedraagt zich jongerquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Candyfreak het volgende:
Alex lijkt echt niet 29 he ik vind hem veel ouder lijken
En d'r omaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
Laura houdt niet van massagesEen beetje vreemd is ze wel he? Ze houdt van vrij weinig dingen, behalve van Laura en Laura. Oja en van Laura ook.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
lees ze zijn al naar bed dus nutteloos de stream een slinger te geven???/
Laura stemt VVD en Jo op haar webwinkel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij op wie een deelnemer stemt?Ze zal dr wel haar redenen voor hebben. Ze komt er tenminste voor uit. Wie weet waar Jo op stemt, of Lau (die zal wel niet stemmen, is ze te lui voor)
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij lijkt ouder maar gedraagt zich jonger
ik heb toch echt gezien in de tvaflevering van vandaag dat ze in dr roze tutu, alex op bed aan het masseren was...alles voor de muntjes , golddiggerquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Wilskracht het volgende:
Laura houdt niet van masseren.
Kriebelen dat mag natuurlijk wel.
Dat dus. Egoistisch meisje. heb ze nog wat uitgedeeld vandaag?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
Laura houdt niet van massagesEen beetje vreemd is ze wel he? Ze houdt van vrij weinig dingen, behalve van Laura en Laura. Oja en van Laura ook.
zijn dat nou jonge mensenquote:
tutu met een wit shirt eronderquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb toch echt gezien in de tvaflevering van vandaag dat ze in dr roze tutu, alex op bed aan het masseren was...alles voor de muntjes , golddigger
oh dacht dat het haar bh was...maar ja evengoed...het zag er niet uit in ieder gevalquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lau, je bent te laat.. Ik vind je al superirritant.. Je hoeft niet meer leuk proberen te doen.. Van alle bewoners heeft zij ook echt de meeste karakters,, Was die kameleon dan toch voor haar bedoeld??
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn dat nou jonge mensenwij de oudjes en bejaarde zijn nog kwieker
kwieker klingt echt als voor de 1e wereld oorlog
Morgenavond lekker stappenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ben nog jong mop en jij ook.
We bouwen ons eigen feestje wel
zullen we maar weer een nacht door halen met een lekkere DJquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ben nog jong mop en jij ook.
We bouwen ons eigen feestje wel
kan ook haar bh geweest zijn maar wel een verschijning van lik me vestje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:48 schreef Stability het volgende:
[..]
oh dacht dat het haar bh was...maar ja evengoed...het zag er niet uit in ieder geval
Een paar COSsen terug staat ie in het groot.. Heeft Mazaru voor me gemaakt.. Stoer he! Ben er zo blij mee!!!quote:
Me dochter van 9 vindt haar leuk en mooi alleen haar oren nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Wilskracht het volgende:
Vinden de mannen hier Laura leuk en kunnen de vrouwen hier haar niet uitstaan klopt dit beeld?
Daar hoorde heel geen beha onder, onder dat roze niemendalletjequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
kan ook haar bh geweest zijn maar wel een verschijning van lik me vestje.
Je vergeet Laura.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Ripley het volgende:
Onder het kussen van gerard liggen eieren?
Ja bahquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Stability het volgende:
gatver daar gaat het geklef weer..en die geile bek van falex erbij, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Daar heb ik twijfels over. Misschien tot nu toe, maar nu dat geheim er uit is, mag het van mij best in de hut worden gegooid. Het is een drama dat die onnozele kutprobleempjes van de bewoners vele malen overtreft. Lijkt mij interessant om te zien of het IKKE,IKKE,IKKE verhaal wat afzwakt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat ze er goed aan gedaan hebben dat niet in het huis te vertellen.
Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Wilskracht het volgende:
Vinden de mannen hier Laura leuk en kunnen de vrouwen hier haar niet uitstaan klopt dit beeld?
Laura wie is dahquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Wilskracht het volgende:
1april denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh en waarom??? en wie heeft het gedaan, en wat is het nut ervan, moet ie ze uitbroeden???
echt zag je naam dacht huh wat heeft zij nu weer maar hij is echt leukquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een paar COSsen terug staat ie in het groot.. Heeft Mazaru voor me gemaakt.. Stoer he! Ben er zo blij mee!!!
Het is 1 april, ze zijn al de hele dag bezig.. Flip had dit gedaan, Laura was er bij toen hij het deedquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh en waarom??? en wie heeft het gedaan, en wat is het nut ervan, moet ie ze uitbroeden???
vanavond tijdens de sexquote:
Idd, nu het geheim eruit is mag het zeker wel binnen komen daar net als wat er gebeurt in het midden oosten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb ik twijfels over. Misschien tot nu toe, maar nu dat geheim er uit is, mag het van mij best in de hut worden gegooid. Het is een drama dat die onnozele kutprobleempjes van de bewoners vele malen overtreft. Lijkt mij interessant om te zien of het IKKE,IKKE,IKKE verhaal wat afzwakt.
nou oke, hou me maar ff vast want ik rol om van het lachenquote:
En Gerard, omdat ook hij zorgt voor leuke gifjes!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt zag je naam dacht huh wat heeft zij nu weer maar hij is echt leukMazaru is top
Volgens haar moeder kan ze goed liegen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef suzi1 het volgende:
en jaaaa hoor, onze jo kent ook iemand die de tsunami heeft meegemaakt
maar diegene heeft het niet verwerkt
ik heb het geluid zacht, maar Jo heeft een vriendin die ook een storm op zee heeft meegemaakt??quote:
not one secondquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
Hebben jullie de sex beelden ook zo gemist de afgelopen dagen
ja, maar die dr benen zien er nu niet meer uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb het geluid zacht, maar Jo heeft een vriendin die ook een storm op zee heeft meegemaakt??
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, mijn geluid staat wel aan maar wat Jo allemaal uitkraamt...Beats mequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb het geluid zacht, maar Jo heeft een vriendin die ook een storm op zee heeft meegemaakt??
sexquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
niet als mister lo het komt brengen hoorquote:
Nopequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
Kijk je diequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik groeide net weer een beetje naar mijn man toe.. Maar nu ik klef en bef en MoMai weer steeds in beeld is, moet ie maar even wachten tot deze soap is afgelopen..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
ijsselmeer zeker met een rubber bootje en plastic peddelsquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je arme manquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik groeide net weer een beetje naar mijn man toe.. Maar nu ik klef en bef en MoMai weer steeds in beeld is, moet ie maar even wachten tot deze soap is afgelopen..
Denk het golfslagbad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ijsselmeer zeker met een rubber bootje en plastic peddels
herkenbaar.. alleen wanneer mijn lief, correctie mijn vent naar bed is, kan ik de verleiding vaak niet weerstaan..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:54 schreef suzi1 het volgende:
ik merk dat het programma me al minder gaat interesseren.
dat is wel een mooi gegeven
Hier ook. Een streamverslagje maken van dit is moeilijk gewoon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:54 schreef suzi1 het volgende:
ik merk dat het programma me al minder gaat interesseren.
dat is wel een mooi gegeven
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik groeide net weer een beetje naar mijn man toe.. Maar nu ik klef en bef en MoMai weer steeds in beeld is, moet ie maar even wachten tot deze soap is afgelopen..
Dat heb ik ook. Als ik iets leuks lees hier in de COS dan schakel ik even naar de streams. En Savonds laat als er verder toch geen ene reet op de buis is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
herkenbaar.. alleen wanneer mijn lief, correctie mijn vent naar bed is, kan ik de verleiding vaak niet weerstaan..
oh liev van je Noellequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hier ook. Een streamverslagje maken van dit is moeilijk gewoon.
@Toverheksje ... Complimenten dat jij er steeds wat leuks van kan maken
En toch flik je het elke dag maar weerquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh liev van je Noellemaar soms weet ik gewoon niet meer wat ik moet optikken, er gebeurt zo weinig en wat er gebeurt is niet het je van het om er wat van te maken.
Jij doet het dan toch maar!! Top hoor!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh liev van je Noellemaar soms weet ik gewoon niet meer wat ik moet optikken, er gebeurt zo weinig en wat er gebeurt is niet het je van het om er wat van te maken.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En toch flik je het elke dag maar weeren dan die humor erin van jou
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag best, kan ik hem gelijk in zijn bek schijtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:54 schreef Stability het volgende:
[..]
niet als mister lo het komt brengen hoor
Klopt!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:59 schreef Toverheks het volgende:
Meisjes bedankt zit nu ff te blozen van oor tot ooral kunnen de andere het ook helemaal top hoor.....Maria vooral s`nachts
Ja Maria44...ik blijf voor dit niet op, zoals bij DGK. En dan is het toch fijn te kunnen lezen wat er 's nachts gebeurt isquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:59 schreef Toverheks het volgende:
Meisjes bedankt zit nu ff te blozen van oor tot ooral kunnen de andere het ook helemaal top hoor.....Maria vooral s`nachts
Maik zou wel op de knop hebben gedrukt dinsdag als hij was gebleven dus zpou het wel een beetje lulig zijn alsde rest mocht drukken en hij niet...quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:00 schreef Gamey het volgende:
Goeden avond Fokkers.
Net even alle COSjes door gelezen en videotjes bekeken,
WTF zijn ze daar aan het doen?
- simpel missietje 10k
- gratis drukken 11k
denk dat de andere bewoners niet mochten drukken omdat anders dit geheim weg zou zijn en das zielig voor maik natuurlijk
- gratis een berg informatie
Maar we manipuleren niet
kan je natuurlijk altijd doen en het ware verhaal in een spoiler!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:01 schreef Toverheks het volgende:
maar soms he, echt heb ik wel eens aan zitten denken, zal ik er gewoon een schepje bovenop doen, veel herrie in de tent en bloed aan de muur, lekker smeuigg en er van alles bij verzinnen, maar nee zo gemeen ben ik eigenlijk niet hahaha maar soms..................daarom post ik hier maar af en toe onzin
Je moet een eigen topic hebben. Wat gebeurt er als het oog ons aankijktquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:01 schreef Toverheks het volgende:
maar soms he, echt heb ik wel eens aan zitten denken, zal ik er gewoon een schepje bovenop doen, veel herrie in de tent en bloed aan de muur, lekker smeuigg en er van alles bij verzinnen, maar nee zo gemeen ben ik eigenlijk niet hahaha maar soms..................daarom post ik hier maar af en toe onzin
Voor mij ook, maar er zijn er meer die dat doen en gedaan hebben heksje, Ik vraag nooit wat ik gemist hebquote:
Yeps, door Jloquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, wordt dat dan nog bezorgd?
Idd, lees streamverslagen en als het nodig is cossen terug.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar er zijn er meer die dat doen en gedaan hebben heksje, Ik vraag nooit wat ik gemist heb![]()
![]()
Vindt je dat ok Heksje?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je moet een eigen topic hebben. Wat gebeurt er als het oog ons aankijkt![]()
Even aanvragen bij Pietjepuk ok ?
mootje is nu even Monique.Dan mag het.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:07 schreef Mita het volgende:
Heeft Mo toestemming gekregen van haar ouders om te krikken.
ze wordt weer Mootje.. want ja, ze wil eigenlijk wel weten of er nog wat voor haar in zit.. want als maik alleen voor het geld weg was gegaan..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
mootje is nu even Monique.Dan mag het.
Ok, volg de stream van Gerard.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mo zei hem dat het toch echt niet alleen met geld te maken moest hebben wb maiks missie
Scroll eens naar bovenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef Toverheks het volgende:
echt he, door jullie slinger ik nog ff mijn stream aan wat zie ik Badjas heeft een harde plasser en snolliebiollie ligt in der blote tieten![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef Toverheks het volgende:
echt he, door jullie slinger ik nog ff mijn stream aan wat zie ik Badjas heeft een harde plasser en snolliebiollie ligt in der blote tieten![]()
![]()
![]()
![]()
niet gezien helaasquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef dasaliz het volgende:
Even off topic: zei paul romer vandaag nog iets over SST bij dwdd of moet ik dat nu kijken?
jawel hoor, Maik dumpt haar gelijk als hij buiten staat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef Mita het volgende:
Maik bedenk je nog eens goed, kom je nooit meer vanaf
ik vind maik dan weer even leuker.. hij komt steeds ontspannender weer terug, tot ie zijn leuter er weer in mag hangen.. dan is het net een reu die om een loopse teef blijft hangen..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
jawel hoor, Maik dumpt haar gelijk als hij buiten staat.
Vraag me echt af waarom Maik om de drie weken even alleen moet zijn.
topquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:12 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Dan kijk ik t wel even. Mocht het zo zijn plaats ik het hier.
Mamajo kan geen sex meer hebben, als die eens op der hoogtepunt komt barst haar hoofd in 2e zo strak is dat getrokken, pats zo die gemaakte appelwangetjes floep weg wangetjesquote:
+2quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Candyfreak het volgende:
Ik word met de dag misselijker van Alex en Laura
en MoMai is weer compleet dus dat is straks ook nog misselijkmakend!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Candyfreak het volgende:
Ik word met de dag misselijker van Alex en Laura
Als je al heel lang bij elkaar, ga je op elkaar lijken. Net als een hond op z'n baasm (zoals Lau en Alex)quote:
Kan even geen keuze maken, er lopen er teveel rond.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
nu maken jullie me in de war, er zijn meer randdebielen in dat huis.....wie is de grootste debiel dan..ik eis een antwoord en wel NU
![]()
![]()
Maikquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
nu maken jullie me in de war, er zijn meer randdebielen in dat huis.....wie is de grootste debiel dan..ik eis een antwoord en wel NU
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan even geen keuze maken, er lopen er teveel rond.
Ja dan zie je Aafke, de stoere chickquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik ga de uitzending maar eens bekijken.. die is vast leuker dan het geaai van Maik.. en zijn gezaik!
Gier laura heeft ze ook niet allemaal op een rijtje hoor Coos, moet je echt met me eens zijnquote:
Als je voor mij een sjaaltje hebt gebreid geef ik antwoodquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zei ook alleen maar dan pak je toch een deken, niet kruip dan lekker tegen me aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:17 schreef Nobodies het volgende:
Het is weer duidelijk, Laura gebruikt Alex... "Als ik het koud heb ga ik in mijn eigen bed liggen." Niet: "Als ik het koud heb kom ik tegen je aan liggen."
en Flip en Beppie sporen ook niet echtquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gier laura heeft ze ook niet allemaal op een rijtje hoor Coos, moet je echt met me eens zijn
Oké zetten we Lau er ook bijquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gier laura heeft ze ook niet allemaal op een rijtje hoor Coos, moet je echt met me eens zijn
Eigenlijk vind ik Mo wel de grootste.. Met het grootste IQ de domste dingen doen.. Die anderen kunnen er niets aan doen dat ze niet verder dan 75 komen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je voor mij een sjaaltje hebt gebreid geef ik antwood
doe ik voor je Ruudje, welke kleur............moet je wel ff in de wachtrij ben nu met babydeken bezig voor mijn aankomende eerste kleinkindquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je voor mij een sjaaltje hebt gebreid geef ik antwood
Ik zie nu allemaal beeld geen geluid maar ze ziet er best boos uit..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef wildstar het volgende:
ik zit er eigenlijk op te wachten dat Maik Joan zegt ipv Mo...............hebben vannacht tenminste weer een rel
GROEN, en de steek laat ik aan jou overquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
welke kleur roze of blauw? met een gevallen steek of zonder ?
Die kleur hebben we nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GROEN, en de steek laat ik aan jou over
maak houd van kleine strakke gaatjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
Die Maik is wel heel erg gefixeerd op Mo's reet, hè?
Dus hier moeten we de komende 7 weken naar gaan kijken?
Helaas wel ja ben ik bangquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
Die Maik is wel heel erg gefixeerd op Mo's reet, hè?
Dus hier moeten we de komende 7 weken naar gaan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |