twee uur?de afgelopen drie dagen was erger als een tsunamiquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:36 schreef Mita het volgende:
God Mo heeft ook een regenbui van 2 uur meegemaakt
ze zijn ondertussen al binnen, maar hadden het over natuurrampen en de gevaren daarvanquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Niki.P het volgende:
Praten ze buiten over iets intressants??
Ik volg binnen..
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:43 schreef trollie67 het volgende:
[..]
twee uur?de afgelopen drie dagen was erger als een tsunami
Thanks!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze zijn ondertussen al binnen, maar hadden het over natuurrampen en de gevaren daarvan
Hij lijkt ouder maar gedraagt zich jongerquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Candyfreak het volgende:
Alex lijkt echt niet 29 he ik vind hem veel ouder lijken
En d'r omaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
Laura houdt niet van massagesEen beetje vreemd is ze wel he? Ze houdt van vrij weinig dingen, behalve van Laura en Laura. Oja en van Laura ook.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
lees ze zijn al naar bed dus nutteloos de stream een slinger te geven???/
Laura stemt VVD en Jo op haar webwinkel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij op wie een deelnemer stemt?Ze zal dr wel haar redenen voor hebben. Ze komt er tenminste voor uit. Wie weet waar Jo op stemt, of Lau (die zal wel niet stemmen, is ze te lui voor)
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij lijkt ouder maar gedraagt zich jonger
ik heb toch echt gezien in de tvaflevering van vandaag dat ze in dr roze tutu, alex op bed aan het masseren was...alles voor de muntjes , golddiggerquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Wilskracht het volgende:
Laura houdt niet van masseren.
Kriebelen dat mag natuurlijk wel.
Dat dus. Egoistisch meisje. heb ze nog wat uitgedeeld vandaag?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
Laura houdt niet van massagesEen beetje vreemd is ze wel he? Ze houdt van vrij weinig dingen, behalve van Laura en Laura. Oja en van Laura ook.
zijn dat nou jonge mensenquote:
tutu met een wit shirt eronderquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb toch echt gezien in de tvaflevering van vandaag dat ze in dr roze tutu, alex op bed aan het masseren was...alles voor de muntjes , golddigger
oh dacht dat het haar bh was...maar ja evengoed...het zag er niet uit in ieder gevalquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lau, je bent te laat.. Ik vind je al superirritant.. Je hoeft niet meer leuk proberen te doen.. Van alle bewoners heeft zij ook echt de meeste karakters,, Was die kameleon dan toch voor haar bedoeld??
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn dat nou jonge mensenwij de oudjes en bejaarde zijn nog kwieker
kwieker klingt echt als voor de 1e wereld oorlog
Morgenavond lekker stappenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ben nog jong mop en jij ook.
We bouwen ons eigen feestje wel
zullen we maar weer een nacht door halen met een lekkere DJquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ben nog jong mop en jij ook.
We bouwen ons eigen feestje wel
kan ook haar bh geweest zijn maar wel een verschijning van lik me vestje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:48 schreef Stability het volgende:
[..]
oh dacht dat het haar bh was...maar ja evengoed...het zag er niet uit in ieder geval
Een paar COSsen terug staat ie in het groot.. Heeft Mazaru voor me gemaakt.. Stoer he! Ben er zo blij mee!!!quote:
Me dochter van 9 vindt haar leuk en mooi alleen haar oren nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Wilskracht het volgende:
Vinden de mannen hier Laura leuk en kunnen de vrouwen hier haar niet uitstaan klopt dit beeld?
Daar hoorde heel geen beha onder, onder dat roze niemendalletjequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
kan ook haar bh geweest zijn maar wel een verschijning van lik me vestje.
Je vergeet Laura.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Ripley het volgende:
Onder het kussen van gerard liggen eieren?
Ja bahquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Stability het volgende:
gatver daar gaat het geklef weer..en die geile bek van falex erbij, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Daar heb ik twijfels over. Misschien tot nu toe, maar nu dat geheim er uit is, mag het van mij best in de hut worden gegooid. Het is een drama dat die onnozele kutprobleempjes van de bewoners vele malen overtreft. Lijkt mij interessant om te zien of het IKKE,IKKE,IKKE verhaal wat afzwakt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat ze er goed aan gedaan hebben dat niet in het huis te vertellen.
Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Wilskracht het volgende:
Vinden de mannen hier Laura leuk en kunnen de vrouwen hier haar niet uitstaan klopt dit beeld?
Laura wie is dahquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Wilskracht het volgende:
1april denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh en waarom??? en wie heeft het gedaan, en wat is het nut ervan, moet ie ze uitbroeden???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |