quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wijsheid en stemmen op de PVV dat gaat volgens mij niet samen.
En Joanna stemt niet, er is namelijk niet iemand die zo geweldig is als zij!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Stability het volgende:
[..]
laura stemt op de PVDK <<--- partij van de kriebel
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Zijn dat niet die Chinezen die op een helling tsunami's afkondigen?quote:
Dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Denk dat ze er goed aan gedaan hebben dat niet in het huis te vertellen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef kaatje50 het volgende:
Sharon zit buiten met een paar mensen over natuurrampen te praten
wat zouden ze schrikken als ze hoorden dat er ondertussen die tsunamie in Japan is geweest.
twee uur?de afgelopen drie dagen was erger als een tsunamiquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:36 schreef Mita het volgende:
God Mo heeft ook een regenbui van 2 uur meegemaakt
ze zijn ondertussen al binnen, maar hadden het over natuurrampen en de gevaren daarvanquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Niki.P het volgende:
Praten ze buiten over iets intressants??
Ik volg binnen..
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:43 schreef trollie67 het volgende:
[..]
twee uur?de afgelopen drie dagen was erger als een tsunami
Thanks!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze zijn ondertussen al binnen, maar hadden het over natuurrampen en de gevaren daarvan
Hij lijkt ouder maar gedraagt zich jongerquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Candyfreak het volgende:
Alex lijkt echt niet 29 he ik vind hem veel ouder lijken
En d'r omaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
Laura houdt niet van massagesEen beetje vreemd is ze wel he? Ze houdt van vrij weinig dingen, behalve van Laura en Laura. Oja en van Laura ook.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
lees ze zijn al naar bed dus nutteloos de stream een slinger te geven???/
Laura stemt VVD en Jo op haar webwinkel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij op wie een deelnemer stemt?Ze zal dr wel haar redenen voor hebben. Ze komt er tenminste voor uit. Wie weet waar Jo op stemt, of Lau (die zal wel niet stemmen, is ze te lui voor)
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij lijkt ouder maar gedraagt zich jonger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |