echt zag je naam dacht huh wat heeft zij nu weer maar hij is echt leukquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een paar COSsen terug staat ie in het groot.. Heeft Mazaru voor me gemaakt.. Stoer he! Ben er zo blij mee!!!
Het is 1 april, ze zijn al de hele dag bezig.. Flip had dit gedaan, Laura was er bij toen hij het deedquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh en waarom??? en wie heeft het gedaan, en wat is het nut ervan, moet ie ze uitbroeden???
vanavond tijdens de sexquote:
Idd, nu het geheim eruit is mag het zeker wel binnen komen daar net als wat er gebeurt in het midden oosten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb ik twijfels over. Misschien tot nu toe, maar nu dat geheim er uit is, mag het van mij best in de hut worden gegooid. Het is een drama dat die onnozele kutprobleempjes van de bewoners vele malen overtreft. Lijkt mij interessant om te zien of het IKKE,IKKE,IKKE verhaal wat afzwakt.
nou oke, hou me maar ff vast want ik rol om van het lachenquote:
En Gerard, omdat ook hij zorgt voor leuke gifjes!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt zag je naam dacht huh wat heeft zij nu weer maar hij is echt leukMazaru is top
Volgens haar moeder kan ze goed liegen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef suzi1 het volgende:
en jaaaa hoor, onze jo kent ook iemand die de tsunami heeft meegemaakt
maar diegene heeft het niet verwerkt
ik heb het geluid zacht, maar Jo heeft een vriendin die ook een storm op zee heeft meegemaakt??quote:
not one secondquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
Hebben jullie de sex beelden ook zo gemist de afgelopen dagen
ja, maar die dr benen zien er nu niet meer uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb het geluid zacht, maar Jo heeft een vriendin die ook een storm op zee heeft meegemaakt??
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, mijn geluid staat wel aan maar wat Jo allemaal uitkraamt...Beats mequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb het geluid zacht, maar Jo heeft een vriendin die ook een storm op zee heeft meegemaakt??
sexquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
niet als mister lo het komt brengen hoorquote:
Nopequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
Kijk je diequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik groeide net weer een beetje naar mijn man toe.. Maar nu ik klef en bef en MoMai weer steeds in beeld is, moet ie maar even wachten tot deze soap is afgelopen..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
ijsselmeer zeker met een rubber bootje en plastic peddelsquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je arme manquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik groeide net weer een beetje naar mijn man toe.. Maar nu ik klef en bef en MoMai weer steeds in beeld is, moet ie maar even wachten tot deze soap is afgelopen..
Denk het golfslagbad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ijsselmeer zeker met een rubber bootje en plastic peddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |