Eigenlijk vind ik Mo wel de grootste.. Met het grootste IQ de domste dingen doen.. Die anderen kunnen er niets aan doen dat ze niet verder dan 75 komen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
nu maken jullie me in de war, er zijn meer randdebielen in dat huis.....wie is de grootste debiel dan..ik eis een antwoord en wel NU
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je voor mij een sjaaltje hebt gebreid geef ik antwood
doe ik voor je Ruudje, welke kleur............moet je wel ff in de wachtrij ben nu met babydeken bezig voor mijn aankomende eerste kleinkindquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je voor mij een sjaaltje hebt gebreid geef ik antwood
Ik zie nu allemaal beeld geen geluid maar ze ziet er best boos uit..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef wildstar het volgende:
ik zit er eigenlijk op te wachten dat Maik Joan zegt ipv Mo...............hebben vannacht tenminste weer een rel
GROEN, en de steek laat ik aan jou overquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
welke kleur roze of blauw? met een gevallen steek of zonder ?
Die kleur hebben we nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GROEN, en de steek laat ik aan jou over
maak houd van kleine strakke gaatjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
Die Maik is wel heel erg gefixeerd op Mo's reet, hè?
Dus hier moeten we de komende 7 weken naar gaan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |