Je moet een eigen topic hebben. Wat gebeurt er als het oog ons aankijktquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:01 schreef Toverheks het volgende:
maar soms he, echt heb ik wel eens aan zitten denken, zal ik er gewoon een schepje bovenop doen, veel herrie in de tent en bloed aan de muur, lekker smeuigg en er van alles bij verzinnen, maar nee zo gemeen ben ik eigenlijk niet hahaha maar soms..................daarom post ik hier maar af en toe onzin
Voor mij ook, maar er zijn er meer die dat doen en gedaan hebben heksje, Ik vraag nooit wat ik gemist hebquote:
Yeps, door Jloquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, wordt dat dan nog bezorgd?
Idd, lees streamverslagen en als het nodig is cossen terug.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar er zijn er meer die dat doen en gedaan hebben heksje, Ik vraag nooit wat ik gemist heb![]()
![]()
Vindt je dat ok Heksje?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je moet een eigen topic hebben. Wat gebeurt er als het oog ons aankijkt![]()
Even aanvragen bij Pietjepuk ok ?
mootje is nu even Monique.Dan mag het.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:07 schreef Mita het volgende:
Heeft Mo toestemming gekregen van haar ouders om te krikken.
ze wordt weer Mootje.. want ja, ze wil eigenlijk wel weten of er nog wat voor haar in zit.. want als maik alleen voor het geld weg was gegaan..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
mootje is nu even Monique.Dan mag het.
Ok, volg de stream van Gerard.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mo zei hem dat het toch echt niet alleen met geld te maken moest hebben wb maiks missie
Scroll eens naar bovenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef Toverheks het volgende:
echt he, door jullie slinger ik nog ff mijn stream aan wat zie ik Badjas heeft een harde plasser en snolliebiollie ligt in der blote tieten![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |