quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Crap, drama bij Jesse, dan gaat ie zeker door "omdat ie het zo goed oppakt"...
Wie ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Nou mensen straks allemaal naar Justin Bieber kijken
nee, de meesten zaten nog in de kast.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar aan de andere kant denk ik dat Gordon het ook wel leuk vind om met Ferry te werken. En we hebben al een hele tijd geen echte homo gehad in de liveshows.
Ik wist niet eens dat dat hier populair wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Nou mensen straks allemaal naar Justin Bieber kijken
De enige reden dat ik hem ken is dat hij hier op Fok! af en toe voorbijkomt in topicsquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat hier populair was
Kan me herinneren dat het een tijde terug bij Boulevard was en dat ze gingen uitleggen wie hij was
Mijn oudste van 9 zegt iedere keer dat het een sukkel isquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige reden dat ik hem ken is dat hij hier op Fok! af en toe voorbijkomt in topicsIk zou niet weten wat hij zingt.
Ow, die topics zie ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige reden dat ik hem ken is dat hij hier op Fok! af en toe voorbijkomt in topicsIk zou niet weten wat hij zingt.
BABY BABY BABY OEH 'CAUSE BABY BABY BABY AAAHHH!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Shownieuwsquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, die topics zie ik niet
ik ken 'm omdat ik het 'nieuws' volg
Het duurt ook eigenlijk een beetje te lang.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
pffff... geeen zin meer om af te kijken
Ik denk dat hij/zij gelijk heeftquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn oudste van 9 zegt iedere keer dat het een sukkel is
Oh, vind ik niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Het duurt ook eigenlijk een beetje te lang.
Hij en ja dat zeg ik ook tegen hem hahaquote:
Is dat nieuws tegenwoordig?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
Het was laatst bij het 'gewone' journaal
ja vind ik ook....quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Het duurt ook eigenlijk een beetje te lang.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vind ik ook....
Ik neem het wel op verder
Ik zet me xbox aanTot volgende week
Ja, en veeeel meeeeer Wendytijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh, vind ik niet.
Jammer dat volgende week de liveshows zijn, eigenlijk vind ik die theaterrondes leuker.
Krijgen we straks weer publiek dat z'n bek maar niet wil houden
En sosjul media.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en veeeel meeeeer Wendytijd. En een redroom met sponsorartikelen. En sms-reclames.
yes!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en veeeel meeeeer Wendytijd. En een redroom met sponsorartikelen. En sms-reclames.
Oh meteen even de torrent opzoekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ja. Kennelijk is het een hype, en het vermelden waard
Zijn film schijnt het ook goed te doen
Veel bekeken, maar niet zo goed gewaardeerdquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh meteen even de torrent opzoeken![]()
En Rochelle door.
Wie is Jessica?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
Meisjes 15-25 (Eric van Tijn)
Jessica Mourgin (16 jaar)
Rochelle Perts (18 jaar)
Tania Christopher (18 jaar)
Zo'n 15-jarig dun meisje.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Veel bekeken, maar niet zo goed gewaardeerd
http://www.imdb.com/title/tt1702443/
Bijna de moeite waard om eens te kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het laagste cijfer dat ik ooit op IMDB heb gezien.
Ja hij is prima zoals hij was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
Ferry moet door. Maar laat hem dan wel weer meer zichzelf zijn, niet de opgeleukte versie.
Eensquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
Ferry moet door. Maar laat hem dan wel weer meer zichzelf zijn, niet de opgeleukte versie.
Ja vind ik ook maar nu heeft ie het vast heel goed opgepakt en laat ie karakter zien bladieblaquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar nu heeft ie het vast heel goed opgepakt en laat ie karakter zien bladiebla!
Die liep niet weg toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Jamai stond ook te nanananana'en destijds
Nee, idd, weglopen is niet goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die liep niet weg toch?
Supersaai dit trouwens.
Dat laatste zeker ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk, een nietszeggend persoon in de liveshows. Ze hebben Ferry gewoon doodgestyled.
Nou, de categorie jongens is dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
De liveshowkandidaten
Meisjes 15-25 (Eric van Tijn)
Jessica Mourgin (16 jaar)
Rochelle Perts (18 jaar)
Tania Christopher (18 jaar)
Jongens 15-25 (Gordon)
Jesse Zwaan (22 jaar)
Rolf Wienk (19 jaar)
Tim Suyderhoud (16 jaar)
26+ (Stacey Rookhuizen)
Ed Ruyer (42 jaar)
Jantine Mak (30 jaar)
Pyke Pos (28 jaar)
Groepen (Angela Groothuizen)
Adlicious (Shirley (25), Jordy (23) & Laise (27))
Sim'ran (Lysa (25), Imgracia (25) & Krystle (26))
Sway (Janice (19), Saja (18) & Aïcha (19))
Ik denk dat het dit jaar gaat tussen de meisjes en groepenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, de categorie jongens is dus helemaal niks.
26+, met uitzondering van Pyke, ook niet.
butplug?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
Oh er moet iets geplugged worden van Gordon zometeen.
Supersaai. Rolf is ook al zo saai. En Tim is gewoon een kleuter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Rnnz het volgende:
Rare keuze. Sowieso, die Jesse is me ook nooit opgevallen. Beetje een saaie uitstraling vind ik.
Ik moet het nog zienquote:
Rolf vind ik juist wél een goede keuze. Hele goede stem en duidelijke, aanwezige persoonlijkheid (Xfactor). Is misschien wel wat soft ja, ben benieuwd hoe dat in de liveshows zal gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Supersaai. Rolf is ook al zo saai. En Tim is gewoon een kleuter.
Faalcategorie.
Die is neit doorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef Cee het volgende:
Zo, ik was weer weg, nu ben ik terug en zit ik alles terug te kijken. Maar alsjeblieft, vertel me dat ik ongelijk heb als ik uit de TT concludeer dat die heliumhamster door is.
Je hebt ongelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef Cee het volgende:
Zo, ik was weer weg, nu ben ik terug en zit ik alles terug te kijken. Maar alsjeblieft, vertel me dat ik ongelijk heb als ik uit de TT concludeer dat die heliumhamster door is.
Idd, zeer tegenvallendquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:23 schreef sbientje het volgende:
wat een tegenvallende aflevering vond ik dit. De enige die ik echt goed vond was rochelle..
Hoogquote:Op maandag 4 april 2011 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Het niveau ligt weer erg hoog moet ik zeggen... toch typisch dat ze daar bij SBS nooit aan kunnen tippen... het luisterend oor van Henk-Jan Smits is dus bij lange na niet zo goed als dat van de X-Factor jury...
Ja ik vind het niveau weer hoog ja... het finaleveld is gemiddeld beter dan bij eerdere edities van Idols bijvoorbeeld, de toppers die je altijd hebt in iedere editie even buiten beschouwing gelaten.quote:
Ik denk dat je behoorlijk alleen staat met deze mening. Mag natuurlijk, maar ik vind het voor het grootste deel echt bijzonder zwakjes dit jaar. Er zit er gewoon geen 1 tussen die zelfs maar een klein kansje maakt om het echt te gaan maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik vind het niveau weer hoog ja... het finaleveld is gemiddeld beter dan bij eerdere edities van Idols bijvoorbeeld, de toppers die je altijd hebt in iedere editie even buiten beschouwing gelaten.
denk dat dat ook komt door het permanenten TAL forumquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat deze editie ook een heeeeeel stuk minder leeft op FOK! dan voorgaande jaren.
Echt waar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
denk dat dat ook komt door het permanenten TAL forumVroeger kwam ik speciaal echt veelmeer op fok vanwege het tijdelijke XFA forum. Nu is het hier al het hele jaar door feest.. Waardoor ik bijv. al min of meer ben afgehaakt haha
voor mij wel ja..quote:
dus volgens jou is TAL eigenlijk een slecht ideequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
denk dat dat ook komt door het permanenten TAL forumVroeger kwam ik speciaal echt veelmeer op fok vanwege het tijdelijke XFA forum. Nu is het hier al het hele jaar door feest.. Waardoor ik bijv. al min of meer ben afgehaakt haha
Lieke mag er ook wezen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
Lieke presenteert de backstageshow? Geen Whatever? Jammer
geen slecht idee.. maar van mij had het neit gehoeven neequote:Op woensdag 6 april 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus volgens jou is TAL eigenlijk een slecht idee
Ik zal misschien een van de weinigen zijn, maar ik vind X Factor tot nu toe veel leuker dan vorig jaar, en ook dan TVOH.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:03 schreef UltraR het volgende:
Nee joh, komt gewoon doordat het direct achter The Voice aan komt, en dat leefde wel enorm hier.
Gewoon kwestie van to much, nu eventjes. En natuurlijk het gebrek aan -echt- groot talent of uberhaupt opvallende types bij X-factor dit jaar.
Ik heb wel het idee dat sinds TAL de chat een doel op zich is en de tv programmas meer bijzaak. Het gaat vaak meer over hoe iemand er uit ziet of wat Wendy zegt of zelfs gewoon over wat iemand thuis aan het doen is dan over het programma dat op tv is. Dat zie je bv aan het aantal topics dat over de kandidaten wordt aangemaakt of de lijstjes die weinig worden ingevuld (prono zelfs op de laatste dag nog even een topic voor aangemaakt). Dat is wel eens anders geweest.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef sbientje het volgende:
geen slecht idee.. maar van mij had het neit gehoeven neeIk vond eht wel leuk, zo eens per jaar een XFA forum..
Dan gaan we daar meer op lettenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat sinds TAL de chat een doel op zich is en de tv programmas meer bijzaak. Het gaat vaak meer over hoe iemand er uit ziet of wat Wendy zegt of zelfs gewoon over wat iemand thuis aan het doen is dan over het programma dat op tv is. Dat zie je bv aan het aantal topics dat over de kandidaten wordt aangemaakt of de lijstjes die weinig worden ingevuld (prono zelfs op de laatste dag nog even een topic voor aangemaakt). Dat is wel eens anders geweest.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
Het thema van vanavond is 'Born this way'! Waar ben jij voor geboren? #xfactor
Dan moet gaga optreden, anders is het onzin.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat dat de opening zal zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dan moet gaga optreden, anders is het onzin.
Born this way -> iedereen gaat naakt optreden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
Iedereen verkleedt zich als een baksteenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:54 schreef Balisto het volgende:
[..]
Born this way -> iedereen gaat naakt optreden.
Ik hoef niet iedereen naakt te zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:54 schreef Balisto het volgende:
Born this way -> iedereen gaat naakt optreden.
Bizarquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
En we kunnen de hartslag van de kandidaten volgen![]()
http://heartbeat.xfactor.nl/xfactor.htm
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nog helemaal niet in de stemming
Ik ook niet, wist tot een paar uur geleden niet eens dat de liveshows vanavond al begonnen. Leuke verrassing wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nog helemaal niet in de stemming
Ga maar even plassen en mijn laptop op startenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook niet, wist tot een paar uur geleden niet eens dat de liveshows vanavond al begonnen. Leuke verrassing wel.
dat icm backstage (http://www.rtl.nl/shows/xfactor4/backstage-show/chat-app.xml) levert zichtbaar stressvolle kandidaten op als mevrouw van Lexmond een vraag stelt aan de desbetreffende kandidaatquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
En we kunnen de hartslag van de kandidaten volgen![]()
http://heartbeat.xfactor.nl/xfactor.htm
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
LOLwut Lieke van Lexmond @ backstageshow??
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hoho, ik plaats alleen het plaatje. Dit soort dirty talk moet je met een man voortzetten.
Die is bijna dood danquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik keek ook even op die heartbeatpagina, maar er zijn er wel meer bijna dood, een hartslag van 41 lijkt me ook niet echt gezond
Een van de dames, Tania? geloof ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie is het? Dan kan ik oordelen over mond-op-mond-beademing.
Die heeft een paar weken in een doodskist gelegen ofzo...quote:
Hey, nu voel ik het ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je een shake met melk, pannenkoek, oesters en orgaanvlees gehad?
Stuur eens een naaktfoto van jouquote:
Haaiquote:
Angela servetjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Holy fuck wat hebben de dames aan?! Karina kom er maar in.
Het is niet roodquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:42 schreef MissJ het volgende:
Stacey heeft een vlot pittig kapsel genomen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:42 schreef MissJ het volgende:
Stacey heeft een vlot pittig kapsel genomen
quote:
Wat voel ik ?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Angela servetjesEn Stacey? Beetje boel kettingen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik neem een pruik mee naar de halve finale, voor Stees!
Een sarongquote:
Een rozequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik neem een pruik mee naar de halve finale, voor Stees!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |