Ja ik vind het niveau weer hoog ja... het finaleveld is gemiddeld beter dan bij eerdere edities van Idols bijvoorbeeld, de toppers die je altijd hebt in iedere editie even buiten beschouwing gelaten.quote:
Ik denk dat je behoorlijk alleen staat met deze mening. Mag natuurlijk, maar ik vind het voor het grootste deel echt bijzonder zwakjes dit jaar. Er zit er gewoon geen 1 tussen die zelfs maar een klein kansje maakt om het echt te gaan maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik vind het niveau weer hoog ja... het finaleveld is gemiddeld beter dan bij eerdere edities van Idols bijvoorbeeld, de toppers die je altijd hebt in iedere editie even buiten beschouwing gelaten.
denk dat dat ook komt door het permanenten TAL forumquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat deze editie ook een heeeeeel stuk minder leeft op FOK! dan voorgaande jaren.
Echt waar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
denk dat dat ook komt door het permanenten TAL forumVroeger kwam ik speciaal echt veelmeer op fok vanwege het tijdelijke XFA forum. Nu is het hier al het hele jaar door feest.. Waardoor ik bijv. al min of meer ben afgehaakt haha
voor mij wel ja..quote:
dus volgens jou is TAL eigenlijk een slecht ideequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
denk dat dat ook komt door het permanenten TAL forumVroeger kwam ik speciaal echt veelmeer op fok vanwege het tijdelijke XFA forum. Nu is het hier al het hele jaar door feest.. Waardoor ik bijv. al min of meer ben afgehaakt haha
Lieke mag er ook wezen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
Lieke presenteert de backstageshow? Geen Whatever? Jammer
geen slecht idee.. maar van mij had het neit gehoeven neequote:Op woensdag 6 april 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus volgens jou is TAL eigenlijk een slecht idee
Ik zal misschien een van de weinigen zijn, maar ik vind X Factor tot nu toe veel leuker dan vorig jaar, en ook dan TVOH.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:03 schreef UltraR het volgende:
Nee joh, komt gewoon doordat het direct achter The Voice aan komt, en dat leefde wel enorm hier.
Gewoon kwestie van to much, nu eventjes. En natuurlijk het gebrek aan -echt- groot talent of uberhaupt opvallende types bij X-factor dit jaar.
Ik heb wel het idee dat sinds TAL de chat een doel op zich is en de tv programmas meer bijzaak. Het gaat vaak meer over hoe iemand er uit ziet of wat Wendy zegt of zelfs gewoon over wat iemand thuis aan het doen is dan over het programma dat op tv is. Dat zie je bv aan het aantal topics dat over de kandidaten wordt aangemaakt of de lijstjes die weinig worden ingevuld (prono zelfs op de laatste dag nog even een topic voor aangemaakt). Dat is wel eens anders geweest.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef sbientje het volgende:
geen slecht idee.. maar van mij had het neit gehoeven neeIk vond eht wel leuk, zo eens per jaar een XFA forum..
Dan gaan we daar meer op lettenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat sinds TAL de chat een doel op zich is en de tv programmas meer bijzaak. Het gaat vaak meer over hoe iemand er uit ziet of wat Wendy zegt of zelfs gewoon over wat iemand thuis aan het doen is dan over het programma dat op tv is. Dat zie je bv aan het aantal topics dat over de kandidaten wordt aangemaakt of de lijstjes die weinig worden ingevuld (prono zelfs op de laatste dag nog even een topic voor aangemaakt). Dat is wel eens anders geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |