quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik voor jou een nieuwtje er is ook een foto van mij in Feyenoord shirt
quote:
Ik was 10 ofzo. Kreeg dat shirt van iemand die bij Opel werkte, die toen hoofdsponsor waren van Feyenoord..quote:
Kindermishandeling!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was 10 ofzo. Kreeg dat shirt van iemand die bij Opel werkte, die toen hoofdsponsor waren van Feyenoord..
Ja misschien ben ik daardoor wel psychisch wat zwakker..quote:
Nee hoor. Toen ik bij de Peijnenburg werkte stond ik altijd om 5.15 opquote:Op vrijdag 1 april 2011 05:42 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen.
Is het vreemd om nu al op te staan ?
Lijkt me wel iets voor Koos alberts.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Toen ik bij de Peijnenburg werkte stond ik altijd om 5.15 op
quote:
Prachtig shirt toch? Alleen voor jou verkeerde club?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Waarom droeg ik dat shirt toen, waarom
Ben voor PSV. Had ten tijde van die foto al een seizoenskaart in het Philipsstadionquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:35 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Prachtig shirt toch? Alleen voor jou verkeerde club?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Waarom droeg ik dat shirt toen, waarom
Ja redelijk wel weg van auto's ja. Thuis hadden we toevallig toen ook een Opel Corsa ja.quote:
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:14 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Zie je wel? Heb je toch een geldig excuus
jazekerquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:25 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen![]()
Het belooft een heerlijke dag te worden
Ja volgens mij zat iedereen buiten ofzoquote:
Ik heel even. Ik kon niet goed tegen de muziek die hoordequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja volgens mij zat iedereen buiten ofzo
Licht klassiek?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heel even. Ik kon niet goed tegen de muziek die hoorde
Loik!quote:Op zondag 3 april 2011 00:14 schreef borisz het volgende:
Thuis
BBQ 1 van 2011 was zeer geslaagd. BBQ was in Bloemendaal bij B&G
.
Ja behoorlijk. Ik moest net even de stad in. Daar was het niet droog inderdaadquote:Op zondag 3 april 2011 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
jemig wat een verschil met gisteren zeg.... qua weer...
quote:Op zondag 3 april 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
Borisz. Napoli-Lazio is een geweldige wedstrijd lees ik via Twitter?
Mooiquote:Op zondag 3 april 2011 14:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit duel heeft ALLES 7 goals van 0-2 naar 2-2, 2-3 en uiteindelijk 4-3 Napoli. , rode kaart. Spanning. Foute beslissingen. Geweldige wedstrijd
Okquote:Op maandag 4 april 2011 09:15 schreef borisz het volgende:
Open jij dan deze week het topic voor de Grand National?
quote:Op maandag 4 april 2011 09:27 schreef tong80 het volgende:
En ook een goede morgen aan de legendarische Bos.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:04 schreef tong80 het volgende:
Zo goed Borisz ?
The Grand National 2011. Zaterdag live op de BBC.
Grappig dat de eerste post van een tegenstander wasquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:54 schreef tong80 het volgende:
Morgen ole. Boodschappen zijn binnen.
En ik hou nog steeds vol.
Ik hang wel aan het plafondquote:
kan me voorstellen! Ik had van de week ook zo;n zin in pizza en chips en alles wat vet en slecht isquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:14 schreef borisz het volgende:
Thuis
BBQ 1 van 2011 was zeer geslaagd. BBQ was in Bloemendaal bij B&G
.
Merk je nu ook dat je aan het afvallen bent?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:54 schreef tong80 het volgende:
Morgen ole. Boodschappen zijn binnen.
En ik hou nog steeds vol.
Zover ik begrepen heb wil hij wat kilo's kwijt en blijft in ieder geval van de vette hap af.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat is tong aan het doen? Stoppen met roken? Stoppen met fokken? Stoppen met drinken? Stoppen met eten? Wat ?
En ook wat minder bier/wijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb wil hij wat kilo's kwijt en blijft in ieder geval van de vette hap af.
Wat betekent ISFJ ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat is tong aan het doen? Stoppen met roken? Stoppen met fokken? Stoppen met drinken? Stoppen met eten? Wat ?
http://www.lafortedpconsu(...)emeen/mbti/isfj.htmlquote:
Wat saai lijkt me datquote:Op woensdag 6 april 2011 06:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
En Bluezz het belangrijkste is dat ik m'n wijntje al 2 weken laat staan.
Ja weet ik, probeer het ook. Maar ik volg nu ook een training om hiermee om te gaan en dat is nogal confronterend en zwaar. Maar uiteindelijk zal ik er veel baat bij hebbenquote:
En niet teveel zorgen maakt als het een keertje niet lukt. Volgende keer beter!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik, probeer het ook. Maar ik volg nu ook een training om hiermee om te gaan en dat is nogal confronterend en zwaar. Maar uiteindelijk zal ik er veel baat bij hebben
Ja weet ik. Ik trek me teveel kleine dingen te veel aan. I knowquote:Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef Ole het volgende:
[..]
En niet teveel zorgen maakt als het een keertje niet lukt. Volgende keer beter!
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik trek me teveel kleine dingen te veel aan. I know
Gisteren ook. Ik was al wat aan het piekeren maar moest koken, dus daaraan begonnen. Maar toen gingen er een aantal dingetjes mis en boem.. daar waren de tranen..
Ja weet ik een paar uur later kon ik het weer een beetje relativeren en tegen mezelf zeggen, dit soort dingen gebeuren nu eenmaal en horen bij het proces. Maar toch zou ik soms zoals net willen dat die gedachtes er in mijn hoofd gewoon direct mee stoppen. Maar dat gaat dus niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef Ole het volgende:
[..]Machteloos voel je je dan he! Maar toch blijven bedenken dat het nou eenmaal tijd kost, en écht, er komen betere tijden
![]()
Ik mag zo weer naar de dietiste. Vandaag geen probleem om niet teveel te eten, heb de hele nacht met kramp gelegen na het eten van een Thais diner... Ben bang dat ik ergens overgevoelig voor ben, want is niet de eerste keer helaasMaar ik vind het zo lekker en het is best gezond!
Nee dat is inderdaad niet leuk. En ik verwacht ook niet dat het helemaal over zal gaan of in ieder geval niet binnen een jaar, maar iets meer controle zou wel prettig zijn. Daarvoor is dus die training.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:16 schreef Ole het volgende:
Bij mij kan het ook flink stormen in mijn hoofd hoor! Pffff... vooral 's nachts En als ik dan slaap is het heel onrustig en heb ik de meest bizarre dromen
Weet Sien dan nog waar het Philipsstadion ligt?quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/24742__.php
Voor Rubber en Sien
Sien komt vaker in de ArenA dan in het Lampjesstadionquote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Weet Sien dan nog waar het Philipsstadion ligt?
in eerste instantie beter, vaker en gezond eten.quote:
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat saai lijkt me datBeetje minderen is toch ook goed?
Ik vrees een verliespartij. Maar ik ken Benfica totaal niet, dus kan er eigenlijk niks zinnigs over zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
Mogge
Wat gaat PSV in Portugal doen vanavond?
En Epke in de kwalificatie van het EKturnen?
Ken je Benfica wel uit het verleden Bos ? Eén van de topclubs uit de jaren 60. En all time staan ze in europa wel in de top 10.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vrees een verliespartij. Maar ik ken Benfica totaal niet, dus kan er eigenlijk niks zinnigs over zeggen.
TUurlijk wel een beetje. Eusebio is natuurlijk de grootste naam die daar ooit gespeeld heeft. Hij was toch ook de trainer in 1988 toen ze van PSV de finale verloren?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Benfica wel uit het verleden Bos ? Eén van de topclubs uit de jaren 60. En all time staan ze in europa wel in de top 10.
Zekersquote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Weet Sien dan nog waar het Philipsstadion ligt?
Erop en erover... maar voor wie laat ik nog even in het middenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
Mogge
Wat gaat PSV in Portugal doen vanavond?
En Epke in de kwalificatie van het EKturnen?
Word je dochter ook lid van de Phoxy club, of doe je dat niet? Of is Finn ook geen lid? Mijn neefje is wel al lid, of de volgende lid wordt, weet ik niet. Broer kennende wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekers
Ben er wel een tijd niet meer geweest.. helaas ..
Maar ik kan niet wachten om met de kleine die kant op te gaan
Eusebio is nooit trainer geweest. Was wel de levende mascotte.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TUurlijk wel een beetje. Eusebio is natuurlijk de grootste naam die daar ooit gespeeld heeft. Hij was toch ook de trainer in 1988 toen ze van PSV de finale verloren?
Okeequote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eusebio is nooit trainer geweest. Was wel de levende mascotte.
Natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Word je dochter ook lid van de Phoxy club, of doe je dat niet? Of is Finn ook geen lid? Mijn neefje is wel al lid, of de volgende lid wordt, weet ik niet. Broer kennende wel.
Okeequote:
Oeh, das wel veel. Ik vind dat best wel lekker, maar gebruik het eigenlijk nooitquote:Op donderdag 7 april 2011 11:12 schreef borisz het volgende:
Kijk je eens in de Azijn/sausjeskast staan er vier flesjes Ketjap Manis
Dat is wereldnieuws manquote:Op donderdag 7 april 2011 11:12 schreef borisz het volgende:
Kijk je eens in de Azijn/sausjeskast staan er vier flesjes Ketjap Manis
23 Juniquote:Op donderdag 7 april 2011 11:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Wanneer was je vrouw ook al weer uitgeteld?
Wel jammer dat je vrouw al jarig is geweest. Zou wel grappig zijn geweest als je dochter op haar verjaardag was geborenquote:
Hier ook. Staan meerdere azijnen, en diverse sauzen. Maar dan opeens vier flesjes van hetzelfdequote:Op donderdag 7 april 2011 11:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh, das wel veel. Ik vind dat best wel lekker, maar gebruik het eigenlijk nooit. Terwijl ik best vaak roerbak enzo.
euh ja.. dat zou wel grappig zijn geweestquote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je vrouw al jarig is geweest. Zou wel grappig zijn geweest als je dochter op haar verjaardag was geboren
Ik reageer maar voor SIen, ja ze verwachten een meisjequote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Sien, wordt het nieuwe mandarijntje een meisje? Of lees ik verkeerd
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Sien, wordt het nieuwe mandarijntje een meisje? Of lees ik verkeerd
Ik ken hem niet eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:39 schreef TLC het volgende:
Dit slaat toch werkelijk waar nergens meer op ;
Borussia Dortmund en Tottenham hebben interesse in Musa van VVV.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf heb ik dit seizoen gemist ?????
Ik heb toch veel wedstrijden gezien, maar blijkbaar werd ik steeds spontaan blind toen VVV speelde
Vreemd ontslag als je ziet wat ie er heeft gepresteerd.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de action voor 98 cent.
Dus maar snel in mijn winkelmandje gelegd
Alleen na interlands wordt er niet gevoetbald op vrijdagquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Bos81 het volgende:
Oh er was toch een wedstrijd in de eredivisie vanavond![]()
Ik dacht PSV-Heerenveen is verplaatst er zal dus wel geen wedstrijd zijn, ach zo boeiend is het eigenlijk ook weer niet.
Net gedaan.quote:
Dit zal AZ niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen na interlands wordt er niet gevoetbald op vrijdag
Ja okee. Maar eigenlijk stond PSV-Heerenveen gisteren op het programma, maar omdat PSV dus donderdag nog moest voetballen, wat het uiteindelijk niet gedaan heeft, dacht ik dat er wel geen andere verzet zou worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen na interlands wordt er niet gevoetbald op vrijdag
Ooit zachtgelopen Borisz ? En straks de paardenquote:
quote:
Kan me zo snel ook niks herinneren. Wel in Finland en Duitsland.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Is dit het eerste USA-achtige "ik schiet om me heen met een automatisch wapen in legerpak" incident in Nederland? Ik kan me zoiets hier niet herinneren..
Ja Pa is ook gewond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef appelsientje het volgende:
Tering.. tijdens het schieten heeft hij ook zijn eigen moeder doodgeschoten....
Jeetjequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef appelsientje het volgende:
Tering.. tijdens het schieten heeft hij ook zijn eigen moeder doodgeschoten....
op dat soort moment kijk ik naar Finn en kan dan wel in tranen uitbarsten (hoe gek dat misschien ook klinkt)quote:
Mooi en herkenbaar Sientje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
op dat soort moment kijk ik naar Finn en kan dan wel in tranen uitbarsten (hoe gek dat misschien ook klinkt)
Mwah.. paar steekpartijen op scholen, moorden op Pim Fortuijn en Theo van Gogh, Apeldoorn...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Is dit het eerste USA-achtige "ik schiet om me heen met een automatisch wapen in legerpak" incident in Nederland? Ik kan me zoiets hier niet herinneren..
Hoezo borisz?quote:
En als je dit bedoelt: NL is klein, en relatief denk ik dat de laatste jaren heel veel 'incidenten'hebben plaatsgevonden. ON Nederlands of US toestanden is echt achterhaald.quote:Op zondag 10 april 2011 15:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah.. paar steekpartijen op scholen, moorden op Pim Fortuijn en Theo van Gogh, Apeldoorn...
Vooral Apeldoorn: een auto is ook een moordwapen
En dan doe ik daar weinig mee, maar idd wel leukquote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef Bluezz het volgende:
Lekker he? Al die extra knopjes. En ook nog alles kunnen zien als users editten
Ach, is allemaal relatief. Wanneer heeft Feijenoord voor het laatst Europees gevoetbald???quote:
Dit seizoen. Ze verloren in de Europa League Playoffs van AA Gentquote:Op zondag 10 april 2011 18:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, is allemaal relatief. Wanneer heeft Feijenoord voor het laatst Europees gevoetbald???
Niet gehaald...quote:Op zondag 10 april 2011 18:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit seizoen. Ze verloren in de Europa League Playoffs van AA Gent
Welk onderdeel, of wordt dat later bekend?quote:Op zondag 10 april 2011 19:26 schreef borisz het volgende:
Broertje uitgezwaaid. Vorige week zijn eerste week in het leger gehad. De komende twee weken zijn eerste bivak.
Geen idee welk onderdeel straks. Hij is getraind om straks aan onze vliegtuigen te knutselen. Hij doet nu de militaire basistraining 4 maanden met als slotactiviteit de vierdaagse in Nijmegen. Daarna heeft hij nog vijf maanden training specifiek met de vliegtuigen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk onderdeel, of wordt dat later bekend?
Okee. Leuk is hij ouder of jonger dan jij?quote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen idee welk onderdeel straks. Hij is getraind om straks aan onze vliegtuigen te knutselen. Hij doet nu de militaire basistraining 4 maanden met als slotactiviteit de vierdaagse in Nijmegen. Daarna heeft hij nog vijf maanden training specifiek met de vliegtuigen.
Drie jaar jongerquote:Op zondag 10 april 2011 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Leuk is hij ouder of jonger dan jij?
Okee, even uit het hoofd. Jij bent nu 22?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, even uit het hoofd. Jij bent nu 22?
Okee, ja dat is wel appart. MIjn broer heeft ook wel de hersens (hij is dr. in de biologie), maar ik ben eigenlijk ook vrij slim. Kon alleen niet mee in het type onderwijs op het HBO.quote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij is alles wat ik niet ben. Ik heb de hersens, hij is de praktijkman. Zo zijn er nog meer verschillen
LOI dan een idee?quote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja dat is wel appart. MIjn broer heeft ook wel de hersens (hij is dr. in de biologie), maar ik ben eigenlijk ook vrij slim. Kon alleen niet mee in het type onderwijs op het HBO.
Nee, ik heb wel ooit gedacht om weer een opleiding te gaan volgen. Maar voor een thuisstudie heb ik denk ik niet de juiste discipline. Ik denk dat ik juist iemand ben die klassikaal lessen moet volgen en een goede uitleg moet krijgen.quote:
Zo is het dan ook wel weer. Anders zou iedereen LOI doen en ik werkeloos zijnquote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel ooit gedacht om weer een opleiding te gaan volgen. Maar voor een thuisstudie heb ik denk ik niet de juiste discipline. Ik denk dat ik juist iemand ben die klassikaal lessen moet volgen en een goede uitleg moet krijgen.
Ach ja. ZOlang je je maar goed voelt enzo. Dat is het belangrijkstequote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef Ole het volgende:
Mijn broer is weer goed in sport. Ik daarentegen blijf ondanks trainen en doen op een beginnersniveau hangen. Grappig hoor, de vijftiende keer wintersport en weer in de netnietbeginnersklas![]()
Maar ach...
Okeequote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Ole het volgende:
Ik kan namelijk heel erg goed uitleggenIk zeg altijd dat mijn beroep vooral docent is, en daarbij ben ik dan ook nog econoom.
Stoer!quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Geen idee hoe dat met mijn broer zit eigenlijk. Die geeft ook les op het HBO
*Hardop Lacht*quote:Op maandag 11 april 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
Eindelijk een keer de 4de wachtende in de rij bij de Jumbo. Dus gratis gewinkeld![]()
Het was helaas maar 13 euro, maar tochquote:
*Weer lacht* Bossiequote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was helaas maar 13 euro, maar toch
quote:Op maandag 11 april 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
Eindelijk een keer de 4de wachtende in de rij bij de Jumbo. Dus gratis gewinkeld![]()
Je kan het zelf aangeven, maar soms komen ze er ook zelf mee. Een keer was ik derde wachtende en toen zei iemand van de Jumbo dat de meneer achter mij gratis was.quote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]netjes...
komen ze daar dan zelf mee ? of moet je dat ook nog aangeven?
Ja, we hebben nu al meer dan het dubbelequote:
Arm meskequote:
Een triest dieptepunt gisteren.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, we hebben nu al meer dan het dubbele
Bos wat heb jij de laatste tijd ? Zit een beetje te posten dat ie deprie is terwijl ik elke dag in een deuk om hem ligquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos wat heb jij de laatste tijd ? Zit een beetje te posten dat ie deprie is terwijl ik elke dag in een deuk om hem lig
Ik had haar gevraagd de buxussen een beetje bij te snoeien.quote:Op maandag 11 april 2011 12:20 schreef tong80 het volgende:
M'n huishoudster gaat te keer alsof ze aan de Olympische spelen meedoet.
Het stof vliegt om m'n oren.
*Hardop lacht*quote:Op woensdag 13 april 2011 13:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik had haar gevraagd de buxussen een beetje bij te snoeien.
Weg buxussen
Kon er niet zo om lachen hoorquote:
Echt leuke aflevering. Je hebt het begin misschien gemist. Maar hun favoriete leraar werd door iedereen genoemd. Sommigen werken zelf in de jeugd-hulpverlening.quote:
Oeh heb je haar een boete opgelegd ofzoquote:Op woensdag 13 april 2011 13:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik had haar gevraagd de buxussen een beetje bij te snoeien.
Weg buxussen
Nee heb haar daarna nog niet gezien. Risico zullen we maar zeggen, maar zonde is het welquote:Op woensdag 13 april 2011 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh heb je haar een boete opgelegd ofzo
Ja dat is zeker mooi.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef tong80 het volgende:
Toch mooi van Schalke dat zo'n club de halve finale kan halen.
Doe Eindhoven de groeten van mij. Al ben ik er morgen weerquote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef rubbereend het volgende:
oi
vanavond naar Eindhoven, op naar de halve finale!
Zelden een Nederlandse club zo weggespeeld zien worden. Met 3-1 hadden ze nog een kans gehad. Jammer van de vierde tegentreffer. Maar Succes Rubbereend.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef rubbereend het volgende:
oi
vanavond naar Eindhoven, op naar de halve finale!
Ja zo krijg ik kippenvel van de stem van Lee Douglas die wel eens met Anathema mee zingt.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:04 schreef tong80 het volgende:
ik ben daar zo jaloers op. Ik ben een sportman maar muzikaleit is zo mooi. Zat in therapie met iemand die gitaar en piano speelde. Gewoon kippenvel soms.
KIjk meestal alleen nar de finale of naar de laatste frames.quote:
Ik had van pa gisteren een hema-cadeaukaart gekregen. Toevallig had ik nieuwe fietstassen nodig, dus die na het inleveren van die pot, gekocht. Loop ik naar buiten, begint het alarm te loeien. Waren ze dus vergeten de beveiliging er af te halenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:57 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen.
Zometeen even naar de Hema. De koffie/theepot terugbrengen die ik laatst gekocht heb. Hij past niet onder het koffiezetapparaat. Komende week dus een nieuw apparaat kopen. Want de koffiepot die bij het huidige apparaat hoort, heb ik laatst kapot laten vallen. Gelukkig hoef ik het niet zelf te betalen
Ze hebben nog niet gewonnen, onderschat de veerkracht van Willem II nietquote:
Ja en volgende week ADO - Twente en Feyenoord - PSV. Dus best wel een reeele kans dat Ajax volgende week gewoon boven aan staat.quote:
vertelquote:
Minuut 96 penalty voor Arsenal. Terecht Persie scoort. Spel gaat verder. Suarez neemt de vrije trap en Eboue loopt een beetje dom tegen een speler van Liverpool op. Opnieuw strafschopquote:
102 niet 112quote:Op zondag 17 april 2011 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Minuut 96 penalty voor Arsenal. Terecht Persie scoort. Spel gaat verder. Suarez neemt de vrije trap en Eboue loopt een beetje dom tegen een speler van Liverpool op. Opnieuw strafschop. Nu aan de andere kant. In minuut 112 knalt Dirkie de 1-1 binnen.
mooi, als Arsenal maar niet wintquote:Op zondag 17 april 2011 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Minuut 96 penalty voor Arsenal. Terecht Persie scoort. Spel gaat verder. Suarez neemt de vrije trap en Eboue loopt een beetje dom tegen een speler van Liverpool op. Opnieuw strafschop. Nu aan de andere kant. In minuut 102 knalt Dirkie de 1-1 binnen.
Mooi toch, dan snuif je een frisse dag op.quote:Op maandag 18 april 2011 11:17 schreef Ole het volgende:
Poes heeft vannacht een kadootje naast mijn kussen neergelegd.
Las toevallig net dit :quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef rubbereend het volgende:
prachtig topic dit: Hoe omgaan met nieuwsgierige zus
en dit zal wel de zus zijnHoe omgaan met nieuwsgierige zus
Ik heb net een Samsung Galaxy Squote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef borisz het volgende:
Heb een nieuwe telefoon
HTC Desire S.
Zeer blij mee.
Jeetje dat is wel veel ervan af. Is dat betrouwbaar ?quote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef borisz het volgende:
Nieuw WR op de marathon. Gelopen in Boston 2.03.02 door Geoffrey Mutai Bijna een minuut van de tijd af die Haile Gebrselassie in 2008 in Berlijn neerzette.
Haile knalde er twee keer halve minuut af. Lijkt me wel dat het een eerlijke tijd is.quote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel veel ervan af. Is dat betrouwbaar ?
en Boston is nog niet eens het gunstigste parcours toch?quote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef borisz het volgende:
Nieuw WR op de marathon. Gelopen in Boston 2.03.02 door Geoffrey Mutai Bijna een minuut van de tijd af die Haile Gebrselassie in 2008 in Berlijn neerzette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |