Volgens mij heb je echt een kutleven hier sinds je geen slotjes meer kunt zetten hequote:
Juist fijn, hij was nooit erg geschikt als modquote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een kutleven hier sinds je geen slotjes meer kunt zetten he
Je hebt me helemaal door. Wat goed heyquote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een kutleven hier sinds je geen slotjes meer kunt zetten he
Volgens mij heb ik stront aan mijn topics.quote:
True, maar om in elk topic in de eerste 10 comments 'Goed topic weerquote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Juist fijn, hij was nooit erg geschikt als mod
quote:Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik stront aan mijn topics.
Anders is het niet te verklaren dat je steeds weer je bek uitsteekt om er in te reageren.
Ach, weinig verschil tussen zijn posts en die van andere retards uit ONZquote:Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
True, maar om in elk topic in de eerste 10 comments 'Goed topic weer' te lezen is ook niet alles.
Nounou, wat een taal. Dat ben ik niet van je gewend heur.quote:Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik stront aan mijn topics.
Anders is het niet te verklaren dat je steeds weer je bek uitsteekt om er in te reageren.
quote:
Hmm alweer true, je zet me nog aan het denkenquote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ach, weinig verschil tussen zijn posts en die van andere retards uit ONZ
quote:Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hmm alweer true, je zet me nog aan het denken
Volgens mij wil jij op je eigen crematie nog het laatste woord hebben.quote:
Dat lijkt me niet echt mogelijk, daar ik op dat moment niet meer in staat ben om te praten. Beetje vreemde opmerking dit.quote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij op je eigen crematie nog het laatste woord hebben.
2 keer dat en 1 keer dit. Blijft leuk die ditjes en datjes van SwJ.quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt mogelijk, daar ik op dat moment niet meer in staat ben om te praten. Beetje vreemde opmerking dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |