quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik voor jou een nieuwtje er is ook een foto van mij in Feyenoord shirt
quote:
Ik was 10 ofzo. Kreeg dat shirt van iemand die bij Opel werkte, die toen hoofdsponsor waren van Feyenoord..quote:
Kindermishandeling!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was 10 ofzo. Kreeg dat shirt van iemand die bij Opel werkte, die toen hoofdsponsor waren van Feyenoord..
Ja misschien ben ik daardoor wel psychisch wat zwakker..quote:
Nee hoor. Toen ik bij de Peijnenburg werkte stond ik altijd om 5.15 opquote:Op vrijdag 1 april 2011 05:42 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen.
Is het vreemd om nu al op te staan ?
Lijkt me wel iets voor Koos alberts.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Toen ik bij de Peijnenburg werkte stond ik altijd om 5.15 op
quote:
Prachtig shirt toch? Alleen voor jou verkeerde club?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Waarom droeg ik dat shirt toen, waarom
Ben voor PSV. Had ten tijde van die foto al een seizoenskaart in het Philipsstadionquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:35 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Prachtig shirt toch? Alleen voor jou verkeerde club?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Waarom droeg ik dat shirt toen, waarom
Ja redelijk wel weg van auto's ja. Thuis hadden we toevallig toen ook een Opel Corsa ja.quote:
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:14 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Zie je wel? Heb je toch een geldig excuus
jazekerquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:25 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen![]()
Het belooft een heerlijke dag te worden
Ja volgens mij zat iedereen buiten ofzoquote:
Ik heel even. Ik kon niet goed tegen de muziek die hoordequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja volgens mij zat iedereen buiten ofzo
Licht klassiek?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heel even. Ik kon niet goed tegen de muziek die hoorde
Loik!quote:Op zondag 3 april 2011 00:14 schreef borisz het volgende:
Thuis
BBQ 1 van 2011 was zeer geslaagd. BBQ was in Bloemendaal bij B&G
.
Ja behoorlijk. Ik moest net even de stad in. Daar was het niet droog inderdaadquote:Op zondag 3 april 2011 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
jemig wat een verschil met gisteren zeg.... qua weer...
quote:Op zondag 3 april 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
Borisz. Napoli-Lazio is een geweldige wedstrijd lees ik via Twitter?
Mooiquote:Op zondag 3 april 2011 14:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit duel heeft ALLES 7 goals van 0-2 naar 2-2, 2-3 en uiteindelijk 4-3 Napoli. , rode kaart. Spanning. Foute beslissingen. Geweldige wedstrijd
Okquote:Op maandag 4 april 2011 09:15 schreef borisz het volgende:
Open jij dan deze week het topic voor de Grand National?
quote:Op maandag 4 april 2011 09:27 schreef tong80 het volgende:
En ook een goede morgen aan de legendarische Bos.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:04 schreef tong80 het volgende:
Zo goed Borisz ?
The Grand National 2011. Zaterdag live op de BBC.
Grappig dat de eerste post van een tegenstander wasquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:54 schreef tong80 het volgende:
Morgen ole. Boodschappen zijn binnen.
En ik hou nog steeds vol.
Ik hang wel aan het plafondquote:
kan me voorstellen! Ik had van de week ook zo;n zin in pizza en chips en alles wat vet en slecht isquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:14 schreef borisz het volgende:
Thuis
BBQ 1 van 2011 was zeer geslaagd. BBQ was in Bloemendaal bij B&G
.
Merk je nu ook dat je aan het afvallen bent?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:54 schreef tong80 het volgende:
Morgen ole. Boodschappen zijn binnen.
En ik hou nog steeds vol.
Zover ik begrepen heb wil hij wat kilo's kwijt en blijft in ieder geval van de vette hap af.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat is tong aan het doen? Stoppen met roken? Stoppen met fokken? Stoppen met drinken? Stoppen met eten? Wat ?
En ook wat minder bier/wijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb wil hij wat kilo's kwijt en blijft in ieder geval van de vette hap af.
Wat betekent ISFJ ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat is tong aan het doen? Stoppen met roken? Stoppen met fokken? Stoppen met drinken? Stoppen met eten? Wat ?
http://www.lafortedpconsu(...)emeen/mbti/isfj.htmlquote:
Wat saai lijkt me datquote:Op woensdag 6 april 2011 06:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
En Bluezz het belangrijkste is dat ik m'n wijntje al 2 weken laat staan.
Ja weet ik, probeer het ook. Maar ik volg nu ook een training om hiermee om te gaan en dat is nogal confronterend en zwaar. Maar uiteindelijk zal ik er veel baat bij hebbenquote:
En niet teveel zorgen maakt als het een keertje niet lukt. Volgende keer beter!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik, probeer het ook. Maar ik volg nu ook een training om hiermee om te gaan en dat is nogal confronterend en zwaar. Maar uiteindelijk zal ik er veel baat bij hebben
Ja weet ik. Ik trek me teveel kleine dingen te veel aan. I knowquote:Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef Ole het volgende:
[..]
En niet teveel zorgen maakt als het een keertje niet lukt. Volgende keer beter!
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik trek me teveel kleine dingen te veel aan. I know
Gisteren ook. Ik was al wat aan het piekeren maar moest koken, dus daaraan begonnen. Maar toen gingen er een aantal dingetjes mis en boem.. daar waren de tranen..
Ja weet ik een paar uur later kon ik het weer een beetje relativeren en tegen mezelf zeggen, dit soort dingen gebeuren nu eenmaal en horen bij het proces. Maar toch zou ik soms zoals net willen dat die gedachtes er in mijn hoofd gewoon direct mee stoppen. Maar dat gaat dus niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef Ole het volgende:
[..]Machteloos voel je je dan he! Maar toch blijven bedenken dat het nou eenmaal tijd kost, en écht, er komen betere tijden
![]()
Ik mag zo weer naar de dietiste. Vandaag geen probleem om niet teveel te eten, heb de hele nacht met kramp gelegen na het eten van een Thais diner... Ben bang dat ik ergens overgevoelig voor ben, want is niet de eerste keer helaasMaar ik vind het zo lekker en het is best gezond!
Nee dat is inderdaad niet leuk. En ik verwacht ook niet dat het helemaal over zal gaan of in ieder geval niet binnen een jaar, maar iets meer controle zou wel prettig zijn. Daarvoor is dus die training.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:16 schreef Ole het volgende:
Bij mij kan het ook flink stormen in mijn hoofd hoor! Pffff... vooral 's nachts En als ik dan slaap is het heel onrustig en heb ik de meest bizarre dromen
Weet Sien dan nog waar het Philipsstadion ligt?quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/24742__.php
Voor Rubber en Sien
Sien komt vaker in de ArenA dan in het Lampjesstadionquote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Weet Sien dan nog waar het Philipsstadion ligt?
in eerste instantie beter, vaker en gezond eten.quote:
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat saai lijkt me datBeetje minderen is toch ook goed?
Ik vrees een verliespartij. Maar ik ken Benfica totaal niet, dus kan er eigenlijk niks zinnigs over zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
Mogge
Wat gaat PSV in Portugal doen vanavond?
En Epke in de kwalificatie van het EKturnen?
Ken je Benfica wel uit het verleden Bos ? Eén van de topclubs uit de jaren 60. En all time staan ze in europa wel in de top 10.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vrees een verliespartij. Maar ik ken Benfica totaal niet, dus kan er eigenlijk niks zinnigs over zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |