bronquote:Bonnie St. Claire ziet het leven niet meer zitten. De zangeres is verlaten door haar echtgenoot Anne-Jan Jongebloed en greep vervolgens weer naar de fles. Ze speelt zelfs met de gedachte om zelfmoord te plegen...
Bonnie St. Claire heeft terugval
Jan Uriot, verslaggever van het weekblad Privé, kreeg vorige week een alarmerend telefoontje van de zangeres die hits had als Pierrot en Dokter Bernard. "Haar stem klonk zó gebroken dat het me duidelijk was dat het heel slecht met haar ging", vertelt Jan over Bonnie. "Bij haar thuis deed ze mij haar schokkende relaas."
Omdat ze het privé wilde houden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef kwiwi het volgende:
Waarom bel je gelijk naar de Privé als je problemen hebt?Is een vriend(in) of familie niet logischer?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat ze het privé wilde houden.
Dit, ze was er juist weer aardig bovenop na jaren ellendequote:
Hoop niet dat dit het begin van het einde isquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit, ze was er juist weer aardig bovenop na jaren ellende
Zolang ze niet weer een programma met Viola gaat maken, is er nog hoopquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit het begin van het einde is
ik moest stiekem lachenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zolang ze niet weer een programma met Viola gaat maken, is er nog hoop
quote:De zangeres is verlaten door haar echtgenoot Anne-Jan Jongebloed en greep vervolgens weer naar de fles.
Wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef Mylene het volgende:
Hij ging ook in een winkelcentrum achter een pilaar staan.
quote:BON
AMSTERDAM - Bonnie mág voorlopig niet meer buiten spelen. Zo triest , dat iedereen dacht dat zij haar drankverslaving had overwonnen, terwijl Bonnie St Claire de strijd tegen de alcohol toch weer aan het verliezen was.
Vandaag komt de harde waarheid naar buiten. Haar man Anne Jan, van wie ik vaak gezien heb hoeveel hij van haar houdt, lijkt de moed even verloren te hebben. Vorige week verliet hij hun echtelijke woning in Aalsmeer.
Sindsdien liep 'Bon' vanuit het plaatselijke café al een keer per ongeluk de plaatselijke Rabobank binnen, in plaats van haar appartement en was het een vriendelijke buurvrouw die haar thuis bracht. Wat een ellende. En het klopt, dat drank meer kapot maakt dan ook Bonnie lief is.
Je zou bijna vergeten dat zij een van onze topartiesten is. Ik zag haar voor het eerst optreden tijdens mijn diensttijd, en zij zong een nummer dat Peter Koelewijn (what's in a name) speciaal voor haar geschreven had; I Won't Stand Between Them Zo mooí, zo prachtig. Was Bonnie in Amerika geboren dan had ze daarmee een wereldhit gescoord.
Voor haar hoop ik dat de uitvaartleider Anne Jan zijn engelengeduld nog niet heeft verloren, en haar toch nog een kans geeft. Want als geen ander moet Bonnie, met haar donorlever, weten dat het haar laatste is.
De 'levertijd' van haar eerste wás al om.
Ja, hij kwam er ook niet vandaan. Vlak nadat ze getrouwd waren. Toen is ze verhaal gaan halen bij zijn moeder. Die zei dat hij een autist is. Toen had ze zoiets als ik dit had geweten had ik nooit met hem getrouwd.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef Sapstengel het volgende:
"Hij ging in een winkelcentrum achter een pilaar staan."
Wat heeft dit hier mee te maken?.
Wát?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, hij kwam er ook niet vandaan. Vlak nadat ze getrouwd waren. Toen is ze verhaal gaan halen bij zijn moeder. Die zei dat hij een autist is. Toen had ze zoiets als ik dit had geweten had ik nooit met hem getrouwd.
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, hij kwam er ook niet vandaan. Vlak nadat ze getrouwd waren. Toen is ze verhaal gaan halen bij zijn moeder. Die zei dat hij een autist is. Toen had ze zoiets als ik dit had geweten had ik nooit met hem getrouwd.
Dat zei Evert in koffietijd.. Maar of hij gelijk heeft weet ik niet.. Toch jammer als Bonnie weer drinkt.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
Die volgordoe klopt niet.
Evert Santegoeds zegt dat zij is gaan drinken en dáárom is die kerel weg. Dus niks arme Bonnie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |