Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi mensjes
Ik kom thuis.. Staat cadeautje voor me klaarVan vriendlief.. Zomaar..
Priiiiiiiieeeeeeeembaaaaaaaabe! Wat liefquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi mensjes
Oeh tofquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi mensjes
MIJN lulquote:
ik krijg ook weer ietsie terug dit jaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:54 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoop terug te ontvangen
Iig aan te weinig uitgekeerde subsidies krijg ik al terug
jaja die van jou ookquote:
Goedzo.. ik was er weer mee gestoptquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
* DaMart heeft wederom het goede voorbeeld gegeven met wiki en OP!
Nicequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
belasting in 10 minuten af I guess
Foto's van weekendje weg laatst eens op een groter scherm zien
Ik dacht hetzelfdequote:
Haiquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi mensjes
Volgens mij is iedereen er mee gestoptquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedzo.. ik was er weer mee gestopt
wat zat erin?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi mensjes
Dankquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
* DaMart heeft wederom het goede voorbeeld gegeven met wiki en OP!
Zijn echt briljant.quote:
Mij leek warm bier niet zo geslaagd, volgens mij ben ik te praktischquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was een grap van vorig jaar geloof ik
oeh lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb een heerlijk cadeau van Lush gekregen (verzorgingsproducten dus)![]()
Ja ohja , ik ben echt zo'n muts die alles geloofdquote:
Lushquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb een heerlijk cadeau van Lush gekregen (verzorgingsproducten dus)![]()
Helaas voor Trev wordt deze fiscale regeling gefinancierd door de BTW op Chocomel, slagroom en rum met 10% te verhogenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuke TT trouwens, ik ben het er mee eens
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lush
Die hebben zo'n lekker spul ...
heb je hem al bedankt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hij houdt echt niet van lush
En vorige maand heb ik reeds een hele bestelling gedaan bij lush
Maar toch.. Lief*has a happy en vindt dat daar een wijntje bij past
* *slurp*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Vandaag al gedaan met een oud collega.quote:
Lushquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
* *slurp*
Dat is wel zo, je moet niet lunchen in de buurt van een Lush, of je moet van parfum eten houdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lush.
In Haarlem zit ook zo'n winkel... de lucht daaromheen is zwaarder vervuild dan die in Fukushima.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lush.
In Haarlem zit ook zo'n winkel... de lucht daaromheen is zwaarder vervuild dan die in Fukushima.
Jeetje aanstellerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lush.
Lushquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
* *slurp*
Doe als ik, bak een eitjequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je hem al bedankt?Ben al vanaf 17u thuis he....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuch...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nou ja, als je in de binnenstad loopt, zijn er dagen dat je tweehonderd meter voor de Lush je adem al in moet houden om veilig door die gifwolk voor de deur te kunnen lopen... en na drie dagen ben je die lucht een keer kwijt uit je harenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje aansteller![]()
![]()
Dat is overigens met de Douglas ook zo... maarja dat wil wel met al die mutsen die al die luchtjes uitproberen... maar goed 1 luchtje/dingetje valt dan weer heel erg mee
drie uur dampende neukseksquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ben al vanaf 17u thuis he....Kuch...
of je besteld een hond bij meichaulin.comquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Eitje. Hm.
Even een kip bestellen bij PetshopOnline.com of zo.
Dat klinkt alsof je een levende kip gaat bestellen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Eitje. Hm.
oh ja, eten kan daarna ook nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ben al vanaf 17u thuis he....Kuch...
Je kunt natuurlijk proberen IETS vaker te douchenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
en na drie dagen ben je die lucht een keer kwijt uit je haren.
Die moet je dan nog vermoorden en plukken hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Eitje. Hm.
Dat is al met tweemaaldaags douchenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk proberen IETS vaker te douchen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helaas voor Trev wordt deze fiscale regeling gefinancierd door de BTW op Chocomel, slagroom en rum met 10% te verhogen.
Dan moet je geen producten van de lush gebruikenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is al met tweemaaldaags douchen.
Waarom? Die hoeft alleen maar een ei te leggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die moet je dan nog vermoorden en plukken hoor
Sweetiequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die moet je dan nog vermoorden en plukken hoor
Dat is nog vroegquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef Koen66 het volgende:
zow ik ga maar eens iets onvermijdelijks doen
(kinderen naar bed brengen)
die zitten anders om 22:00 nog rustig te gamen
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef Koen66 het volgende:
zow ik ga maar eens iets onvermijdelijks doen
(kinderen naar bed brengen)
die zitten anders om 22:00 nog rustig te gamen
Ik stem tegen dus jij pechquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helaas voor Trev wordt deze fiscale regeling gefinancierd door de BTW op Chocomel, slagroom en rum met 10% te verhogen.
Klopt, ik gebruik producten van andere merkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan moet je geen producten van de lush douchen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Die hoeft alleen maar een ei te leggen
Op die leeftijd kon ik namelijk ook wel tot een uur of 1 door blijven gaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
6 en 8 jaar he
Maar om 0:00 wellicht ook nog wel
ik had typtyfusquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, ik gebruik producten van andere merken.
Dit is een huishouden van niksquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Heb je geen eitjes in huis?
Ik werd in Parijs ooit GEDWONGEN zo'n winkel in te gaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lush.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij zit niet in de Tweede of Eerste Kamer.
Voordat je een ei hebt uit een net bestelde kip is justeat.nl al drie dagen weer in de lucht hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Die hoeft alleen maar een ei te leggen
Maar gelukkig is hier toch gratisquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus heb je er ook niks meer over te zeggen!
Ben je dat ooit nog te boven gekomen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werd in Parijs ooit GEDWONGEN zo'n winkel in te gaan![]()
![]()
Stel je niet zo aan, mietjequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werd in Parijs ooit GEDWONGEN zo'n winkel in te gaan![]()
![]()
Ik hoop het voor zequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voordat je een ei hebt uit een net bestelde kip is justeat.nl al drie dagen weer in de lucht hoor
Dan ga je effe naar de Sparquote:
QFTquote:
http://www.thuisbezorgd.nl/quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nu krijg ik niet meer de SQL error maar gewoon een 404. Ze zijn een webservertje aan het schuppen denk ik. Of een DBserver.
Hoe is het met het skipasdingie aan de sleutels van de suzuki?quote:
Jeh wat?quote:
Nee!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je dat ooit nog te boven gekomen?
de wil niet starten en moet een hoop aan gefixed worden autoquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeh wat?
Weet je hoe een stank, zoeen winkel.
Ik sta liever in een Lush dan in een Douglas oidquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeh wat?
[..]
Nee!
Volgens mij start ie nog prima hoor?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de wil niet starten en moet een hoop aan gefixed worden auto
Een Douglas stinkt zo mogelijk nog harder jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sta liever in een Lush dan in een Douglas oidEen Lush ruikt tenminste wel lekker
Ohnoesquote:
Mijn computerkamer ruikt naar lushquote:
Goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het met het skipasdingie aan de sleutels van de suzuki?
Ja. Maar je had ook niet mee naar binnen kunnen gaan hequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
Jeh wat?
die hebben we nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de wil niet starten en moet een hoop aan gefixed worden auto
Het stinkt ook. Dus nee, niet in een gezamenlijke ruimte bewaren aub.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn computerkamer ruikt naar lush
Maar dat komt omdat ik het spul niet in de badkamer mag bewaren want 'het stinkt' (aldus vriendlief). Vandaar dat ik het wel erg schattig van hem vind
Dus het kan altijd ergerquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Een Douglas stinkt zo mogelijk nog harder ja...
Dat had me ter plekke mijn relatie gekostquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed
[..]
Ja. Maar je had ook niet mee naar binnen kunnen gaan he
Jah. Dat is een beetje hetzelfde als een katholiek naar de moskee verwijzen als de kerk dicht is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.thuisbezorgd.nl/
Deze doet het wel
Jij tart graag het lot he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed
[..]
Ja. Maar je had ook niet mee naar binnen kunnen gaan he
Het ligt in mijn douche en ik heb je er nooit over gehoordquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Het stinkt ook. Dus nee, niet in een gezamenlijke ruimte bewaren aub.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef MPG het volgende:
Dat had me ter plekke mijn relatie gekost...
quote:
Oh dear, wist niet dat je zo gehecht was aan je bestelsitequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah. Dat is een beetje hetzelfde als een katholiek naar de moskee verwijzen als de kerk dicht is.
Laat WW dat maar niet lezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dear, wist niet dat je zo gehecht was aan je bestelsite![]()
Wil je erover praten?
Ik heb een reservesleutel nuquote:
we hebben die ene die niet wilde starten x3, die overigens ook twee keer met de sleutel er nog in op slot stond...quote:
NEE IK WIL DAT HET GEFIXT WORDTquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dear, wist niet dat je zo gehecht was aan je bestelsite![]()
Wil je erover praten?
owwwww duidelijk nuquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we hebben die ene die niet wilde starten x3, die overigens ook twee keer met de sleutel er nog in op slot stond...![]()
en we hebben die waar een boel aan gemaakt moet worden![]()
maar die start dan weer goed
Haiquote:
Maar.. De site doet het toch ook gewoonquote:
Gooi de startmotor en het lichtwaarschuwingssysteem van de boelstukke auto dan in de andere... heb je 1 hele goede autoquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we hebben die ene die niet wilde starten x3, die overigens ook twee keer met de sleutel er nog in op slot stond...![]()
en we hebben die waar een boel aan gemaakt moet worden![]()
maar die start dan weer goed
Hier leveren ze nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar.. De site doet het toch ook gewoon
(wij bestellen daar ook vaak)
quote:
quote:
Hoi herenquote:
quote:
Ik zou het toch anders om doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gooi de startmotor en het lichtwaarschuwingssysteem van de boelstukke auto dan in de andere... heb je 1 hele goede auto.
Dan heb ik een Suzuki met Volvo-onderdelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gooi de startmotor en het lichtwaarschuwingssysteem van de boelstukke auto dan in de andere... heb je 1 hele goede auto.
Werkt vast perfectquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb ik een Suzuki met Volvo-onderdelen
Dan zijn je gebeden gehoordquote:
Toen had ik hele andere dingen aan mijn hoofdquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij tart graag het lot he?![]()
[..]
Het ligt in mijn douche en ik heb je er nooit over gehoord
de sleutelauto dusquote:
Dat lijkt me zeker een goed ideequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werkt vast perfect.
Vergeet ook niet de ramen over te zetten!
Ja, anders draai je effe een raampje open op de snelwegquote:
Inmiddels weer welquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar.. De site doet het toch ook gewoon
(wij bestellen daar ook vaak)
Neh, de belastingdienst gaat onze auto al laten makenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werkt vast perfect.
Vergeet ook niet de ramen over te zetten!
Wist ik toen veelquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, anders draai je effe een raampje open op de snelweg
gaat goed, ik heb twee sleutels UIT de auto nuquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de sleutelauto dus
Nu echt achter de koters aan
Whiskje![]()
De Volvo-accu van mijn vorige auto doet het anders prima in de Hondaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb ik een Suzuki met Volvo-onderdelen
Staat het licht ook uit?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaat goed, ik heb twee sleutels UIT de auto nu
Koenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de sleutelauto dus
Nu echt achter de koters aan
Whiskje![]()
om een kauwgompje weg te gooienquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:22 schreef MPG het volgende:
Ja, anders draai je effe een raampje open op de snelweg
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaat goed, ik heb twee sleutels UIT de auto nu
Je was ook niet blij geweest als ik het op het dashboard had geplaktquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
om een kauwgompje weg te gooien![]()
![]()
Is het een heuse echte Volvo-accu ja?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De Volvo-accu van mijn vorige auto doet het anders prima in de Honda
Als je lang genoeg wacht gaat dat toch vanzelf uit?quote:
Je had het ook kunnen doorslikken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je was ook niet blij geweest als ik het op het dashboard had geplakt
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht gaat dat toch vanzelf uit?
Ik heb je nog voorgedaan hoe het wel moetquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je was ook niet blij geweest als ik het op het dashboard had geplakt
In een zakdoekje en dan dichtvouwen en in de asbak?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb je nog voorgedaan hoe het wel moet
Als je het raam bij de suzuki van ST open doet aan de bestuurders kant wil die niet meer goed dichtquote:
Ik lette meer op de weg dan jouquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb je nog voorgedaan hoe het wel moet
In dit geval een stukje papier van de broodjeszakquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
In een zakdoekje en dan dichtvouwen en in de asbak?
Nu wel weerquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:27 schreef Trevland het volgende:
Als je het raam bij de suzuki van ST open doet aan de bestuurders kant wil die niet meer goed dicht
Goed zo!quote:Ik lette meer op de weg dan jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het een heuse echte Volvo-accu ja?
Oke, dus weer kauwgom door het raam naar buitenquote:
quote:[..]
Goed zo!Ik wil namelijk nog langer van jou genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je hoeveel moeite ik had om op die weg te letten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou dat toch andersom hebben gedaan.
Ah, vandaar de opmerking van DM over het vervangen van de ramenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je het raam bij de suzuki van ST open doet aan de bestuurders kant wil die niet meer goed dicht
[..]
Ik lette meer op de weg dan jou
Meer de strips die de ramen geleidenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, vandaar de opmerking van DM over het vervangen van de ramen
NEE!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:29 schreef Trevland het volgende:
Oke, dus weer kauwgom door het raam naar buiten
verdorie.quote:Ik wil namelijk nog langer van jou genieten
Hey Barquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:30 schreef Barretje80 het volgende:
uit eten geweest bij de indonesier!![]()
beetje pittig maar wel lekker!
Ik had een Halfords accuquote:
Daar gebeurt toch nooit wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
Noohh ik hoef geen hele samenvatting van wat er in gtst gebeurt![]()
daar valt weinig aan te vervangenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer de strips die de ramen geleiden
Hoi Barquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:30 schreef Barretje80 het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:30 schreef Barretje80 het volgende:
Wel man, met homo's enzoquote:
NEEquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:31 schreef Trevland het volgende:
Oke, dan doe ik hem wel eerst losopen
Daarom zit de Volvo-accu dan nu ook al weer jaren in mijn Honda hequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een Halfords accu
maar whis, dat de accu eventueel van een automerk is wil niet zeggen dat ie niet in andere auto's die dezelfde soort accu gebruiken zou passen
Maar hoiquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom zit de Volvo-accu dan nu ook al weer jaren in mijn Honda he
Omdat je je kauwgom niet naar buiten moet gooien op de fucking snelweg manquote:
Hoi Marijkequote:
quote:
als het nou ERGENS geen kwaad kan....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je je kauwgom niet naar buiten moet gooien op de fucking snelweg man
Oh, oke. Je opa ook geen cadeautje gehad?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je je kauwgom niet naar buiten moet gooien op de fucking snelweg man
nee?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
als het nou ERGENS geen kwaad kan....
Je zal als motorrijder zo'n ding op je vizier krijgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als het nou ERGENS geen kwaad kan....
Nog niet, maar dat duurt altijd heel lang voordat je die krijgt..quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, oke. Je opa ook geen cadeautje gehad?
Ik meende gehoord te hebben iets van 6 wekenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat duurt altijd heel lang voordat je die krijgt..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
'Aliens bezoeken bruiloft prins William'
![]()
![]()
Leuke 1 april grapquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Kon al zien van wiequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Eigenlijk niet neequote:
Of dat van die verkeerde prins op de mokquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eigenlijk niet neeIk hoop maar dat het een grapje is, anders mogen ze em wel meenemen in zo'n wit jasje
Dat is idd niet moeilijk neequote:
Over dom gesprokenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of dat van die verkeerde prins op de mok
Nogniegezienquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
die nieuwe reclame van "even apeldoorn bellen"
Hij is weer goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
Die met die schapen en die trein?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
Veel plezierquote:
Huh wat? Trein?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die met die schapen en die trein?Die is echt grappig
ik zeg het toch altijd, alle vrouwen zijn hoeren jonguh!quote:
En hoe lang is het nu geleden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende gehoord te hebben iets van 6 weken
Oh dan ben ik een manquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik zeg het toch altijd, alle vrouwen zijn hoeren jonguh!
Zo ongeveer 6 weken toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hoe lang is het nu geleden?
quote:
oh die, ja dies leukquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik zeg het toch altijd, alle vrouwen zijn hoeren jonguh!
TFMquote:
Ja tof is ie he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh die, ja dies leuk
oh en trouwens, je had gelijk.
Met chrome heb ik nergens last van
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow daar had je het over
Die is echt leuk
Hai lieverd![]()
Jij gaat het gratis weggevenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://fun.centraalbeheer.nl/film/schotland
Betaald goed hoorquote:
quote:
Nog beterquote:
quote:
Sletten aan de machtquote:
De heks op de bank?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Weer in mijn sprookjeshuwelijk beland
Aan m'nquote:
Neuken?quote:
En anders aan een neukertjequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aan m'nals ik die ooit krijg ja
De heks zit nog op de bankquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Weer in mijn sprookjeshuwelijk beland
Great thinks mind alike?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Het was een grapje lieve schatquote:
Over 5 weken is ze opeens verdwenenquote:
Dat snaps ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was een grapje lieve schat
Jaquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over 5 weken is ze opeens verdwenen![]()
Stomme vraag eigenlijkquote:
zie bovenstaand antwoord op bovenstaande quotequote:
Ik snapte ook al niet zo goed waarom je hem steldequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stomme vraag eigenlijk![]()
[..]
zie bovenstaand antwoord op bovenstaande quote
Ik stel soms overbodige vragenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snapte ook al niet zo goed waarom je hem stelde
Kijk eens of ze verandert als je haar kust!quote:
Ik hou er wel van om een open deur in te trappenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik stel soms overbodige vragen
[..]
Kijk eens of ze verandert als je haar kust!
Dat is ook alleen maar omdat je van een dichte deur open te trappen pijn aan je enkel krijgtquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hou er wel van om een open deur in te trappen
Ieuwwwwwwwwquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:55 schreef Ladylike het volgende:
Kijk eens of ze verandert als je haar kust!
Eerder de deur kapotquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat je van een dichte deur open te trappen pijn aan je enkel krijgt
Ja weet ik, maar je kunt je nog altijd douchen als je je daarna vies voeltquote:
Geen losse deuren?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hou er wel van om een open deur in te trappen
Oh ja, ik moet nog steeds op jacht gaan naar mn legerkistenquote:
Ja nee ieuw! Ik ga em echt niet kussen als ie dat doetquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je kunt je nog altijd douchen als je je daarna vies voelt
Ook goedquote:
Ik wil er nog een paar kopen voor het paintballenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog steeds op jacht gaan naar mn legerkisten
Kutdingen kunnen overal liggen
Zit er ook een tovenaar in het sprookje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over 5 weken is ze opeens verdwenen![]()
Shit. Queensryche gemistquote:
Tip: online doen, marktplaats staat er vol meequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed
[..]
Ik wil er nog een paar kopen voor het paintballen
Nee, wel een prins met semi wit paard en allemaal lieve mensenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit er ook een tovenaar in het sprookje?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee ieuw! Ik ga em echt niet kussen als ie dat doet![]()
Maar de dump is leukerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tip: online doen, marktplaats staat er vol mee
Ik ben niet de heks hoor overigensquote:
JA!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit er ook een tovenaar in het sprookje?
Jij was de prinses, toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet de heks hoor overigens![]()
Ik wil ook wel helpen hoor, als jullie nog hulp nodig hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wel een prins met semi wit paard en allemaal lieve mensen![]()
Iemand wil misschien die zondag na Portugal al mee spullen brengen
Ik denk dat ik ze hier in de buurt ergens haal, weet ik wel dat ik goede hebquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tip: online doen, marktplaats staat er vol mee
Daar ga ik dus heen, nou ja ex leger dump maar als nog wel leger spullenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar de dump is leukerIk wil weer een legerpukkel
![]()
quote:
Volgens mij zijn we zo rondquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel helpen hoor, als jullie nog hulp nodig hebben.![]()
Kan helaas geen spullen bijdragen ivm zelf verhuisd 1,5 jaar geleden en alle overbodige spullen al weggegooid
ééntje maarquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
JA!
Eentje die sloten *poef* vervangt, en kapotte spulletjes weer heel tovert
En een brandstapel?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kom ik wel gewoon bbq-enquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee wat ik in het verhaal ben, ik gok dat het ligt aan de kant waar je het vanuit bekijkt
[..]
Volgens mij zijn we zo rond
Ja:quote:
quote:
de prinses tuuk en we leefden nog lang en gelukkigquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee wat ik in het verhaal ben, ik gok dat het ligt aan de kant waar je het vanuit bekijkt
ooooohquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de prinses tuuk en we leefden nog lang en gelukkig
Heb je wel een erwt onder haar matras gelegd dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oeh ja, de prinsessentestquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wel een erwt onder haar matras gelegd dan?
En zo zien we het graagquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
JA!
Eentje die sloten *poef* vervangt, en kapotte spulletjes weer heel tovert
Is de heks dan al verdwenen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan is de heks verdwenen en anders is het huis zo leegquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is de heks dan al verdwenen?![]()
Want dan wil ik ook wel hoor
ja die is dan verdwenenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is de heks dan al verdwenen?![]()
Want dan wil ik ook wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |