In een zakdoekje en dan dichtvouwen en in de asbak?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb je nog voorgedaan hoe het wel moet
Als je het raam bij de suzuki van ST open doet aan de bestuurders kant wil die niet meer goed dichtquote:
Ik lette meer op de weg dan jouquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb je nog voorgedaan hoe het wel moet
In dit geval een stukje papier van de broodjeszakquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
In een zakdoekje en dan dichtvouwen en in de asbak?
Nu wel weerquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:27 schreef Trevland het volgende:
Als je het raam bij de suzuki van ST open doet aan de bestuurders kant wil die niet meer goed dicht
Goed zo!quote:Ik lette meer op de weg dan jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het een heuse echte Volvo-accu ja?
Oke, dus weer kauwgom door het raam naar buitenquote:
quote:[..]
Goed zo!Ik wil namelijk nog langer van jou genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je hoeveel moeite ik had om op die weg te letten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou dat toch andersom hebben gedaan.
Ah, vandaar de opmerking van DM over het vervangen van de ramenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je het raam bij de suzuki van ST open doet aan de bestuurders kant wil die niet meer goed dicht
[..]
Ik lette meer op de weg dan jou
Meer de strips die de ramen geleidenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, vandaar de opmerking van DM over het vervangen van de ramen
NEE!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:29 schreef Trevland het volgende:
Oke, dus weer kauwgom door het raam naar buiten
verdorie.quote:Ik wil namelijk nog langer van jou genieten
Hey Barquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:30 schreef Barretje80 het volgende:
uit eten geweest bij de indonesier!![]()
beetje pittig maar wel lekker!
Ik had een Halfords accuquote:
Daar gebeurt toch nooit wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
Noohh ik hoef geen hele samenvatting van wat er in gtst gebeurt![]()
daar valt weinig aan te vervangenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer de strips die de ramen geleiden
Hoi Barquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:30 schreef Barretje80 het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:30 schreef Barretje80 het volgende:
Wel man, met homo's enzoquote:
NEEquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:31 schreef Trevland het volgende:
Oke, dan doe ik hem wel eerst losopen
Daarom zit de Volvo-accu dan nu ook al weer jaren in mijn Honda hequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een Halfords accu
maar whis, dat de accu eventueel van een automerk is wil niet zeggen dat ie niet in andere auto's die dezelfde soort accu gebruiken zou passen
Maar hoiquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom zit de Volvo-accu dan nu ook al weer jaren in mijn Honda he
Omdat je je kauwgom niet naar buiten moet gooien op de fucking snelweg manquote:
Hoi Marijkequote:
quote:
als het nou ERGENS geen kwaad kan....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je je kauwgom niet naar buiten moet gooien op de fucking snelweg man
Oh, oke. Je opa ook geen cadeautje gehad?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je je kauwgom niet naar buiten moet gooien op de fucking snelweg man
nee?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
als het nou ERGENS geen kwaad kan....
Je zal als motorrijder zo'n ding op je vizier krijgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als het nou ERGENS geen kwaad kan....
Nog niet, maar dat duurt altijd heel lang voordat je die krijgt..quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, oke. Je opa ook geen cadeautje gehad?
Ik meende gehoord te hebben iets van 6 wekenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat duurt altijd heel lang voordat je die krijgt..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
'Aliens bezoeken bruiloft prins William'
![]()
![]()
Leuke 1 april grapquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Kon al zien van wiequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Eigenlijk niet neequote:
Of dat van die verkeerde prins op de mokquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eigenlijk niet neeIk hoop maar dat het een grapje is, anders mogen ze em wel meenemen in zo'n wit jasje
Dat is idd niet moeilijk neequote:
Over dom gesprokenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of dat van die verkeerde prins op de mok
Nogniegezienquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
die nieuwe reclame van "even apeldoorn bellen"
Hij is weer goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
![]()
die nieuwe reclame van "even apeldoorn bellen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |