Ben je dat ooit nog te boven gekomen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werd in Parijs ooit GEDWONGEN zo'n winkel in te gaan![]()
![]()
Stel je niet zo aan, mietjequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werd in Parijs ooit GEDWONGEN zo'n winkel in te gaan![]()
![]()
Ik hoop het voor zequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voordat je een ei hebt uit een net bestelde kip is justeat.nl al drie dagen weer in de lucht hoor
Dan ga je effe naar de Sparquote:
QFTquote:
http://www.thuisbezorgd.nl/quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nu krijg ik niet meer de SQL error maar gewoon een 404. Ze zijn een webservertje aan het schuppen denk ik. Of een DBserver.
Hoe is het met het skipasdingie aan de sleutels van de suzuki?quote:
Jeh wat?quote:
Nee!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je dat ooit nog te boven gekomen?
de wil niet starten en moet een hoop aan gefixed worden autoquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeh wat?
Weet je hoe een stank, zoeen winkel.
Ik sta liever in een Lush dan in een Douglas oidquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeh wat?
[..]
Nee!
Volgens mij start ie nog prima hoor?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de wil niet starten en moet een hoop aan gefixed worden auto
Een Douglas stinkt zo mogelijk nog harder jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sta liever in een Lush dan in een Douglas oidEen Lush ruikt tenminste wel lekker
Ohnoesquote:
Mijn computerkamer ruikt naar lushquote:
Goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het met het skipasdingie aan de sleutels van de suzuki?
Ja. Maar je had ook niet mee naar binnen kunnen gaan hequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
Jeh wat?
die hebben we nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de wil niet starten en moet een hoop aan gefixed worden auto
Het stinkt ook. Dus nee, niet in een gezamenlijke ruimte bewaren aub.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn computerkamer ruikt naar lush
Maar dat komt omdat ik het spul niet in de badkamer mag bewaren want 'het stinkt' (aldus vriendlief). Vandaar dat ik het wel erg schattig van hem vind
Dus het kan altijd ergerquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Een Douglas stinkt zo mogelijk nog harder ja...
Dat had me ter plekke mijn relatie gekostquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed
[..]
Ja. Maar je had ook niet mee naar binnen kunnen gaan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |