quote:
Ik zou het toch anders om doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gooi de startmotor en het lichtwaarschuwingssysteem van de boelstukke auto dan in de andere... heb je 1 hele goede auto.
Dan heb ik een Suzuki met Volvo-onderdelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gooi de startmotor en het lichtwaarschuwingssysteem van de boelstukke auto dan in de andere... heb je 1 hele goede auto.
Werkt vast perfectquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb ik een Suzuki met Volvo-onderdelen
Dan zijn je gebeden gehoordquote:
Toen had ik hele andere dingen aan mijn hoofdquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij tart graag het lot he?![]()
[..]
Het ligt in mijn douche en ik heb je er nooit over gehoord
de sleutelauto dusquote:
Dat lijkt me zeker een goed ideequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werkt vast perfect.
Vergeet ook niet de ramen over te zetten!
Ja, anders draai je effe een raampje open op de snelwegquote:
Inmiddels weer welquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar.. De site doet het toch ook gewoon
(wij bestellen daar ook vaak)
Neh, de belastingdienst gaat onze auto al laten makenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werkt vast perfect.
Vergeet ook niet de ramen over te zetten!
Wist ik toen veelquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, anders draai je effe een raampje open op de snelweg
gaat goed, ik heb twee sleutels UIT de auto nuquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de sleutelauto dus
Nu echt achter de koters aan
Whiskje![]()
De Volvo-accu van mijn vorige auto doet het anders prima in de Hondaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb ik een Suzuki met Volvo-onderdelen
Staat het licht ook uit?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaat goed, ik heb twee sleutels UIT de auto nu
Koenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de sleutelauto dus
Nu echt achter de koters aan
Whiskje![]()
om een kauwgompje weg te gooienquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:22 schreef MPG het volgende:
Ja, anders draai je effe een raampje open op de snelweg
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaat goed, ik heb twee sleutels UIT de auto nu
Je was ook niet blij geweest als ik het op het dashboard had geplaktquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
om een kauwgompje weg te gooien![]()
![]()
Is het een heuse echte Volvo-accu ja?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De Volvo-accu van mijn vorige auto doet het anders prima in de Honda
Als je lang genoeg wacht gaat dat toch vanzelf uit?quote:
Je had het ook kunnen doorslikken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je was ook niet blij geweest als ik het op het dashboard had geplakt
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht gaat dat toch vanzelf uit?
Ik heb je nog voorgedaan hoe het wel moetquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je was ook niet blij geweest als ik het op het dashboard had geplakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |