Stomme vraag eigenlijkquote:
zie bovenstaand antwoord op bovenstaande quotequote:
Ik snapte ook al niet zo goed waarom je hem steldequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stomme vraag eigenlijk![]()
[..]
zie bovenstaand antwoord op bovenstaande quote
Ik stel soms overbodige vragenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snapte ook al niet zo goed waarom je hem stelde
Kijk eens of ze verandert als je haar kust!quote:
Ik hou er wel van om een open deur in te trappenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik stel soms overbodige vragen
[..]
Kijk eens of ze verandert als je haar kust!
Dat is ook alleen maar omdat je van een dichte deur open te trappen pijn aan je enkel krijgtquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hou er wel van om een open deur in te trappen
Ieuwwwwwwwwquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:55 schreef Ladylike het volgende:
Kijk eens of ze verandert als je haar kust!
Eerder de deur kapotquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat je van een dichte deur open te trappen pijn aan je enkel krijgt
Ja weet ik, maar je kunt je nog altijd douchen als je je daarna vies voeltquote:
Geen losse deuren?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hou er wel van om een open deur in te trappen
Oh ja, ik moet nog steeds op jacht gaan naar mn legerkistenquote:
Ja nee ieuw! Ik ga em echt niet kussen als ie dat doetquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je kunt je nog altijd douchen als je je daarna vies voelt
Ook goedquote:
Ik wil er nog een paar kopen voor het paintballenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog steeds op jacht gaan naar mn legerkisten
Kutdingen kunnen overal liggen
Zit er ook een tovenaar in het sprookje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over 5 weken is ze opeens verdwenen![]()
Shit. Queensryche gemistquote:
Tip: online doen, marktplaats staat er vol meequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed
[..]
Ik wil er nog een paar kopen voor het paintballen
Nee, wel een prins met semi wit paard en allemaal lieve mensenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit er ook een tovenaar in het sprookje?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee ieuw! Ik ga em echt niet kussen als ie dat doet![]()
Maar de dump is leukerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tip: online doen, marktplaats staat er vol mee
Ik ben niet de heks hoor overigensquote:
JA!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit er ook een tovenaar in het sprookje?
Jij was de prinses, toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet de heks hoor overigens![]()
Ik wil ook wel helpen hoor, als jullie nog hulp nodig hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wel een prins met semi wit paard en allemaal lieve mensen![]()
Iemand wil misschien die zondag na Portugal al mee spullen brengen
Ik denk dat ik ze hier in de buurt ergens haal, weet ik wel dat ik goede hebquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tip: online doen, marktplaats staat er vol mee
Daar ga ik dus heen, nou ja ex leger dump maar als nog wel leger spullenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar de dump is leukerIk wil weer een legerpukkel
![]()
quote:
Volgens mij zijn we zo rondquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel helpen hoor, als jullie nog hulp nodig hebben.![]()
Kan helaas geen spullen bijdragen ivm zelf verhuisd 1,5 jaar geleden en alle overbodige spullen al weggegooid
ééntje maarquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
JA!
Eentje die sloten *poef* vervangt, en kapotte spulletjes weer heel tovert
En een brandstapel?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kom ik wel gewoon bbq-enquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee wat ik in het verhaal ben, ik gok dat het ligt aan de kant waar je het vanuit bekijkt
[..]
Volgens mij zijn we zo rond
Ja:quote:
quote:
de prinses tuuk en we leefden nog lang en gelukkigquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee wat ik in het verhaal ben, ik gok dat het ligt aan de kant waar je het vanuit bekijkt
ooooohquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de prinses tuuk en we leefden nog lang en gelukkig
Heb je wel een erwt onder haar matras gelegd dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oeh ja, de prinsessentestquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wel een erwt onder haar matras gelegd dan?
En zo zien we het graagquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
JA!
Eentje die sloten *poef* vervangt, en kapotte spulletjes weer heel tovert
Is de heks dan al verdwenen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan is de heks verdwenen en anders is het huis zo leegquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is de heks dan al verdwenen?![]()
Want dan wil ik ook wel hoor
ja die is dan verdwenenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is de heks dan al verdwenen?![]()
Want dan wil ik ook wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |