Ik wil ook wel helpen hoor, als jullie nog hulp nodig hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wel een prins met semi wit paard en allemaal lieve mensen![]()
Iemand wil misschien die zondag na Portugal al mee spullen brengen
Ik denk dat ik ze hier in de buurt ergens haal, weet ik wel dat ik goede hebquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tip: online doen, marktplaats staat er vol mee
Daar ga ik dus heen, nou ja ex leger dump maar als nog wel leger spullenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar de dump is leukerIk wil weer een legerpukkel
![]()
quote:
Volgens mij zijn we zo rondquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel helpen hoor, als jullie nog hulp nodig hebben.![]()
Kan helaas geen spullen bijdragen ivm zelf verhuisd 1,5 jaar geleden en alle overbodige spullen al weggegooid
ééntje maarquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
JA!
Eentje die sloten *poef* vervangt, en kapotte spulletjes weer heel tovert
En een brandstapel?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kom ik wel gewoon bbq-enquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee wat ik in het verhaal ben, ik gok dat het ligt aan de kant waar je het vanuit bekijkt
[..]
Volgens mij zijn we zo rond
Ja:quote:
quote:
de prinses tuuk en we leefden nog lang en gelukkigquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee wat ik in het verhaal ben, ik gok dat het ligt aan de kant waar je het vanuit bekijkt
ooooohquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de prinses tuuk en we leefden nog lang en gelukkig
Heb je wel een erwt onder haar matras gelegd dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oeh ja, de prinsessentestquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wel een erwt onder haar matras gelegd dan?
En zo zien we het graagquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
JA!
Eentje die sloten *poef* vervangt, en kapotte spulletjes weer heel tovert
Is de heks dan al verdwenen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan is de heks verdwenen en anders is het huis zo leegquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is de heks dan al verdwenen?![]()
Want dan wil ik ook wel hoor
ja die is dan verdwenenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is de heks dan al verdwenen?![]()
Want dan wil ik ook wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |