Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Nee, zo bi-zonder vond ik het ook weer niet.quote:
quote:
Keihard studeren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond doen?
Ik heb zin in bier
Ik zie 41 als laatste staanquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef DaMart het volgende:
Heb je de wiki en OP meteen bijgewerkt?.
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:27 schreef Barreltje het volgende:
Manager ook maar even duidelijk gemaakt dat ik het niet echt kan waarderen als ie z'n arm om me heen slaat als we toevallig allebei door de gang lopen![]()
" ohja.. dan kan je me aanklagen voor ongewenste intimiteiten he"
uhuh!!![]()
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:28 schreef JJH het volgende:
De avond valt, wie heeft haar pootje gehaakt?
Niet echt handig van hemquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:27 schreef Barreltje het volgende:
Manager ook maar even duidelijk gemaakt dat ik het niet echt kan waarderen als ie z'n arm om me heen slaat als we toevallig allebei door de gang lopen![]()
" ohja.. dan kan je me aanklagen voor ongewenste intimiteiten he"
uhuh!!![]()
dat is ie sowieso al niet..quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef Trevland het volgende:
Zo dat was lekker
[..]
Niet echt handig van hem
Ik geef je groot gelijk, pech voor hemquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat is ie sowieso al niet..
maar ik laat em nu merken wat m'n grenzen zijn.. en dat vind ie maar moeilijk geloof ik
Bis Later Barquote:
Yeah! Geniet ervanquote:
Ja, kut ja.quote:
Doe jij dat ook bij die Polen dan?quote:
Ik kan niet bij de wikiquote:
Weerwolven op je pannekoek?quote:
Vergeet de studentes nietquote:
Die is al op!quote:
Ik weet niet hoe de spek is van een weerwolf?quote:
Poolse studentes, zoekend naar een man?quote:
Ja, zo raar is dat toch niet?quote:
Ik zag de typo wel hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de spek is van een weerwolf?
quote:
Ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Poolse studentes, zoekend naar een man?
Je gaat ze verleiden met sla?quote:
Je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:
Assumption... The mother of all fuck-upsquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar ik dacht ( en daar ging het mis.) dat het je hoofdgerecht was.
Sla en koffie. En een limburgs accent.quote:
Dan moet het wel goed gaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sla en koffie. En een limburgs accent.
Dat dacht ik tochquote:
Alsnog zijn meisjes met een helm vaakk schattig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie
Waar woon jij dat je die met regelmaat voorbij ziet komen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsnog zijn meisjes met een helm vaakk schattig.
Ik heb nooit een helm opquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij een meisje met een helm op tegen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik al gezienquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een helm opEen muts/capuchon daarentegen...
Nou inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar woon jij dat je die met regelmaat voorbij ziet komen?
Gewoon, op een scooter ofzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef Fha het volgende:
[..]
De mijnen denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een helm opEen muts/capuchon daarentegen...
Wat een kleine woonruimtequote:
Deutschland!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij een meisje met een helm op tegen?
Barreltjequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik en scooterquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
meisjes met capuchon/muts![]()
![]()
![]()
nee, niet die muts![]()
quote:
Working on itquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:47 schreef JJH het volgende:
Trouwens, meisjes op een motorfiets, in het leer.
Met leren pijnen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat niet. Zwolle. en meisjes op een scooter dus.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Working on itMaar jij mag niet om mij kwijlen denk ik
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat niet. Zwolle. en meisjes op een scooter dus.
Komt duidelijk door het gebrek aan leerquote:
kale meisjes op een houten paard met een sabel die rondhupsen in het niets en met een geschminkte clown eronder vind ik over het algemeen ook sowieso wel schattig, woon in Amersfoort, kom ze dagelijks tegenquote:
Leer:quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt duidelijk door het gebrek aan leer
Zie je, dat scheelt een hoopquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kale meisjes op een houten paard met een sabel die rondhupsen in het niets en met een geschminkte clown eronder vind ik over het algemeen ook sowieso wel schattig, woon in Amersfoort, kom ze dagelijks tegen
Op je houten paard?quote:
Dan moet je meer oefenen met pulkenquote:
Te veel op je knieën fokken?quote:
Pulkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je meer oefenen met pulkenDan lukt het vanzelf zonder bloeden
Van Fokken krijg ik geen wonden.quote:
Korstjes pulken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je meer oefenen met pulkenDan lukt het vanzelf zonder bloeden
quote:
Met je blije lente UIquote:
En de OP!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
TFM.
Is het gelukt met de wiki?.
quote:
Oh dat zit ook in het gerecht wat ik nu in de pan ga smijtenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lente-ui? Nee, ik ga spinazie eten vandaag!
O, dan kom ik wel bij jou eten!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh dat zit ook in het gerecht wat ik nu in de pan ga smijten
Pikachu, val schaarman aan!quote:
Rot je op johquote:
Rock scissor, paper. Dat ze pikachu erbij haalt is valsspelen en nu is ze afquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Rot je op johHet is zo'n maaltijd zak dus daar heb ik in mijn eentje al niet eens genoeg aan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pikachu, val schaarman aan!
[ afbeelding ]
o zo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rock scissor, paper. Dat ze pikachu erbij haalt is valsspelen en nu is ze af
Geen probleem, dan zet Pheno een kamehamehawave in!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pikachu, val schaarman aan!
[ afbeelding ]
Maar daar hou ik niet eens vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik had nog wel stroopwafels willen meenemen!
Een grote reep chocola?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar daar hou ik niet eens vanje moet een nieuw bod doen
Pikachu maakte vonkjes met de rock en de scissor op het paper en toen kon ie bliksemaanval doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rock scissor, paper. Dat ze pikachu erbij haalt is valsspelen en nu is ze af
Met nootjes?quote:
Nog al, Bis Laterquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:01 schreef JJH het volgende:
[..]
gekke japanners.
Ik ga de weg op. Tot ziens.
Pikachu mag niet meedoen, dat stomme beest!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pikachu maakte vonkjes met de rock en de scissor op het paper en toen kon ie bliksemaanval doen
five minutes of fame-cat?quote:
Met nooooooooooooootjes?quote:
Snorlex dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pikachu mag niet meedoen, dat stomme beest!
Als jij ook komt moet je je eigen meenemenquote:
quote:
Oke dan mag hetquote:
Tozzowquote:
quote:
Man! Wat een avontuurquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef Crazy-M het volgende:
Potver, liep ik net naar de keuken.
Hoor ik me in 1 keer een harde knal
was iets op de grond gevallen![]()
![]()
Gecondoleerdquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
Nounou, zo te horen was het weer leuk op mijn vaders werkDat wordt gezellig aan tafel...
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
Nounou, zo te horen was het weer leuk op mijn vaders werkDat wordt weer gezellig aan tafel...
![]()
Scherven brengen geluk zeggen zequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef Crazy-M het volgende:
Potver, liep ik net naar de keuken.
Hoor ik me in 1 keer een harde knal
was iets op de grond gevallen![]()
![]()
tjah, was best harde knalquote:
mja iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Scherven brengen geluk zeggen ze
En wat was er dan gevallen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja idd
toen ik om het hoekje keek zag ik wat er was gevallen
De avondquote:
Enjoyquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Pheno het volgende:
Even naar de koopavond, macbook pro en air bevoelen
Voel zequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Pheno het volgende:
Even naar de koopavond, macbook pro en air bevoelen
Hey Solquote:
doe ik ookquote:
Had je dan erger verwacht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik weerEen keer uitgescholden voor autist, verder viel het mee.
Trevquote:
Fhaquote:
* Crazy-M levert een kopje koffiequote:
Pieniewiniequote:
slaapkopquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Bijgeslapen, een beetje
![]()
Nu maar eens het SPortjournaal kijken zodalek
Dat hoort zo. Ik blijf het niet uitleggenquote:
Niet gezienquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Is wiskunde hier nog langs gekomen?
Koen Meloenquote:
Ik moet 'm nog een pomper in z'n gezicht geven!quote:
wat heeft Wiskunde fout gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog een pomper in z'n gezicht geven!
Ik haat de gast
Ik heb hem gisteren ook gemeptquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog een pomper in z'n gezicht geven!
Ik haat de gast
boodschapsequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen, bis Later Lui![]()
hij heeft de fout begaan om mij dwars te zitten, hij bestaat namelijk uit een deel PO Perspectief, die veel te veel is om binnen een dag af te krijgenquote:
Als jij niet de godganse tijd hier loopt te mokken, zou dat misschien wel anders liggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij heeft de fout begaan om mij dwars te zitten, hij bestaat namelijk uit een deel PO Perspectief, die veel te veel is om binnen een dag af te krijgen
Amen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij niet de godganse tijd hier loopt te mokken, zou dat misschien wel anders liggen
Ha Sympie, jou hadden we net nodig. Schrijf eens een rooster voor TFM, hij heeft er wat moeite mee geloof ikquote:
roosters maken in mijn vrije tijde, de horrorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha Sympie, jou hadden we net nodig. Schrijf eens een rooster voor TFM, hij heeft er wat moeite mee geloof ik
Oke ik neem de koffie, jij krijgt een lekkere theequote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oke ik neem de koffie, jij krijgt een lekkere thee
En nu eten
Dankquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oke ik neem de koffie, jij krijgt een lekkere thee
En nu eten
Tot over een urrtjequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ff een urrtje weg, tot straks
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Hihi, bijna een bal door de raam geskupt
Ja. De raam. Das zo'n glazen ding, dat in een huis zit.quote:
Ha dichquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. De raam. Das zo'n glazen ding, dat in een huis zit.
Niet weer die discussiequote:
Dat dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. De raam. Das zo'n glazen ding, dat in een huis zit.
Prrrffftquote:
Ha dichquote:
Ik zeg teminste geen is ipv eensquote:
Nee dat is heleMAAL lompquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg teminste geen is ipv eens
Ze doet het ook goed.quote:
Of me ipv mijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg teminste geen is ipv eens
20u toch altijd pas?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
Oh het is weer gtst-tijd aan mijn msn te merken![]()
![]()
Aarghquote:
Oh dan kijkt ze het terugquote:
Geeeen idee!quote:
Marijkequote:
Whehehe.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja gudverDie kat heeft er nu een spelletje van gemaakt kattenbakgrid naar buiten te scheppen
![]()
Niet als je uitstel hebt tot 1 januariquote:
He Solquote:
Daar kom ik net afquote:
Nou, leuk hoorquote:
Ehm, alsjeblieft?quote:
Heyyyyy Llquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet als je uitstel hebt tot 1 januari
Goeoeoeoedenavond
Die Marijke heeft hier nogal wat te bepalen of zo?quote:
Whehe.quote:
da's duidelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Marijke heeft hier nogal wat te bepalen of zo?
Ik gok dat ze er op doelt dat ik vanmiddag als een van de laatsten iets zei over het nogal uitgekauwde insiders grapje van toen ze gingen stappen een paar weken terug, ik was d'r wel klaar mee. Maar ik ben echt niet de eerste of de enigequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als we niet naar mamarijke luisteren, moeten we zonder eten naar bedquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hehehehequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kom ik net af![]()
Hai Koen, hoe ist?
Jeeeeeeejquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat ze er op doelt dat ik vanmiddag als een van de laatsten iets zei over het nogal uitgekauwde insiders grapje van toen ze gingen stappen een paar weken terug, ik was d'r wel klaar mee. Maar ik ben echt niet de eerste of de enige
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat ze er op doelt dat ik vanmiddag als een van de laatsten iets zei over het nogal uitgekauwde insiders grapje van toen ze gingen stappen een paar weken terug, ik was d'r wel klaar mee. Maar ik ben echt niet de eerste of de enige
wat hebben jullie allemaal gezegd danquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we niet naar mamarijke luisteren, moeten we zonder eten naar bed
Het eten thuis beviel ze nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat hebben jullie allemaal gezegd dan
Lekker op tijd Koenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Rustig avondje van maken, [..] belasting
Niks boeiends, dat is et 'm juist.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat hebben jullie allemaal gezegd dan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we niet naar mamarijke luisteren, moeten we zonder eten naar bed
Vergeet je de FOK!-belasting niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hehehehe
het gaat z'n gangetje
Rustig avondje van maken, ff foto's laden, kids naar bed, belasting en Fokken
Een euro voor elk uur dat we op fok zitten ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet je de FOK!-belasting niet?
Hoe was de lasagne?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet koffie en thee op tafel en roze koeken
damn, krijg gelijk echt zin in roze koekenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hehehehe
het gaat z'n gangetje
Rustig avondje van maken, ff foto's laden, kids naar bed, belasting en Fokken
Just checkingquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Oh joh, het was heul niet of het me inhoudelijk wat boeide eigenlijk
![]()
Ja, met Chrome geen problemen met dingen die over elkaar schuivenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Ladylike het volgende:
ah met chrome kan ik wel de updates inschakelen
Lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
je zit te shakenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik dacht niet dat ik dit zou zeggen, maar ik heb echt TE veel koffie op vandaag
Nee, vijf eurocent over iedere post die je gemaakt hebt!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een euro voor elk uur dat we op fok zitten ?
Oh dan post ik even flink doorquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, vijf eurocent over iedere post die je gemaakt hebt!
belasting in 10 minuten af I guessquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Heb je een uitgebreide belasting, of is het zo gedaan? En wat voor foto's?
het moet je hobby maar zijn hequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want jij wil graag veel belasting betalen?.
Ik had een edit jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door mij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Just checking![]()
Voordat ik weer als een of andere kenau wordt afgeschilderd
![]()
Jeujquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:48 schreef Koen66 het volgende:
wat ben ik hier op een rare tijd eigenlijk
zal er wel aan liggen dat vrouwlief er niet is
Je weet toch dat die FOK!belasting gebruikt wordt om de jaarlijkse @-bbq te financieren he...?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
niet te pruimen, dus heb ik alleen de kaaslaag/bechamelsauslaag opgegetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tieten? Vrouwlief was toch pleitequote:
Sneller editten volgende keer danquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had een edit ja
Was niet na aan het denken
Ja, en ik weet ook dat FOK!-crew vrijgesteld is van die belastingquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet toch dat die FOK!belasting gebruikt wordt om de jaarlijkse @-bbq te financieren he...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |