boodschapsequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen, bis Later Lui![]()
hij heeft de fout begaan om mij dwars te zitten, hij bestaat namelijk uit een deel PO Perspectief, die veel te veel is om binnen een dag af te krijgenquote:
Als jij niet de godganse tijd hier loopt te mokken, zou dat misschien wel anders liggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij heeft de fout begaan om mij dwars te zitten, hij bestaat namelijk uit een deel PO Perspectief, die veel te veel is om binnen een dag af te krijgen
Amen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij niet de godganse tijd hier loopt te mokken, zou dat misschien wel anders liggen
Ha Sympie, jou hadden we net nodig. Schrijf eens een rooster voor TFM, hij heeft er wat moeite mee geloof ikquote:
roosters maken in mijn vrije tijde, de horrorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha Sympie, jou hadden we net nodig. Schrijf eens een rooster voor TFM, hij heeft er wat moeite mee geloof ik
Oke ik neem de koffie, jij krijgt een lekkere theequote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oke ik neem de koffie, jij krijgt een lekkere thee
En nu eten
Dankquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oke ik neem de koffie, jij krijgt een lekkere thee
En nu eten
Tot over een urrtjequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ff een urrtje weg, tot straks
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Hihi, bijna een bal door de raam geskupt
Ja. De raam. Das zo'n glazen ding, dat in een huis zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |