Enjoyquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Pheno het volgende:
Even naar de koopavond, macbook pro en air bevoelen
Voel zequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Pheno het volgende:
Even naar de koopavond, macbook pro en air bevoelen
Hey Solquote:
doe ik ookquote:
Had je dan erger verwacht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik weerEen keer uitgescholden voor autist, verder viel het mee.
Trevquote:
Fhaquote:
* Crazy-M levert een kopje koffiequote:
Pieniewiniequote:
slaapkopquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Bijgeslapen, een beetje
![]()
Nu maar eens het SPortjournaal kijken zodalek
Dat hoort zo. Ik blijf het niet uitleggenquote:
Niet gezienquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Is wiskunde hier nog langs gekomen?
Koen Meloenquote:
Ik moet 'm nog een pomper in z'n gezicht geven!quote:
wat heeft Wiskunde fout gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog een pomper in z'n gezicht geven!
Ik haat de gast
Ik heb hem gisteren ook gemeptquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog een pomper in z'n gezicht geven!
Ik haat de gast
boodschapsequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen, bis Later Lui![]()
hij heeft de fout begaan om mij dwars te zitten, hij bestaat namelijk uit een deel PO Perspectief, die veel te veel is om binnen een dag af te krijgenquote:
Als jij niet de godganse tijd hier loopt te mokken, zou dat misschien wel anders liggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij heeft de fout begaan om mij dwars te zitten, hij bestaat namelijk uit een deel PO Perspectief, die veel te veel is om binnen een dag af te krijgen
Amen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij niet de godganse tijd hier loopt te mokken, zou dat misschien wel anders liggen
Ha Sympie, jou hadden we net nodig. Schrijf eens een rooster voor TFM, hij heeft er wat moeite mee geloof ikquote:
roosters maken in mijn vrije tijde, de horrorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha Sympie, jou hadden we net nodig. Schrijf eens een rooster voor TFM, hij heeft er wat moeite mee geloof ik
Oke ik neem de koffie, jij krijgt een lekkere theequote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oke ik neem de koffie, jij krijgt een lekkere thee
En nu eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |