Niet als je uitstel hebt tot 1 januariquote:
He Solquote:
Daar kom ik net afquote:
Nou, leuk hoorquote:
Ehm, alsjeblieft?quote:
Heyyyyy Llquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet als je uitstel hebt tot 1 januari
Goeoeoeoedenavond
Die Marijke heeft hier nogal wat te bepalen of zo?quote:
Whehe.quote:
da's duidelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Marijke heeft hier nogal wat te bepalen of zo?
Ik gok dat ze er op doelt dat ik vanmiddag als een van de laatsten iets zei over het nogal uitgekauwde insiders grapje van toen ze gingen stappen een paar weken terug, ik was d'r wel klaar mee. Maar ik ben echt niet de eerste of de enigequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als we niet naar mamarijke luisteren, moeten we zonder eten naar bedquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hehehehequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kom ik net af![]()
Hai Koen, hoe ist?
Jeeeeeeejquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat ze er op doelt dat ik vanmiddag als een van de laatsten iets zei over het nogal uitgekauwde insiders grapje van toen ze gingen stappen een paar weken terug, ik was d'r wel klaar mee. Maar ik ben echt niet de eerste of de enige
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat ze er op doelt dat ik vanmiddag als een van de laatsten iets zei over het nogal uitgekauwde insiders grapje van toen ze gingen stappen een paar weken terug, ik was d'r wel klaar mee. Maar ik ben echt niet de eerste of de enige
wat hebben jullie allemaal gezegd danquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we niet naar mamarijke luisteren, moeten we zonder eten naar bed
Het eten thuis beviel ze nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat hebben jullie allemaal gezegd dan
Lekker op tijd Koenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Rustig avondje van maken, [..] belasting
Niks boeiends, dat is et 'm juist.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat hebben jullie allemaal gezegd dan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we niet naar mamarijke luisteren, moeten we zonder eten naar bed
Vergeet je de FOK!-belasting niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hehehehe
het gaat z'n gangetje
Rustig avondje van maken, ff foto's laden, kids naar bed, belasting en Fokken
Een euro voor elk uur dat we op fok zitten ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet je de FOK!-belasting niet?
Hoe was de lasagne?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet koffie en thee op tafel en roze koeken
damn, krijg gelijk echt zin in roze koekenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hehehehe
het gaat z'n gangetje
Rustig avondje van maken, ff foto's laden, kids naar bed, belasting en Fokken
Just checkingquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Oh joh, het was heul niet of het me inhoudelijk wat boeide eigenlijk
![]()
Ja, met Chrome geen problemen met dingen die over elkaar schuivenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Ladylike het volgende:
ah met chrome kan ik wel de updates inschakelen
Lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
je zit te shakenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik dacht niet dat ik dit zou zeggen, maar ik heb echt TE veel koffie op vandaag
Nee, vijf eurocent over iedere post die je gemaakt hebt!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een euro voor elk uur dat we op fok zitten ?
Oh dan post ik even flink doorquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, vijf eurocent over iedere post die je gemaakt hebt!
belasting in 10 minuten af I guessquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Heb je een uitgebreide belasting, of is het zo gedaan? En wat voor foto's?
het moet je hobby maar zijn hequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want jij wil graag veel belasting betalen?.
Ik had een edit jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door mij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Just checking![]()
Voordat ik weer als een of andere kenau wordt afgeschilderd
![]()
Jeujquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:48 schreef Koen66 het volgende:
wat ben ik hier op een rare tijd eigenlijk
zal er wel aan liggen dat vrouwlief er niet is
Je weet toch dat die FOK!belasting gebruikt wordt om de jaarlijkse @-bbq te financieren he...?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
niet te pruimen, dus heb ik alleen de kaaslaag/bechamelsauslaag opgegetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tieten? Vrouwlief was toch pleitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |