Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Je weet niet wat je mistquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier
*beweegt het langzaam voor Wok z'n hoofd*
hoe is het met je diept gevoel met 1 oog ??
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet je docent worden op een ROC
Dan moet je niet op het ROC zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:20 schreef Solique het volgende:
En als je gezichtsvermogen te goed is?
waar dan ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je niet op het ROC zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
jij was toch aan het afvallen??quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ik wil zo naar de bramladage voor een patatje.
Koffiewinkelquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
oehh dat duurde lang!
*gaat even op zoek naar de andere 3 geopende topics.. *
ohhh wacht.. dat gebeurt niet overdag
What happened?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik namelijk even gemist
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat was vast een tijdelijke bevliegingquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij was toch aan het afvallen??
Ja, iets minder streng nu. Moet mezelf eigenlijk weer hervatten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij was toch aan het afvallen??
bram ladage is NIET " iets minder streng "quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, iets minder streng nu. Moet mezelf eigenlijk weer hervatten.
kun je ze gewoon even komen slaan hier?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was vast een tijdelijke bevlieging
ohh dat als er niet binnen 2 minuten een nieuw topic geopend wordt er 3 mensen het nodig vinden om een topic te openen.. je kan ook even informeren bij de gene die als laatste postte... maar dat is blijkbaar teveel moeite..quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koffiewinkel
[..]
What happened?Dat heb ik namelijk even gemist
Tuurlijk wel, ik kom nog steeds niet over de 1500kcal op een minder strenge dag hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bram ladage is NIET " iets minder streng "
Ik wil wel, waarom woon je nou zover weg?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
Wie eet er vanavond mee....
* LovelyLady iets teveel lasagna gemaakt voor ons 2tjes
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat als er niet binnen 2 minuten een nieuw topic geopend wordt er 3 mensen het nodig vinden om een topic te openen.. je kan ook even informeren bij de gene die als laatste postte... maar dat is blijkbaar teveel moeite..
en om vervolgens te gaan mokken dat hun topic niet open blijft want zij waren toch als eerste...
Geduld![]()
Okido, met dat vergiet ding?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je ze gewoon even komen slaan hier?
Ik snap hem niet. Het is toch gewoon een lesdag?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een goeie 1 april grap voor hier.
Ik ga op de borden zetten dat morgen alle lessen doorgaan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
oehh dat duurde lang!
*gaat even op zoek naar de andere 3 geopende topics.. *
ohhh wacht.. dat gebeurt niet overdag
nee, overdag doen we het rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
potver, ik wou hier bijna op reageren, maar je hebt wel gelijk hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Het is toch gewoon een lesdag?
Na 3 maanden bestaat het wettelijk vermoeden dat er een arbeidsovereenkomst is voor het gemiddeld aantal uren per maand over die 3 maanden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik even kijken hoe dat zit met een 0-uren contract en wanneer het wordt gezien als een normaal dienstverband van het gemiddelde aantal gewerkte uren?
Ja maar ja maar...quote:
oh, waar dan melden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je niet op het ROC zijn
Dankuquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na 3 maanden bestaat wettelijk vermoeden dat er een arbeidsovereenkomst is voor het gemiddeld aantal uren per maand over die 3 maanden.
quote:
quote:
Daar dusquote:
Ah,,,, Doe mij een plezier en doe niet zo verstandig manquote:
Ja en daarna dat Ying Yang ding in hun nekquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido, met dat vergiet ding?
Dat is zonde van het yin yang dingquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en daarna dat Ying Yang ding in hun nek
Wat moet ik bij de koffiewinkelquote:
had geen zin om hem op te zoekenquote:
laat mij nu is 1 keertje gewoon wijs zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah,,,, Doe mij een plezier en doe niet zo verstandig man
ow en we hebben nog een hoop te doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zonde van het yin yang ding![]()
Ik neem de plantenspuit mee
Deze al gehad?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow en we hebben nog een hoop te doen![]()
Koffie halen als wel goedziendequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had geen zin om hem op te zoeken
[..]
laat mij nu is 1 keertje gewoon wijs zijn
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen dank.
Voor aanvullende vragen weten jullie me te vinden he.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, ook nog nietquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier
*beweegt het langzaam voor Wok z'n hoofd*
hoe is het met je diept gevoel met 1 oog ??
Sorry, een wat?quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Leuke spullies gekocht![]()
En hoe ist hier?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik had al koffie over mijn hand en iets snijden is ook heul spannend
quote:
vanavond patat dus niet snijdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
[..]Voorzichtig he?
Ik gebruik het nog regelmatigquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk heb er gewoon te lang niets mee gedaan, dus al die dingen heb ik niet meer zo paraat
Ken jij als nerdgodin 1337 niet? Zelfs ik ken het!quote:
ik zei ook maar 1 keertje hequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koffie halen als wel goedziende
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan stellen dat u gefaald heeft met wijs zijn![]()
Ik zou de z nemen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zei ook maar 1 keertje he
Als ik nu eens had gezsegd was ik 2keer wijs
Dit:quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
[..]Voorzichtig he?
Vulkaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neequote:
staat genoteerdquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik wil dat niet
Alhoewel aan zee is ok, olee olee
![]()
[..]
Nee, ook nog niet![]()
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeNiet verstandig denk ik
En oeh oeh, nog 4 weekjes en dan vakantie
![]()
Ja, jij welquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik het nog regelmatig.
[..]
Ken jij als nerdgodin 1337 niet? Zelfs ik ken het!.
Bijdehand ook nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zei ook maar 1 keertje he
Als ik nu eens had gezsegd was ik 2keer wijs
Nicequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]Bij de kruidvat hebben ze nu tot 35% korting op heel veel soorten make up, dus ik ben dinsdag en gister al even langsgegaan om 3 dingen te kopen (bij 3 dingen heb je die 35% korting)
![]()
![]()
![]()
En eigenlijk wil ik ook nog een nieuwe tas kopen maar daar moet ik echt nog even mee wachten, dus ik houd mezelf nog even in bedwang![]()
Aangezien dat met gewone pasta kan, kan dat vast ook met lasagnequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke, als ik lasagne heb gemaakt, kan ik het daarna nog een keer invriezen?
Moest wel even over nadenken hoe ik me eruit ging lullenquote:
waarschijnlijk afgeleid van Shabbyquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom iemand een kledingzaak Shoeby noemt![]()
Ik vind het verwarrend, elke keer weer
![]()
Zullen we een dagje komen met de meisjes?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier nog 3 weken
Oh en weekend![]()
schoenen winkel toch ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom iemand een kledingzaak Shoeby noemt![]()
Ik vind het verwarrend, elke keer weer
![]()
En dan samen reizen, mocht ik richting oosten verhuizen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij welMag ik bij jou komen werken?
Nee![]()
Wat is het?
Als we op vakantie zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we een dagje komen met de meisjes?![]()
Jullie hebben vast mooie omgeving daar
Cool hequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij welMag ik bij jou komen werken?
Nee![]()
Wat is het?
[..]
Bijdehand ook nog![]()
![]()
![]()
[..]
Nice![]()
![]()
En volgende maand een nieuwe tas dan maar
![]()
[..]
Aangezien dat met gewone pasta kan, kan dat vast ook met lasagne
XDquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarschijnlijk afgeleid van Shabby
Good jobquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Moest wel even over nadenken hoe ik me eruit ging lullen![]()
Aan de kleding te zien welquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarschijnlijk afgeleid van Shabby
Nee, niet dusquote:
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan samen reizen, mocht ik richting oosten verhuizen?.
Maar 1337 is leet... elite...
Vind je ook leuk Symph? Zitten ze in de buurt van Hardenbergquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als we op vakantie zijn?ja dat is goed, vast ook leuk voor Sander
Nee, he-le-maal nietsquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Cool heJa idd
![]()
![]()
![]()
Ga jij nog wat doen vandaag Marijk?![]()
[..]
XD
Je moet de cijfers als letters lezen... het is iets nerderigs, ik heb het ook op FOK! geleerd... en MPG kan het vast beter uitleggenquote:
Dank u, dank u, dank uquote:
Ik snap em nieeeeeetquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet de cijfers als letters lezen... het is iets nerderigs, ik heb het ook op FOK! geleerd... en MPG kan het vast beter uitleggen.
quote:
Ohh, heerlijk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je ook leuk Symph? Zitten ze in de buurt van Hardenberg![]()
[..]
Nee, he-le-maal nietsIk heb eindelijk lekker geslapen en moet nog even een kattenbak doen enzo, maar meer ook niet
![]()
Ja hoor, lijkt me erg leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je ook leuk Symph? Zitten ze in de buurt van Hardenberg![]()
oh dan weet jij vast wel wat er in de buurt te doen is enzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, lijkt me erg leuk![]()
En Hardenberg
Zal m'n ouders eens vragen ook, die weten dat sowiesoquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dan weet jij vast wel wat er in de buurt te doen is enzo
Ja, was ik aan toequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh, heerlijk!![]()
Lekker dagje zo he
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal m'n ouders eens vragen ook, die weten dat sowiesoEn gezellig
quote:
Soms moet dat echt ja iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, was ik aan toeIk denk dat ik zo boekje ga lezen op de bank en dan weer in slaap ga vallen
![]()
Breezahtaal maar dan van wow-nerds.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet de cijfers als letters lezen... het is iets nerderigs, ik heb het ook op FOK! geleerd... en MPG kan het vast beter uitleggen.
ik had laatst nog een 1337 postquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Breezahtaal maar dan van wow-nerds.
1337 -> leet (betekent elite)
Als je dan op FOK! om 13.37 uur post, behoor je volgens sommige nerds tot de elite.
er zijn wel een paar leuke dingen ja, zal het nog even nazoekenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dan weet jij vast wel wat er in de buurt te doen is enzo
quote:
Nou, ik ben een wow-nerd, maar dat wist ik echt nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Breezahtaal maar dan van wow-nerds.
1337 -> leet (betekent elite)
Als je dan op FOK! om 13.37 uur post, behoor je volgens sommige nerds tot de elite.
Haiquote:
Hoiquote:
Ja maar stekjes zijn zo leuk om mee te spelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, mijn bananenplant stekje loopt uitAlleen moet Hilde er afblijven
![]()
Heyhey LLquote:
Gaat welquote:
Ze kauwt er opquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ja maar stekjes zijn zo leuk om mee te spelen
Llquote:
Daar sta je dan.quote:
Ah mooiquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heyhey LL
[..]
Gaat wel
1 positief puntje: half april kunnen we eindelijk tekenen bij de kredietbank
Dan zal mn stress al flink verminderen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, mijn bananenplant stekje loopt uitAlleen moet Hilde er afblijven
![]()
Heyquote:
Ik wil niet meerquote:
Yepquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah mooiEn hoelang loopt dat traject dan? Is dat net als schuldhulp 3 jaar?
Ik ga op de berg achter het terrein staanquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wilde naar pinkpop, maar dat gaat niet
Nee, vind ik ook.. Eik vind ik het te mainstream geworden. Ben in '02, '03, '04, '05 en '07 geweest, maar vond het langzamerhand echt minder worden. In het begin was er nog veel indie en metal enzo, nu een stuk minder..quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil niet meerIk vind het te druk geworden, het is gewoon niet tof meer...
Hoezo gaat dat niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wilde naar pinkpop, maar dat gaat niet
Even doorbijten dusquote:
Slimquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga op de berg achter het terrein staan
gratiz musak
Ja, ook, vroeger was er veel meer rock en metal inderdaad... En 4 uur in de rij staan om het terrein op te kunnen op dag 1...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook.. Eik vind ik het te mainstream geworden. Ben in '02, '03, '04, '05 en '07 geweest, maar vond het langzamerhand echt minder worden. In het begin was er nog veel indie en metal enzo, nu een stuk minder..
Ga dan denk ik liever naar Rock am Ring![]()
Ja toch? Daarom.... Te bizar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat niet?
[..]
Even doorbijten dus
[..]
Slim![]()
[..]
Ja, ook, vroeger was er veel meer rock en metal inderdaad... En 4 uur in de rij staan om het terrein op te kunnen op dag 1...Ik was vrijwilliger, dus kon via een andere ingang doorlopen, maar moest wachten op mijn vriendinnen die een kaartje gekocht hadden... Belachelijk gewoon
Waar is Rock am Ring eigenlijk in Duitsland?
am Ring hequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar is Rock am Ring eigenlijk in Duitsland?
lekker wegspoelen naar huis zal je bedoelen jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef Toekito het volgende:
Ik wil naar buiten.............lekker uitwaaien aan de maas!
Ja, vind ik wel.. En de prijzen daarquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja toch? Daarom.... Te bizar.In de jaren dat ik ging was het ook niet altijd uitverkocht, toen was het echt lekker rustig joh
XD
Ohja precies... Haha XD
Volgens mij bij de Nuhrburgring, dat is een oud racecircuit wat nu voor iedereen toegankelijk is. Ik dacht dat het ergens in juli is, en het is 4 dagen
ja, maar er zijn volgens mij zoveel ringenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
am Ring he
Hockenheim dus denk ik
Moejje gaan, of lekker even na je werkquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef Toekito het volgende:
Ik wil naar buiten.............lekker uitwaaien aan de maas!
Ik dacht Nurnbergquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
am Ring he
Hockenheim dus denk ik
klopt nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
am Ring he
Hockenheim dus denk ik
Nicequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:08 schreef Enfermera het volgende:
Hier wat meer info Marijk:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_am_Ring_and_Rock_im_Park
http://www.rock-am-ring.com/http://www.rock-am-ring.com/
Haha ja XD Ja idd. Ik nam vaak (zeker bij warm weer) een beker mee van de ingang en tapte dan water bij de WC'squote:Op donderdag 31 maart 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel.. En de prijzen daarIk mocht zelf water meenemen enzo het terrein op als vrijwilliger, maar anders is het niet te betalen man
![]()
Ah, maar die ken ik welDaar wil ik met mijn toekomstige Lada overheen scheuren
Ga je heen?
[..]
ja, maar er zijn volgens mij zoveel ringen![]()
[..]
Moejje gaan, of lekker even na je werk
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:2011 festival
By now four headliners for the upcoming 2011 festivals have been announced as System of a Down, Coldplay, Alter Bridge and Kings of Leon. Other bands will include In Flames, Avenged Sevenfold, Beatsteaks, August Burns Red, The BossHoss, Hurts, Volbeat, Madsen, Mando Diao, Korn, 3 Doors Down and The Gaslight Anthem.
Het is alleen NIET te zuipenquote:
Nee, zie info in de wiki uit de post van Enferquote:
IK MOET DAARHEEN!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD Ja idd. Ik nam vaak (zeker bij warm weer) een beker mee van de ingang en tapte dan water bij de WC'sMaar idd, die prijzen..
Ah cool!
Nou, we zitten het wel te overwegen....Ik krijg alleen snel last van mn rug dus weet niet hoe lang/of ik het volhoud.
Maar kijk dan:
[..]
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, laat maar danquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is alleen NIET te zuipenIs oploskoffie en dan de meest ranzige ooit
![]()
Kom maar bij mij halenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, laat maar dan
Ik zet zelf wel een bakkie
Ga je mee, dinnetje?quote:
op de site gaat het over de Nürburgringquote:
die namenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD Ja idd. Ik nam vaak (zeker bij warm weer) een beker mee van de ingang en tapte dan water bij de WC'sMaar idd, die prijzen..
Ah cool!
Nou, we zitten het wel te overwegen....Ik krijg alleen snel last van mn rug dus weet niet hoe lang/of ik het volhoud.
Maar kijk dan:
[..]
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohhhhhhh echt hequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IK MOET DAARHEEN!!!!SOAD
![]()
![]()
En In Flames
En nog wat andere coole namen
![]()
Woah, eens zoeken naar de prijzen
Ja hequote:
ik had mn post al geedit, door de updates hier op fok, had ik een rare layout en was het net of Flash zei wat Enfer postte...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, zie info in de wiki uit de post van Enfer
mjaquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhhhhhh echt heIk zie het nu ook allemaal, omfg, hoe gaaaaaaaaffffffffffff
![]()
![]()
Op de originele site staat 160 euries![]()
Valt nog aardig mee..
[..]
Ja heGa je mee
Dat valt reuze mee jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Valt nog aardig mee..
[..]
Ja heGa je mee
jouw ava stond bij mij bij enfer haar post en toen ik op quote klikte had ik niet gelezen wat ik quotte, dus ontdekte mn fout pas 5 minuten laterquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op de site gaat het over de Nürburgring
Dat ligt aan IE, niet aan je pcquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jouw ava stond bij mij bij enfer haar post en toen ik op quote klikte had ik niet gelezen wat ik quotte, dus ontdekte mn fout pas 5 minuten later
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja
vriendje wil eigenlijk ook wel mee... we kunnen alleen de kinderen niet kwijt
Valt inderdaad reuze meequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Valt nog aardig mee..
[..]
Ja heGa je mee
*prik* wel wakker blijven he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:16 schreef Solique het volgende:
Ik val bijna in slaap op werk, zo druk is het
Ohjeequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja
vriendje wil eigenlijk ook wel mee... we kunnen alleen de kinderen niet kwijt
Nou hequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee ja![]()
Mmmhhhh.... eens serieus overwegen
Volgend jaar, dan hebben we allebei vet veel centenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Valt inderdaad reuze mee
Broer en ik roepen al jaren dat we gaan, en we gaan vervolgens nooit
XD Hier ongeveer hetzelfde jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Valt inderdaad reuze mee
Broer en ik roepen al jaren dat we gaan, en we gaan vervolgens nooit
Sooo, echt welquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgend jaar, dan hebben we allebei vet veel centen![]()
vreemd dat ik het dan niet op de andere PC's had thuis (nu geen internet) en ook niet op de andere PC hier, die toch allemaal IE hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt aan IE, niet aan je pc
Drink al de hele middag water, wordt er niet wakker van. Moet wel steeds pissen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
*prik* wel wakker blijven he?
Er komt altijd wel iets tussen, of we zijn te lui om er ook maar iets voor te regelenquote:
Jaquote:
Dan ligt het aan de versie? Ik heb het alleen in IE op m'n werk, verder nergens last vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vreemd dat ik het dan niet op de andere PC's had thuis (nu geen internet) en ook niet op de andere PC hier, die toch allemaal IE hebben
Moejje koffie drinken meneerquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Drink al de hele middag water, wordt er niet wakker van. Moet wel steeds pissen.
Solekquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Drink al de hele middag water, wordt er niet wakker van. Moet wel steeds pissen.
Mja, dit jaar gaat hem zeker niet worden voor mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWant dit jaar wordt em denk ik niet, het is al in juni
Begin juni ook nog
![]()
[..]
Nou is wel een goed plan iddquote:
Haha echt he XDquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Er komt altijd wel iets tussen, of we zijn te lui om er ook maar iets voor te regelen![]()
Terwijl het onze twee grootste hobbies gecombineerd is
oh dat zou wel kunnen, deze heeft wrs nog een oudere versie... straks eens uitproberenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWant dit jaar wordt em denk ik niet, het is al in juni
Begin juni ook nog
![]()
[..]
Dan ligt het aan de versie? Ik heb het alleen in IE op m'n werk, verder nergens last van
Snap ik tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Solek
[..]
Mja, dit jaar gaat hem zeker niet worden voor mij
Er valt alleen zo weinig te sparen op het momentquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou is wel een goed plan iddAlvast sparen XD
[..]
Haha echt he XD
Daar denk ik nog even over na, want tja, lichaam dat niet meewerkt en zulksquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik tochHopelijk kun je wel mee naar de Zwarte Cross oid, is maar 20 euro voor een dag vol lol
![]()
why dat ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:19 schreef Ladylike het volgende:
wel minder, nou moet ik weer wennen dat ik F5 moet gebruiken
Ik ga rijk worden dit jaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Er valt alleen zo weinig te sparen op het moment
Dat drink ik bij de normale rondes dat er iemand loopt, of ik zelf loop.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje koffie drinken meneer![]()
rar ga ik ook niet redden... of heb je het nu over iets anders?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga denk ik maar niet ik weet helemaal niet hoe ik dat moet gaan doen hoor
Echt welquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga rijk worden dit jaarDat is mijn grote plan
Doe je mee? :p
omdat ik op deze pc de automatische updates moet uitschakelen, anders lopen de posts door elkaar enzoquote:
Je kunt daar op heel veel plekken zittenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar denk ik nog even over na, want tja, lichaam dat niet meewerkt en zulks
quote:
en dan breng je hem hier? Automaat is defectquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, laat maar dan
Ik zet zelf wel een bakkie
rarquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
rar ga ik ook niet redden... of heb je het nu over iets anders?
Ook even overleggen met de meneer natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt daar op heel veel plekken zittenen picknickkleedje mee en gaan
Maar denk er maar rustig overna, zou tof zijn in elk geval
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat drink ik bij de normale rondes dat er iemand loopt, of ik zelf loop.
Water heb ik gewoon staan, maar pff
Nürnberg ligt in Bayern, de Nürburgring in de Eifelquote:
Als je thuiskomt, krijg je Muckaccinoquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan breng je hem hier? Automaat is defect
Ik snapquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook even overleggen met de meneer natuurlijk
Ben al bezig om ander werk te vindenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tijd voor meer werk en koffie dus
Waarom kom ik pas zaterdag thuis?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je thuiskomt, krijg je Muckaccino
wat een klinker al niet kan betekenenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nürnberg ligt in Bayern, de Nürburgring in de Eifel
Omdat je er dan als extraturbosuperbonus bannoffee-pie bij krijgtquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom kom ik pas zaterdag thuis?
quote:
Hier jaquote:
niet eens terwijl hij rondjes om zijn as draait?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
En ik vind het raar dat mijn kind op zijn kop tv kijkt
dan ben ik al uitgedroogdquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je thuiskomt, krijg je Muckaccino
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Omdat je er dan als extraturbosuperbonus bannoffee-pie bij krijgt
Dan neem je wat water of een kopje theequote:
Niet hierzoquote:
Zal ik even langs komenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet hierzo![]()
Anders zou ik wel wakker blijven.
Kan hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Straks ga ik echt nooit meer weg
![]()
Hoi dieseltjequote:
Kopje espresso naar Ad schuiftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:
Dan kom jij maar naar buitenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:32 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
, je komt alleen het pand niet binnen.
Llquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:31 schreef Ladylike het volgende:
Hey ST en DaMart
jezus, de dag gaat snel, zo alweer de kleine ophalen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Kopje espresso naar Ad schuiftMuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan wel weer fijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ll.
Het gaat zeker snel vandaag... werk schiet ook op, gelukkig. Zat al heel lang tegen een projectje aan te hikken, maar gisteren even flink doorgewerkt eraan en volgens mij is het over het dode punt heen nu... ik krijg ineens ook input van mensen die ik al maanden tevergeefs probeerde input te laten leveren.
[..]
quote:Muck![]()
.
MartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Onder het mom van: beter laat dan nooit...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ll.
Het gaat zeker snel vandaag... werk schiet ook op, gelukkig. Zat al heel lang tegen een projectje aan te hikken, maar gisteren even flink doorgewerkt eraan en volgens mij is het over het dode punt heen nu... ik krijg ineens ook input van mensen die ik al maanden tevergeefs probeerde input te laten leveren.
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Kopje espresso naar Ad schuiftMIDDAGDIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Te laat, hij heeft het al teruggeschovenquote:
Sterkte ermeequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Barreltje het volgende:
hier is het weer een grote dikke ellende met het projectje..
iedereen bemoeit zich ermee..
manager vind het niet belangrijk maar senior en ik wel
maar de data die ik nogdig heb zitten in een systeem wat nu plat ligtdus ben nu weer afhankelijk van de IT-ers hier om het te fixen..
maar eens kijken of ik m'n gedachten op een rijtje kan krijgen dmv schemaatjes
pfff!!
Succesquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Barreltje het volgende:
maar de data die ik nogdig heb zitten in een systeem wat nu plat ligtdus ben nu weer afhankelijk van de IT-ers hier om het te fixen..
pfff!!
ach jahquote:
Succes Babequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Barreltje het volgende:
pfff!!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Te laat, hij heeft het al teruggeschoven
Oh hee, heb je die ene collega nog gesproken over het 10kg kind?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:41 schreef Panda72 het volgende:
Zo ook even tijd om te posten. Vanmiddag geluncht met een bapao. Was helaas niet zo lekker dus maar sambal op de bapoa gesmeerd toen was het wel te eten.
Nee johquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi dieseltjeWeet je al wat?
Latersquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:41 schreef Ladylike het volgende:
ik ga nog ff voor de tv zitten en dan ben ik weer de weg op..
Later
Succesquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga ukkie aankleden en grote bink van school halen
Hopen dat je dan lekker een eind komtquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach jah
morgen dagje vrij.. vind het wel jammer dat ik het nu dus vandaag niet af krijg.. maar goed...
Kon toch?quote:
Oh ja helemaal vergeten te vertellen. Baby woog 3892 gram bij de geboorte. Is schuld van mijn zei ze hij had het verkeerd doorgegeven. Vanwege de zenuwen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hee, heb je die ene collega nog gesproken over het 10kg kind?
Ahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja helemaal vergeten te vertellen. Baby woog 3892 gram bij de geboorte. Is schuld van mijn zei ze hij had het verkeerd doorgegeven. Vanwege de zenuwen.
Van wie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja helemaal vergeten te vertellen. Baby woog 3892 gram bij de geboorte. Is schuld van mijn zei ze hij had het verkeerd doorgegeven. Vanwege de zenuwen.
van haar man.quote:
Dat zou TJ ook zo kunnen gebeuren vrees ikquote:
Hihihi, schattigquote:
Ja hoor af en toe een beetje druk maar dat is ook wel weer lekker vind ik. En hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, schattig![]()
Alles goed daar?
Lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:54 schreef Panda72 het volgende:
Vanavond gaat mijn mams weer heerlijk mexicaans voor mij koken.
Hup, naar het ROC jijquote:
Mooiquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor af en toe een beetje druk maar dat is ook wel weer lekker vind ik. En hoe gaat het met jou?
Loop gelijk even mee, en vraag of ze je kunnen vertellen hoe je "Verenigt u!" schrijftquote:
Fijn om te horen Marijke.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Hup, naar het ROC jij
[..]
MooiHier alles goed
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef Enfermera het volgende:
Pfoe, zo nog naar de fysio. Ik krijg weer eens wat meer oefeningen erbij![]()
![]()
Ja, wel goed enzo, maar auwie![]()
Dat weten ze daar nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop gelijk even mee, en vraag of ze je kunnen vertellen hoe je "Verenigt u!" schrijft
kan ze mooi begeleidenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop gelijk even mee, en vraag of ze je kunnen vertellen hoe je "Verenigt u!" schrijft
Ik houd je handje wel vastquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan ze mooi begeleiden![]()
breek net bijna mijn nek over een stoeprand
Jupquote:
ja ja, en dan loop ik nog tegen deur op omdat je niet opletquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd je handje wel vastKan ik Symph een kusje geven
dat is het op het werk ook....quote:
Nee hoor, ik zal oplettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja ja, en dan loop ik nog tegen deur op omdat je niet oplet
[..]
dat is het op het werk ook....
Gatverquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupNiet te zuipen
Echte oploskoffie die niet goed gemengd is
![]()
ja ranzig hequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupNiet te zuipen
Echte oploskoffie die niet goed gemengd is
![]()
Ja, op Symph, zekerquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou TJ ook zo kunnen gebeuren vrees ik
Dat je het gewicht van je kind verkeerd doorgeeftquote:
Nee nee nee, op jouquote:
Dan kunnen we ze nu wijsmaken dat ik er 2 hebquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De WTF gezichten van mijn collega's waren priceless
Maar dan moet ik mijzelf er weer toe zetten om naar binnen te gaan.quote:
Thanksquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Succes...
[..]
Dat weten ze daar nietDaarvoor moet ik bij jou zijn
![]()
okquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, op jou
[..]
Dan kunnen we ze nu wijsmaken dat ik er 2 hebHeel modern zijn we
![]()
![]()
Ik ben gister daar geweestquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
okanders geen nieuwe sloten
![]()
heb ik gemist dat je daar geweest ben?
Whehehehequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De WTF gezichten van mijn collega's waren priceless
Dat trekken ze nooooooooit!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kunnen we ze nu wijsmaken dat ik er 2 hebHeel modern zijn we
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:15 schreef Barreltje het volgende:
Relax @ iPodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
u kent Relax??quote:
ze zijn weer bij elkaarquote:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!quote:
ik schrijf het op mijn handquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je het gewicht van je kind verkeerd doorgeeft.
leuke titel jaquote:
quote:
Heb je die piratensmoel gemistquote:
dat is vakkundig dicht geplaktquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
Oh wokhelemaal vergeten
hoe gaat het met je oog?
quote:
komt ie nog een keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
marijkje heeft em wel in d'r mailboxquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is vakkundig dicht geplakt![]()
weet je hoe irritant, 1 oog![]()
en de verdoving is definitief uit gewerkt![]()
zelf kauwen doet zeer en ik heb een vreet aanval
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komt ie nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Je hebt em dus gezien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
marijkje heeft em wel in d'r mailbox
[..]
komt ie nog een keerJeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was iest loos??Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is vakkundig dicht geplakt![]()
weet je hoe irritant, 1 oog![]()
en de verdoving is definitief uit gewerkt![]()
zelf kauwen doet zeer en ik heb een vreet aanval
[..]
komt ie nog een keerArme wokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
komt ie nog een keerOwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt waardeloos met 1 oog
Juin uit Eigen Tuin!
quote:
nee, maar ik mag wel paracetamol nemenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan eet ik wel voor jou ja?
![]()
Heb je iets van pijnstilling meegekregen?
anders moet je kijken of je diclovinac kan krijgen, dat werkt even beterquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, maar ik mag wel paracetamol nemen
quote:
ik heb iets uit de binnenkant van mijn ooglid laten peuterenquote:
Keequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, maar ik mag wel paracetamol nemen
Dat is zo slecht voor je maag... Ik heb het volgens mij nog liggen, wel zetpillenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
anders moet je kijken of je diclovinac kan krijgen, dat werkt even beter
[..]
komt ie nog een keerEigenlijk had het lapje zwart moeten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |