Van wie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja helemaal vergeten te vertellen. Baby woog 3892 gram bij de geboorte. Is schuld van mijn zei ze hij had het verkeerd doorgegeven. Vanwege de zenuwen.
van haar man.quote:
Dat zou TJ ook zo kunnen gebeuren vrees ikquote:
Hihihi, schattigquote:
Ja hoor af en toe een beetje druk maar dat is ook wel weer lekker vind ik. En hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, schattig![]()
Alles goed daar?
Lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:54 schreef Panda72 het volgende:
Vanavond gaat mijn mams weer heerlijk mexicaans voor mij koken.
Hup, naar het ROC jijquote:
Mooiquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor af en toe een beetje druk maar dat is ook wel weer lekker vind ik. En hoe gaat het met jou?
Loop gelijk even mee, en vraag of ze je kunnen vertellen hoe je "Verenigt u!" schrijftquote:
Fijn om te horen Marijke.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Hup, naar het ROC jij
[..]
MooiHier alles goed
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef Enfermera het volgende:
Pfoe, zo nog naar de fysio. Ik krijg weer eens wat meer oefeningen erbij![]()
![]()
Ja, wel goed enzo, maar auwie![]()
Dat weten ze daar nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop gelijk even mee, en vraag of ze je kunnen vertellen hoe je "Verenigt u!" schrijft
kan ze mooi begeleidenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop gelijk even mee, en vraag of ze je kunnen vertellen hoe je "Verenigt u!" schrijft
Ik houd je handje wel vastquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan ze mooi begeleiden![]()
breek net bijna mijn nek over een stoeprand
Jupquote:
ja ja, en dan loop ik nog tegen deur op omdat je niet opletquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd je handje wel vastKan ik Symph een kusje geven
dat is het op het werk ook....quote:
Nee hoor, ik zal oplettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja ja, en dan loop ik nog tegen deur op omdat je niet oplet
[..]
dat is het op het werk ook....
Gatverquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupNiet te zuipen
Echte oploskoffie die niet goed gemengd is
![]()
ja ranzig hequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupNiet te zuipen
Echte oploskoffie die niet goed gemengd is
![]()
Ja, op Symph, zekerquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou TJ ook zo kunnen gebeuren vrees ik
Dat je het gewicht van je kind verkeerd doorgeeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |