Ah mooiquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heyhey LL
[..]
Gaat wel
1 positief puntje: half april kunnen we eindelijk tekenen bij de kredietbank
Dan zal mn stress al flink verminderen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, mijn bananenplant stekje loopt uitAlleen moet Hilde er afblijven
![]()
Heyquote:
Ik wil niet meerquote:
Yepquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah mooiEn hoelang loopt dat traject dan? Is dat net als schuldhulp 3 jaar?
Ik ga op de berg achter het terrein staanquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wilde naar pinkpop, maar dat gaat niet
Nee, vind ik ook.. Eik vind ik het te mainstream geworden. Ben in '02, '03, '04, '05 en '07 geweest, maar vond het langzamerhand echt minder worden. In het begin was er nog veel indie en metal enzo, nu een stuk minder..quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil niet meerIk vind het te druk geworden, het is gewoon niet tof meer...
Hoezo gaat dat niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wilde naar pinkpop, maar dat gaat niet
Even doorbijten dusquote:
Slimquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga op de berg achter het terrein staan
gratiz musak
Ja, ook, vroeger was er veel meer rock en metal inderdaad... En 4 uur in de rij staan om het terrein op te kunnen op dag 1...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook.. Eik vind ik het te mainstream geworden. Ben in '02, '03, '04, '05 en '07 geweest, maar vond het langzamerhand echt minder worden. In het begin was er nog veel indie en metal enzo, nu een stuk minder..
Ga dan denk ik liever naar Rock am Ring![]()
Ja toch? Daarom.... Te bizar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat niet?
[..]
Even doorbijten dus
[..]
Slim![]()
[..]
Ja, ook, vroeger was er veel meer rock en metal inderdaad... En 4 uur in de rij staan om het terrein op te kunnen op dag 1...Ik was vrijwilliger, dus kon via een andere ingang doorlopen, maar moest wachten op mijn vriendinnen die een kaartje gekocht hadden... Belachelijk gewoon
Waar is Rock am Ring eigenlijk in Duitsland?
am Ring hequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar is Rock am Ring eigenlijk in Duitsland?
lekker wegspoelen naar huis zal je bedoelen jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef Toekito het volgende:
Ik wil naar buiten.............lekker uitwaaien aan de maas!
Ja, vind ik wel.. En de prijzen daarquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja toch? Daarom.... Te bizar.In de jaren dat ik ging was het ook niet altijd uitverkocht, toen was het echt lekker rustig joh
XD
Ohja precies... Haha XD
Volgens mij bij de Nuhrburgring, dat is een oud racecircuit wat nu voor iedereen toegankelijk is. Ik dacht dat het ergens in juli is, en het is 4 dagen
ja, maar er zijn volgens mij zoveel ringenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
am Ring he
Hockenheim dus denk ik
Moejje gaan, of lekker even na je werkquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef Toekito het volgende:
Ik wil naar buiten.............lekker uitwaaien aan de maas!
Ik dacht Nurnbergquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
am Ring he
Hockenheim dus denk ik
klopt nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
am Ring he
Hockenheim dus denk ik
Nicequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:08 schreef Enfermera het volgende:
Hier wat meer info Marijk:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_am_Ring_and_Rock_im_Park
http://www.rock-am-ring.com/http://www.rock-am-ring.com/
Haha ja XD Ja idd. Ik nam vaak (zeker bij warm weer) een beker mee van de ingang en tapte dan water bij de WC'squote:Op donderdag 31 maart 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel.. En de prijzen daarIk mocht zelf water meenemen enzo het terrein op als vrijwilliger, maar anders is het niet te betalen man
![]()
Ah, maar die ken ik welDaar wil ik met mijn toekomstige Lada overheen scheuren
Ga je heen?
[..]
ja, maar er zijn volgens mij zoveel ringen![]()
[..]
Moejje gaan, of lekker even na je werk
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:2011 festival
By now four headliners for the upcoming 2011 festivals have been announced as System of a Down, Coldplay, Alter Bridge and Kings of Leon. Other bands will include In Flames, Avenged Sevenfold, Beatsteaks, August Burns Red, The BossHoss, Hurts, Volbeat, Madsen, Mando Diao, Korn, 3 Doors Down and The Gaslight Anthem.
Het is alleen NIET te zuipenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |