quote:
vanavond patat dus niet snijdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
[..]Voorzichtig he?
Ik gebruik het nog regelmatigquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk heb er gewoon te lang niets mee gedaan, dus al die dingen heb ik niet meer zo paraat
Ken jij als nerdgodin 1337 niet? Zelfs ik ken het!quote:
ik zei ook maar 1 keertje hequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koffie halen als wel goedziende
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan stellen dat u gefaald heeft met wijs zijn![]()
Ik zou de z nemen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zei ook maar 1 keertje he
Als ik nu eens had gezsegd was ik 2keer wijs
Dit:quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
[..]Voorzichtig he?
Vulkaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow en we hebben nog een hoop te doen![]()
Neequote:
staat genoteerdquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik wil dat niet
Alhoewel aan zee is ok, olee olee
![]()
[..]
Nee, ook nog niet![]()
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeNiet verstandig denk ik
En oeh oeh, nog 4 weekjes en dan vakantie
![]()
Ja, jij welquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik het nog regelmatig.
[..]
Ken jij als nerdgodin 1337 niet? Zelfs ik ken het!.
Bijdehand ook nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zei ook maar 1 keertje he
Als ik nu eens had gezsegd was ik 2keer wijs
Nicequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]Bij de kruidvat hebben ze nu tot 35% korting op heel veel soorten make up, dus ik ben dinsdag en gister al even langsgegaan om 3 dingen te kopen (bij 3 dingen heb je die 35% korting)
![]()
![]()
![]()
En eigenlijk wil ik ook nog een nieuwe tas kopen maar daar moet ik echt nog even mee wachten, dus ik houd mezelf nog even in bedwang![]()
Aangezien dat met gewone pasta kan, kan dat vast ook met lasagnequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke, als ik lasagne heb gemaakt, kan ik het daarna nog een keer invriezen?
Moest wel even over nadenken hoe ik me eruit ging lullenquote:
waarschijnlijk afgeleid van Shabbyquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom iemand een kledingzaak Shoeby noemt![]()
Ik vind het verwarrend, elke keer weer
![]()
Zullen we een dagje komen met de meisjes?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier nog 3 weken
Oh en weekend![]()
schoenen winkel toch ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom iemand een kledingzaak Shoeby noemt![]()
Ik vind het verwarrend, elke keer weer
![]()
En dan samen reizen, mocht ik richting oosten verhuizen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij welMag ik bij jou komen werken?
Nee![]()
Wat is het?
Als we op vakantie zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we een dagje komen met de meisjes?![]()
Jullie hebben vast mooie omgeving daar
Cool hequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij welMag ik bij jou komen werken?
Nee![]()
Wat is het?
[..]
Bijdehand ook nog![]()
![]()
![]()
[..]
Nice![]()
![]()
En volgende maand een nieuwe tas dan maar
![]()
[..]
Aangezien dat met gewone pasta kan, kan dat vast ook met lasagne
XDquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarschijnlijk afgeleid van Shabby
Good jobquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Moest wel even over nadenken hoe ik me eruit ging lullen![]()
Aan de kleding te zien welquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarschijnlijk afgeleid van Shabby
Nee, niet dusquote:
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan samen reizen, mocht ik richting oosten verhuizen?.
Maar 1337 is leet... elite...
Vind je ook leuk Symph? Zitten ze in de buurt van Hardenbergquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als we op vakantie zijn?ja dat is goed, vast ook leuk voor Sander
Nee, he-le-maal nietsquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Cool heJa idd
![]()
![]()
![]()
Ga jij nog wat doen vandaag Marijk?![]()
[..]
XD
Je moet de cijfers als letters lezen... het is iets nerderigs, ik heb het ook op FOK! geleerd... en MPG kan het vast beter uitleggenquote:
Dank u, dank u, dank uquote:
Ik snap em nieeeeeetquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet de cijfers als letters lezen... het is iets nerderigs, ik heb het ook op FOK! geleerd... en MPG kan het vast beter uitleggen.
quote:
Ohh, heerlijk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je ook leuk Symph? Zitten ze in de buurt van Hardenberg![]()
[..]
Nee, he-le-maal nietsIk heb eindelijk lekker geslapen en moet nog even een kattenbak doen enzo, maar meer ook niet
![]()
Ja hoor, lijkt me erg leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je ook leuk Symph? Zitten ze in de buurt van Hardenberg![]()
oh dan weet jij vast wel wat er in de buurt te doen is enzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, lijkt me erg leuk![]()
En Hardenberg
Zal m'n ouders eens vragen ook, die weten dat sowiesoquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dan weet jij vast wel wat er in de buurt te doen is enzo
Ja, was ik aan toequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh, heerlijk!![]()
Lekker dagje zo he
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal m'n ouders eens vragen ook, die weten dat sowiesoEn gezellig
quote:
Soms moet dat echt ja iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, was ik aan toeIk denk dat ik zo boekje ga lezen op de bank en dan weer in slaap ga vallen
![]()
Breezahtaal maar dan van wow-nerds.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet de cijfers als letters lezen... het is iets nerderigs, ik heb het ook op FOK! geleerd... en MPG kan het vast beter uitleggen.
ik had laatst nog een 1337 postquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Breezahtaal maar dan van wow-nerds.
1337 -> leet (betekent elite)
Als je dan op FOK! om 13.37 uur post, behoor je volgens sommige nerds tot de elite.
er zijn wel een paar leuke dingen ja, zal het nog even nazoekenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dan weet jij vast wel wat er in de buurt te doen is enzo
quote:
Nou, ik ben een wow-nerd, maar dat wist ik echt nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Breezahtaal maar dan van wow-nerds.
1337 -> leet (betekent elite)
Als je dan op FOK! om 13.37 uur post, behoor je volgens sommige nerds tot de elite.
Haiquote:
Hoiquote:
Ja maar stekjes zijn zo leuk om mee te spelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, mijn bananenplant stekje loopt uitAlleen moet Hilde er afblijven
![]()
Heyhey LLquote:
Gaat welquote:
Ze kauwt er opquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ja maar stekjes zijn zo leuk om mee te spelen
Llquote:
Daar sta je dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |