Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Je weet niet wat je mistquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier
*beweegt het langzaam voor Wok z'n hoofd*
hoe is het met je diept gevoel met 1 oog ??
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet je docent worden op een ROC
Dan moet je niet op het ROC zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:20 schreef Solique het volgende:
En als je gezichtsvermogen te goed is?
waar dan ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je niet op het ROC zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
jij was toch aan het afvallen??quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ik wil zo naar de bramladage voor een patatje.
Koffiewinkelquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
oehh dat duurde lang!
*gaat even op zoek naar de andere 3 geopende topics.. *
ohhh wacht.. dat gebeurt niet overdag
What happened?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik namelijk even gemist
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat was vast een tijdelijke bevliegingquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij was toch aan het afvallen??
Ja, iets minder streng nu. Moet mezelf eigenlijk weer hervatten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij was toch aan het afvallen??
bram ladage is NIET " iets minder streng "quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, iets minder streng nu. Moet mezelf eigenlijk weer hervatten.
kun je ze gewoon even komen slaan hier?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was vast een tijdelijke bevlieging
ohh dat als er niet binnen 2 minuten een nieuw topic geopend wordt er 3 mensen het nodig vinden om een topic te openen.. je kan ook even informeren bij de gene die als laatste postte... maar dat is blijkbaar teveel moeite..quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koffiewinkel
[..]
What happened?Dat heb ik namelijk even gemist
Tuurlijk wel, ik kom nog steeds niet over de 1500kcal op een minder strenge dag hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bram ladage is NIET " iets minder streng "
Ik wil wel, waarom woon je nou zover weg?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
Wie eet er vanavond mee....
* LovelyLady iets teveel lasagna gemaakt voor ons 2tjes
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat als er niet binnen 2 minuten een nieuw topic geopend wordt er 3 mensen het nodig vinden om een topic te openen.. je kan ook even informeren bij de gene die als laatste postte... maar dat is blijkbaar teveel moeite..
en om vervolgens te gaan mokken dat hun topic niet open blijft want zij waren toch als eerste...
Geduld![]()
Okido, met dat vergiet ding?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je ze gewoon even komen slaan hier?
Ik snap hem niet. Het is toch gewoon een lesdag?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een goeie 1 april grap voor hier.
Ik ga op de borden zetten dat morgen alle lessen doorgaan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
oehh dat duurde lang!
*gaat even op zoek naar de andere 3 geopende topics.. *
ohhh wacht.. dat gebeurt niet overdag
nee, overdag doen we het rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
potver, ik wou hier bijna op reageren, maar je hebt wel gelijk hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Het is toch gewoon een lesdag?
Na 3 maanden bestaat het wettelijk vermoeden dat er een arbeidsovereenkomst is voor het gemiddeld aantal uren per maand over die 3 maanden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik even kijken hoe dat zit met een 0-uren contract en wanneer het wordt gezien als een normaal dienstverband van het gemiddelde aantal gewerkte uren?
Ja maar ja maar...quote:
oh, waar dan melden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je niet op het ROC zijn
Dankuquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na 3 maanden bestaat wettelijk vermoeden dat er een arbeidsovereenkomst is voor het gemiddeld aantal uren per maand over die 3 maanden.
quote:
quote:
Daar dusquote:
Ah,,,, Doe mij een plezier en doe niet zo verstandig manquote:
Ja en daarna dat Ying Yang ding in hun nekquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido, met dat vergiet ding?
Dat is zonde van het yin yang dingquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en daarna dat Ying Yang ding in hun nek
Wat moet ik bij de koffiewinkelquote:
had geen zin om hem op te zoekenquote:
laat mij nu is 1 keertje gewoon wijs zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah,,,, Doe mij een plezier en doe niet zo verstandig man
ow en we hebben nog een hoop te doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zonde van het yin yang ding![]()
Ik neem de plantenspuit mee
Deze al gehad?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow en we hebben nog een hoop te doen![]()
Koffie halen als wel goedziendequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had geen zin om hem op te zoeken
[..]
laat mij nu is 1 keertje gewoon wijs zijn
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen dank.
Voor aanvullende vragen weten jullie me te vinden he.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow en we hebben nog een hoop te doen![]()
Nee, ook nog nietquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier
*beweegt het langzaam voor Wok z'n hoofd*
hoe is het met je diept gevoel met 1 oog ??
Sorry, een wat?quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Leuke spullies gekocht![]()
En hoe ist hier?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik had al koffie over mijn hand en iets snijden is ook heul spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |