Er komt altijd wel iets tussen, of we zijn te lui om er ook maar iets voor te regelenquote:
Jaquote:
Dan ligt het aan de versie? Ik heb het alleen in IE op m'n werk, verder nergens last vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vreemd dat ik het dan niet op de andere PC's had thuis (nu geen internet) en ook niet op de andere PC hier, die toch allemaal IE hebben
Moejje koffie drinken meneerquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Drink al de hele middag water, wordt er niet wakker van. Moet wel steeds pissen.
Solekquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Drink al de hele middag water, wordt er niet wakker van. Moet wel steeds pissen.
Mja, dit jaar gaat hem zeker niet worden voor mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWant dit jaar wordt em denk ik niet, het is al in juni
Begin juni ook nog
![]()
[..]
Nou is wel een goed plan iddquote:
Haha echt he XDquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Er komt altijd wel iets tussen, of we zijn te lui om er ook maar iets voor te regelen![]()
Terwijl het onze twee grootste hobbies gecombineerd is
oh dat zou wel kunnen, deze heeft wrs nog een oudere versie... straks eens uitproberenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWant dit jaar wordt em denk ik niet, het is al in juni
Begin juni ook nog
![]()
[..]
Dan ligt het aan de versie? Ik heb het alleen in IE op m'n werk, verder nergens last van
Snap ik tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Solek
[..]
Mja, dit jaar gaat hem zeker niet worden voor mij
Er valt alleen zo weinig te sparen op het momentquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou is wel een goed plan iddAlvast sparen XD
[..]
Haha echt he XD
Daar denk ik nog even over na, want tja, lichaam dat niet meewerkt en zulksquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik tochHopelijk kun je wel mee naar de Zwarte Cross oid, is maar 20 euro voor een dag vol lol
![]()
why dat ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:19 schreef Ladylike het volgende:
wel minder, nou moet ik weer wennen dat ik F5 moet gebruiken
Ik ga rijk worden dit jaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Er valt alleen zo weinig te sparen op het moment
Dat drink ik bij de normale rondes dat er iemand loopt, of ik zelf loop.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje koffie drinken meneer![]()
rar ga ik ook niet redden... of heb je het nu over iets anders?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga denk ik maar niet ik weet helemaal niet hoe ik dat moet gaan doen hoor
Echt welquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga rijk worden dit jaarDat is mijn grote plan
Doe je mee? :p
omdat ik op deze pc de automatische updates moet uitschakelen, anders lopen de posts door elkaar enzoquote:
Je kunt daar op heel veel plekken zittenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar denk ik nog even over na, want tja, lichaam dat niet meewerkt en zulks
quote:
en dan breng je hem hier? Automaat is defectquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, laat maar dan
Ik zet zelf wel een bakkie
rarquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
rar ga ik ook niet redden... of heb je het nu over iets anders?
Ook even overleggen met de meneer natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt daar op heel veel plekken zittenen picknickkleedje mee en gaan
Maar denk er maar rustig overna, zou tof zijn in elk geval
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat drink ik bij de normale rondes dat er iemand loopt, of ik zelf loop.
Water heb ik gewoon staan, maar pff
Nürnberg ligt in Bayern, de Nürburgring in de Eifelquote:
Als je thuiskomt, krijg je Muckaccinoquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan breng je hem hier? Automaat is defect
Ik snapquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook even overleggen met de meneer natuurlijk
Ben al bezig om ander werk te vindenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tijd voor meer werk en koffie dus
Waarom kom ik pas zaterdag thuis?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je thuiskomt, krijg je Muckaccino
wat een klinker al niet kan betekenenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nürnberg ligt in Bayern, de Nürburgring in de Eifel
Omdat je er dan als extraturbosuperbonus bannoffee-pie bij krijgtquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom kom ik pas zaterdag thuis?
quote:
Hier jaquote:
niet eens terwijl hij rondjes om zijn as draait?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
En ik vind het raar dat mijn kind op zijn kop tv kijkt
dan ben ik al uitgedroogdquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je thuiskomt, krijg je Muckaccino
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Omdat je er dan als extraturbosuperbonus bannoffee-pie bij krijgt
Dan neem je wat water of een kopje theequote:
Niet hierzoquote:
Zal ik even langs komenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet hierzo![]()
Anders zou ik wel wakker blijven.
Kan hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Straks ga ik echt nooit meer weg
![]()
Hoi dieseltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |