Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ja papaquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:04 schreef DaMart het volgende:
Wiki en OP bijgewerkt... en nu eens bijhouden, mensen!
Geen idee hoe.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:04 schreef DaMart het volgende:
aanfietsen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zal maar eens uit m'n bed gaanmoet over 10 minuten aanfietsen
Doei
Mag ik oh oh Tirol zien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Brave jongen. Jij mag vanavond een half uurtje langer opblijven!.
de OP wil ik best bijhouden.. maar hoe dat moet in de wiki??quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Brave jongen. Jij mag vanavond een half uurtje langer opblijven!.
Ik ook niet, vroegah kon je er gewoon bij, nu moet je inloggen ...quote:
Ik ben al blij als ik het topic bij kan houden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:04 schreef DaMart het volgende:
Ja echt he!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik het topic bij kan houden.
Nijnerquote:
Bij RN hebben ze nog geen elektriciteit. Dus om het water te verwarmen met de CV-ketel, moet ze eerst stroom opwekken door een half uurtje te fietsen. Ze fietst dus de CV-ketel en het licht aan.quote:
Een soort aanrijden, maar dan met de fiets.quote:
Alleen als ik het niet hoef te zien!quote:
Simpel: je kopieert de URL van het nieuwe topic naar de Wiki, slaat dat op en kopieert de Wikitekst na het opslaan naar de OP.quote:
Dat krijg je als andere SC's leeglopenquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik het topic bij kan houden.
Mogguh!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:11 schreef minkuukel het volgende:
Aha, hier zijn jullie, ff bijblijven![]()
tijd
Is dat een stille hint? Moet ik terug?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik het niet hoef te zien!
[..]
Simpel: je kopieert de URL van het nieuwe topic naar de Wiki, slaat dat op en kopieert de Wikitekst na het opslaan naar de OP.
[..]
Dat krijg je als andere SC's leeglopen![]()
.
quote:
Hebben jullie lekker geslapen poppedopjes?quote:
Jaloersquote:
Hoef pas om kwart voor 9 de deur uit eigenlijk, maar ben nu al helemaal klaarquote:
Lekker geslapen, maar zoals ik voorspelde: geen zin om op te staan. En jij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie lekker geslapen poppedopjes?![]()
De auto wilde vanochtend zomaar starten
Heerlijk geslapen en jij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie lekker geslapen poppedopjes?![]()
De auto wilde vanochtend zomaar starten
En eerder klaar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoef pas om kwart voor 9 de deur uit eigenlijk, maar ben nu al helemaal klaarDan maar vroeg beginnen
C_Aquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:35 schreef charmed_angel het volgende:
GoedemorgenGeen zin.... maar nog even volhouden
Bedankt, nu ben ik wakkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:35 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl doet de deur van de SC even open en schreeuwt GOEIEMORGEN MENSEN!!*sluit deur weer en gaat er vandoor*
LLquote:
* MPG opent deur, grijpt PriemBabe en sleept haar terug de SC in...quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:35 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl doet de deur van de SC even open en schreeuwt GOEIEMORGEN MENSEN!!*sluit deur weer en gaat er vandoor*
MPGquote:
Saraquote:
quote:
UITeten was toch hip?quote:
Daar is helemaal niks hips aan, dat is kei irritantquote:
Waarom lees ik hier dan weer uwtetten inquote:
waar het hard van vol isquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarom lees ik hier dan weer uwtetten in![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Is ook NBT's schuld met haar UI changeI am dissapoint
JONGE! IK ZEG HET JE! NEEM HAAR MEE UIT ETEN! UIT EEEEETEEEEEEN!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks hips aan, dat is kei irritant
Whehe!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
zal ik mijn tieten in een UI proppen![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe!
Jouw tieten zijn wel UI-waardig ja
Oeh.. doe esquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
zal ik mijn tieten in een UI proppen![]()
Omdat jouw tettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ik weet niet of dat handig isquote:
Gewoon proppenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet of dat handig isen of ik dat kan
Ze zullen toch niet zo groot zijn dat het niet past? En anders heb ik wel een UWA hier liggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet of dat handig isen of ik dat kan
Wellesquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik heb niet echt sexy foto's
wat in KPD staat blijft in KPDquote:
Mag hij daar al in?quote:
Die kunnen gemaakt wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik heb niet echt sexy foto's
waar zijn jouw sexy foto's dan??quote:
Barretje.zipquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat in KPD staat ook bij TJ op zijn externe HDD
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waar zijn jouw sexy foto's dan??
quote:
amateur die ligt al bij Kim in haar webshop!quote:
Alsof jij ooit gepost hebt in KPDquote:
niksquote:
Ik vond dat aflikken van een senseopad niet echt opwindendquote:
Ehm, jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof jij ooit gepost hebt in KPD
ik post niet in KPDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik post niet in KPD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ik post niet in KPD
Maar wel een hoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe eens pmen dan
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed.. ik snap niet waarom mensen dat willen doen.. uiteindelijk is het dus wel om de aandacht lijkt me ?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Breaking:quote:
zo zou ik mijn relaties met mannen niet willen typerenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe eens pmen dan
![]()
[..]
De linkjes zijn inmiddels wel allemaal dood, ben ik bang...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Het espresso met een schuimlaagje wordt nu ranzig...quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
De linkjes zijn inmiddels wel allemaal dood, ben ik bang...
Dat wordt opnieuw uploaden en pmenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
De linkjes zijn inmiddels wel allemaal dood, ben ik bang...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]om van anderen te horen hoe goed dan wel geil ze er niet uit zien. t meeste volk ik kpd roept toch wel ' oeeh mooi/geil' bij het zien van n willekeurige tiet, ongeacht of het n mooie pic/tiet is. Denk dat veel van die mensen bevestiging zoeken ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed.. ik snap niet waarom mensen dat willen doen.. uiteindelijk is het dus wel om de aandacht lijkt me ?
Ik zou het nooit doen, het idee dat die pic jaren op internet blijft rondzwerven, bij vieze fappertjes op de hd kan belanden enzo, no thnxIn A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
[..]
ik post niet in KPD
PM of mail danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Grapjequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zo zou ik mijn relaties met mannen niet willen typeren
waarom?? om van JOU de goedkeuring te kunnen krijgen?? neuh.. dat is helemaal niet nodigquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga me niet mengen in deze discussie
* LovelyLady gaat nog een bakkie koffie pakken
Dan is het goed tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef Barreltje het volgende:
er was een tijd dat ik het wel zou hebben gedaan hoor
maar daar ben ik nu wel over heen..
ik vind mezelf goed zo EN sexy..
daar heb ik geen internet forum voor nodig
Die heb je al langquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waarom?? om van JOU de goedkeuring te kunnen krijgen?? neuh.. dat is helemaal niet nodig
Ja, hoi, neuken?quote:EDIT .. en regel je eigen wijf!
dat ze wat niet is??quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan is het goed toch
Maar dat wil niet zeggen dat Lovely het niet is
Vind het al knap dat ze het durft.
Hey Saraquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:39 schreef sararaats het volgende:
* sararaats ontsnapt uit het kippenhok
quote:
Weekendquote:
Daar is ie heel druk mee bezigquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weekendik hoef nog maar 3 uurtjes
Alle enveloppen gefrankeerd?quote:
EIGEN wijf.. niet het wijf van een ander!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heb je al lang![]()
![]()
[..]
Ja, hoi, neuken?![]()
Niemand zegt dat als je er niet post dat je dan lelijk bent of sexy of weet ik wat? Mensen die daar posten willen alleen wat extra aandacht. Of ze nu onzeker zijn, zichzelf aan de hele wereld willen zien of gewoon omdat het kan. Dat moeten ze zelf weten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan is het goed toch
Maar dat wil niet zeggen dat Lovely het niet is
Vind het al knap dat ze het durft.
Wat niet is kan nog worden tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
EIGEN wijf.. niet het wijf van een ander!
Dat had ik gistermiddag al..ze kwamen ze om 16:26 brengenquote:
Bofkont!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Weekendik hoef nog maar 3 uurtjes
Behalve geodriehoeken.quote:
Hier op stagequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn er hier Apple gebruikers![]()
(iMac)
ik lust alleen de grannyt smitsquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
(iMac)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
(iMac)
ook DIE kunnen stukquote:
(iMac)
NOOOOOOOOOOOOO, mijn wereldbeeld!quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
BofkontBips!
Ik nog tot 16:30
(iMac)
wat wil je er mee doen??quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil een iMac kopen....
Welke kan ik het beste nemen?
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/imac
Ik word helemaal gek van die quad core en i5 en i7
De vraag is, wat wil je ermee? i7 en dat geneuzel is alleen leuk als je flink aan de videobewerking of games gaat. En mac-games zijn er nou niet overweldigend veelquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
help Muck met het huis MZ klaar makenquote:
hey ligt er aan wat je er mee wil doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
Gamen (niet echt gamen, meer de sims enzoquote:
Ja, kom jij ook nog eensquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
hey ligt er aan wat je er mee wil doen
Hoe zwaar zijn de videos? HD, of gewoon normaal SD?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gamen, internetten, werken, videobewerking, fotobewerking.
i5 snel zat, i7 is alleen voor het zeer zware werk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gamen (niet echt gamen, meer de sims enzo), internetten, werken, videobewerking, fotobewerking.
sorryquote:
Ik heb een HD videocamera, dus HDquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe zwaar zijn de videos? HD, of gewoon normaal SD?
ik zit hier met traag mobiel internetquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, kom jij ook nog eensna barretje en ik. MPG is van de mosterd.
myraelaquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:53 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen.
Ik had een nachtmerrie, 3 keer dezelfde in 1 nacht.
Ik zou een i3 nemen en een upgrade naar i5 doen. I7 zie ik zo snel niet staan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een HD videocamera, dus HD
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
myraela![]()
![]()
![]()
voor je nachtmerrie
Dus de tweede van links (1499), en dan upgrade naar i5.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou een i3 nemen en een upgrade naar i5 doen. I7 zie ik zo snel niet staan.
Werkgeheugen is altijd leuk, al is MacOS een stuk vriendelijker dan Windows als het om geheugen jatten gaat.
jat een fietsquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:57 schreef littledrummergirl het volgende:
aah godver! Heb ik haast om naar het ziekenhuis te komennog geen twee kilometer hiervandaan, is er ineens onderhoud aan de metro
en nu ga ik zwaar te laat komen
ik haaaaat te laat komen
/moppersmurf
in het ziekenhuis moet je toch altijd wachtenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:57 schreef littledrummergirl het volgende:
aah godver! Heb ik haast om naar het ziekenhuis te komennog geen twee kilometer hiervandaan, is er ineens onderhoud aan de metro
en nu ga ik zwaar te laat komen
ik haaaaat te laat komen
/moppersmurf
na Symph??quote:
Ja, maar APple is vaak vrij duur met ophogen. Ik haal het hier altijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus de tweede van links (1499), en dan upgrade naar i5.
En hoe zit het met extra geheugen? Ik kan hem verhogen naar 8GB
ja maar ik ben niet zo makkelijk met inbouwen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:57 schreef Pheno het volgende:
Overigens, werkgeheugen is zelf goedkoper te krijgen en simpel in te bouwen, dus houd het op 4GB. Doe ik ook altijd met mijn macboekjes, die prik ik er zelf wel bij. Voor 1/4de van de prijs
goed puntquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
in het ziekenhuis moet je toch altijd wachten
pheno doet het wel voor jequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet zo makkelijk met inbouwen.
Al huur je iemand in, of regel ik het even, dan is het vaak nog goedkoper, even checken, momentje. Site is oertraag op het moment.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet zo makkelijk met inbouwen.
Kun je aanzetten bij instellingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:01 schreef ScarFace- het volgende:
Mogge. Koffie!
Jammer dat je geen smileys kan selecteren bij de mobiele layout.
had ik ook al last vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al huur je iemand in, of regel ik het even, dan is het vaak nog goedkoper, even checken, momentje. Site is oertraag op het moment.
Owwww (K)quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:53 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen.
Ik had een nachtmerrie, 3 keer dezelfde in 1 nacht.
okidoki...quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al huur je iemand in, of regel ik het even, dan is het vaak nog goedkoper, even checken, momentje. Site is oertraag op het moment.
Zoek ik die ook even, welke airbook heb je, de eerste of de net nieuw uitgekomen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
had ik ook al last van
mijn macbook air is momenteel helemaal prima voor wat ik er mee wil doen..
maar..
hebben ze daar ook geheugen voor air's??
kan me voorstellen dat dat nog kleiner is etc??
Maar het is dus ehct makkelijk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:02 schreef Pheno het volgende:
2x http://www.simmcity.nl/apple/61-kta-mb13334g-0740617169591.html is 8G en kost 90 euro, dus 2x zo goedkoop
Er komen altijd weer nieuwe uit, even loeren:quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okidoki...
En twijfel tussen de schermen
Enne... Komen er nog nieuwe uit, of zijn dit de nieuwste?
Enne Thx
Misschien nog wel makkelijkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar het is dus ehct makkelijk?
En dan bedoel ik, net zo makkelijk als een DVD-brander/writer vervangen>?
Ow dan wacht ik sowieso even...quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komen altijd weer nieuwe uit, even loeren:
http://buyersguide.macrumors.com/#iMac
Ah, schijnbaar binnenkort.
ehm degene die in jan de nieuwste was??quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoek ik die ook even, welke airbook heb je, de eerste of de net nieuw uitgekomen?
nee, ik bedoelde echt bofkontquote:
het stelt niets voor. Waarschijnlijk een plaatje wegschroeven en modules vervangen, zoner rotdraadjes van een branderquote:
Hierrrrr !! sorry.. Heel stom. Collega's verwachten dat ik ging werken of zoietsquote:
fewoon geen mac kopenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dan wacht ik sowieso even...
Kan ik ngo even doorsparen
Hey hey,quote:
Oke, moest ik even weten, qua compatibiliteit van geheugen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ehm degene die in jan de nieuwste was??![]()
een kleintje..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde echt bofkont
hier ook altijd hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hierrrrr !! sorry.. Heel stom. Collega's verwachten dat ik ging werken of zoiets![]()
precies, ik heb immers een dikke reet en geen bipsquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde echt bofkont
neequote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
Mac.Apple.
Maar had jij nog geen iMac dan C_A?
Ik heb een G4quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn iMac komt nog uit 2010. Loop ik nou achter?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies, ik heb immers een dikke reet en geen bips
Ik zei ook bofKONTquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Bofbips is zooooo 30 maart 2011
ow dan gaat me dat wel lukkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
het stelt niets voor. Waarschijnlijk een plaatje wegschroeven en modules vervangen, zoner rotdraadjes van een branderDus ja, makkelijker.
wij hebben ook een "oude" die was 999 eur.. ipv 1599 eur ( de nieuwe) en een grooooot verschil was er niet echtquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn iMac komt nog uit 2010. Loop ik nou achter?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies, ik heb immers een dikke reet en geen bips
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
Pheno weet je dan toevallig ook of de iPhone 5 komt? En zoja wanneer....
Deze was ergens rond de 1200. Volgens mij dezelfde als die ze nu nog verkopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij hebben ook een "oude" die was 999 eur.. ipv 1599 eur ( de nieuwe) en een grooooot verschil was er niet echt
jeeeuuhhhquote:
Mja, ik heb liever dat het regent onder werktijd dan dat de zon schijnt... al het water dat nu valt, valt namelijk niet als ik weekend hebquote:
Ergens dit jaar gok ik. iPhone 4 is er alweer een tijdje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
Pheno weet je dan toevallig ook of de iPhone 5 komt? En zoja wanneer....
slechte keusquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:08 schreef Joysa het volgende:
Als deze laptop dood gaat wil ik een macbook
vanavond pas , na het avondeten dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon de ruitenwissers aan!.
Heb je hem al?
weekend sowieso droog als ik me niet vergisquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb liever dat het regent onder werktijd dan dat de zon schijnt... al het water dat nu valt, valt namelijk niet als ik weekend heb.
Denk deze, als ik het zo zie, het staat er niet bij, maar je kunt ze altijd bellen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ehm degene die in jan de nieuwste was??![]()
een kleintje..
Zondag regen, toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weekend sowieso droog als ik me niet vergis
Nederlands weer dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag schitterend voorjaarsweer met >20 graden, zondag hooguit 15 graden en veel regen.
Ik weet het.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag schitterend voorjaarsweer met >20 graden, zondag hooguit 15 graden en veel regen.
Het moet even op gang komenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nederlands weer dusEen dagje boven de twintig en meteen weer zeikweer
Als je die ui nou met rust laat zondag, hoeven de wolken ook niet te huilen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Zaterdag moet ik werken, en zondag heb ik een uitje![]()
mja zien we zondag wel weerquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je die ui nou met rust laat zondag, hoeven de wolken ook niet te huilen!
Hier ookquote:
Neem een HTCquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten
Tussen september en december loopt abo van 3G af, en ik wil de 5
Ah wel, de Japanse kers is al uit in de tuin. Lente dusquote:
Marijkequote:Op donderdag 31 maart 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zondag naar Nemo want museumweekend![]()
En goedemorgen:O
Foto?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah wel, de Japanse kers is al uit in de tuin. Lente dus
Liebchenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
En goedemorgen![]()
Opdringerige mensen, die HTC'ers. Heb ik zelf ook, maar ik vind die marketplace wel poep. Wat een zut staat er opquote:
Goeiemorgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
En goedemorgen![]()
Haiquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
Met al die regen die voorspeld wordt, wordt het naar Finding Nemo gaan!.
Nee Iphonequote:
Liebchenquote:
Hai meisjequote:
Oh, HTC werkt prima hoor. Op soms een mailprobleem na, maar dat is even uitzetten en weer aanzetten. Gene barsten en dergelijke. Maar ja, de iPhone werkt ook lekker, het grote verschil is toch wel het aanbod van apps.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee Iphone
Want barsten in scherm en haren in scherm enzo
na het etenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenMoe maar wel goed
Heb lekker nog een paar uurtjes geslapen
Met jou dan?
[..]
Hai meisjeWanneer krijg jij je rijbewijs, vandaag? Of heb je em al?
Maar ze is nog zo klein! En volgens mij is de fluweelplant doodquote:
Ik ben niet zo handig met telefoons, en Iphone ben ik nu helemaal aan gewend, dus ik blijf mooi bij dat dingquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, HTC werkt prima hoor. Op soms een mailprobleem na, maar dat is even uitzetten en weer aanzetten. Gene barsten en dergelijke. Maar ja, de iPhone werkt ook lekker, het grote verschil is toch wel het aanbod van apps.
Haiquote:
Hai Toekjequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee Iphone
jet huidige verschil is idd alleen nog maar de apps, en de prijsquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee Iphone
Nog heeeeeeeeeeeeeeeeel eventjes dusquote:
Mijn abbo loopt in maart 2012 af... Maar mag ik december al een nieuwe uitzoekenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ergens dit jaar gok ik. iPhone 4 is er alweer een tijdje.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ze is nog zo klein! En volgens mij is de fluweelplant dood
Ja wat? Die barst in het scherm maakt 'm helemaal persoonlijkquote:
maar dat heb je niet meer als je een nieuwe hebtquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja wat? Die barst in het scherm maakt 'm helemaal persoonlijk
En de gebroken achterkant is ook typisch iets voor mij, helemaal mijn ding die telefoon
Is nog nader te bepalen. Sowieso 2 dagen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai ToekjeKlinkt als een leuk project trouwens, voor hoelang ga je dat doen?
ja nog even wachtenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog heeeeeeeeeeeeeeeeel eventjes dusWoehoe
![]()
Kan geregeld wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dat heb je niet meer als je een nieuwe hebt
Ook moe maar goed...quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenMoe maar wel goed
Heb lekker nog een paar uurtjes geslapen
Met jou dan?
Hai lieverdquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:26 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik ga me nog eens het lazarus haasten om op tijd te zijn voor een afspraak.
Ze is gewoon al een uur te laat
Lekker dan..quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:26 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik ga me nog eens het lazarus haasten om op tijd te zijn voor een afspraak.
Ze is gewoon al een uur te laat
Goed zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook moe maar goed...
Vanmorgen maar een uurtje langer blijven liggen
Oooooooow ja...quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja wat? Die barst in het scherm maakt 'm helemaal persoonlijk
En de gebroken achterkant is ook typisch iets voor mij, helemaal mijn ding die telefoon
Ga UIT ETEN!quote:
Hai lieverdquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Je hebt je toch niet echt gehaast?
En wat fijn zulke mensen
haha morgen ook ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy
Jouw einde werktijd, is ook mijn einde werktijd
Jullie werken samen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy
Jouw einde werktijd, is ook mijn einde werktijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |