Het espresso met een schuimlaagje wordt nu ranzig...quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
De linkjes zijn inmiddels wel allemaal dood, ben ik bang...
Dat wordt opnieuw uploaden en pmenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
De linkjes zijn inmiddels wel allemaal dood, ben ik bang...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]om van anderen te horen hoe goed dan wel geil ze er niet uit zien. t meeste volk ik kpd roept toch wel ' oeeh mooi/geil' bij het zien van n willekeurige tiet, ongeacht of het n mooie pic/tiet is. Denk dat veel van die mensen bevestiging zoeken ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed.. ik snap niet waarom mensen dat willen doen.. uiteindelijk is het dus wel om de aandacht lijkt me ?
Ik zou het nooit doen, het idee dat die pic jaren op internet blijft rondzwerven, bij vieze fappertjes op de hd kan belanden enzo, no thnxIn A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik post niet in KPD
PM of mail danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Grapjequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zo zou ik mijn relaties met mannen niet willen typeren
waarom?? om van JOU de goedkeuring te kunnen krijgen?? neuh.. dat is helemaal niet nodigquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga me niet mengen in deze discussie
* LovelyLady gaat nog een bakkie koffie pakken
Dan is het goed tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef Barreltje het volgende:
er was een tijd dat ik het wel zou hebben gedaan hoor
maar daar ben ik nu wel over heen..
ik vind mezelf goed zo EN sexy..
daar heb ik geen internet forum voor nodig
Die heb je al langquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waarom?? om van JOU de goedkeuring te kunnen krijgen?? neuh.. dat is helemaal niet nodig
Ja, hoi, neuken?quote:EDIT .. en regel je eigen wijf!
dat ze wat niet is??quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan is het goed toch
Maar dat wil niet zeggen dat Lovely het niet is
Vind het al knap dat ze het durft.
Hey Saraquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:39 schreef sararaats het volgende:
* sararaats ontsnapt uit het kippenhok
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |