Ja, maar APple is vaak vrij duur met ophogen. Ik haal het hier altijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus de tweede van links (1499), en dan upgrade naar i5.
En hoe zit het met extra geheugen? Ik kan hem verhogen naar 8GB
ja maar ik ben niet zo makkelijk met inbouwen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:57 schreef Pheno het volgende:
Overigens, werkgeheugen is zelf goedkoper te krijgen en simpel in te bouwen, dus houd het op 4GB. Doe ik ook altijd met mijn macboekjes, die prik ik er zelf wel bij. Voor 1/4de van de prijs
goed puntquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
in het ziekenhuis moet je toch altijd wachten
pheno doet het wel voor jequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet zo makkelijk met inbouwen.
Al huur je iemand in, of regel ik het even, dan is het vaak nog goedkoper, even checken, momentje. Site is oertraag op het moment.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet zo makkelijk met inbouwen.
Kun je aanzetten bij instellingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:01 schreef ScarFace- het volgende:
Mogge. Koffie!
Jammer dat je geen smileys kan selecteren bij de mobiele layout.
had ik ook al last vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al huur je iemand in, of regel ik het even, dan is het vaak nog goedkoper, even checken, momentje. Site is oertraag op het moment.
Owwww (K)quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:53 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen.
Ik had een nachtmerrie, 3 keer dezelfde in 1 nacht.
okidoki...quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al huur je iemand in, of regel ik het even, dan is het vaak nog goedkoper, even checken, momentje. Site is oertraag op het moment.
Zoek ik die ook even, welke airbook heb je, de eerste of de net nieuw uitgekomen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
had ik ook al last van
mijn macbook air is momenteel helemaal prima voor wat ik er mee wil doen..
maar..
hebben ze daar ook geheugen voor air's??
kan me voorstellen dat dat nog kleiner is etc??
Maar het is dus ehct makkelijk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:02 schreef Pheno het volgende:
2x http://www.simmcity.nl/apple/61-kta-mb13334g-0740617169591.html is 8G en kost 90 euro, dus 2x zo goedkoop
Er komen altijd weer nieuwe uit, even loeren:quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okidoki...
En twijfel tussen de schermen
Enne... Komen er nog nieuwe uit, of zijn dit de nieuwste?
Enne Thx
Misschien nog wel makkelijkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar het is dus ehct makkelijk?
En dan bedoel ik, net zo makkelijk als een DVD-brander/writer vervangen>?
Ow dan wacht ik sowieso even...quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komen altijd weer nieuwe uit, even loeren:
http://buyersguide.macrumors.com/#iMac
Ah, schijnbaar binnenkort.
ehm degene die in jan de nieuwste was??quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoek ik die ook even, welke airbook heb je, de eerste of de net nieuw uitgekomen?
nee, ik bedoelde echt bofkontquote:
het stelt niets voor. Waarschijnlijk een plaatje wegschroeven en modules vervangen, zoner rotdraadjes van een branderquote:
Hierrrrr !! sorry.. Heel stom. Collega's verwachten dat ik ging werken of zoietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |