Is dat een stille hint? Moet ik terug?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik het niet hoef te zien!
[..]
Simpel: je kopieert de URL van het nieuwe topic naar de Wiki, slaat dat op en kopieert de Wikitekst na het opslaan naar de OP.
[..]
Dat krijg je als andere SC's leeglopen![]()
.
quote:
Hebben jullie lekker geslapen poppedopjes?quote:
Jaloersquote:
Hoef pas om kwart voor 9 de deur uit eigenlijk, maar ben nu al helemaal klaarquote:
Lekker geslapen, maar zoals ik voorspelde: geen zin om op te staan. En jij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie lekker geslapen poppedopjes?![]()
De auto wilde vanochtend zomaar starten
Heerlijk geslapen en jij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie lekker geslapen poppedopjes?![]()
De auto wilde vanochtend zomaar starten
En eerder klaar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoef pas om kwart voor 9 de deur uit eigenlijk, maar ben nu al helemaal klaarDan maar vroeg beginnen
C_Aquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:35 schreef charmed_angel het volgende:
GoedemorgenGeen zin.... maar nog even volhouden
Bedankt, nu ben ik wakkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:35 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl doet de deur van de SC even open en schreeuwt GOEIEMORGEN MENSEN!!*sluit deur weer en gaat er vandoor*
LLquote:
* MPG opent deur, grijpt PriemBabe en sleept haar terug de SC in...quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:35 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl doet de deur van de SC even open en schreeuwt GOEIEMORGEN MENSEN!!*sluit deur weer en gaat er vandoor*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |