Ow dan wacht ik sowieso even...quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komen altijd weer nieuwe uit, even loeren:
http://buyersguide.macrumors.com/#iMac
Ah, schijnbaar binnenkort.
ehm degene die in jan de nieuwste was??quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoek ik die ook even, welke airbook heb je, de eerste of de net nieuw uitgekomen?
nee, ik bedoelde echt bofkontquote:
het stelt niets voor. Waarschijnlijk een plaatje wegschroeven en modules vervangen, zoner rotdraadjes van een branderquote:
Hierrrrr !! sorry.. Heel stom. Collega's verwachten dat ik ging werken of zoietsquote:
fewoon geen mac kopenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dan wacht ik sowieso even...
Kan ik ngo even doorsparen
Hey hey,quote:
Oke, moest ik even weten, qua compatibiliteit van geheugen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ehm degene die in jan de nieuwste was??![]()
een kleintje..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde echt bofkont
hier ook altijd hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hierrrrr !! sorry.. Heel stom. Collega's verwachten dat ik ging werken of zoiets![]()
precies, ik heb immers een dikke reet en geen bipsquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde echt bofkont
neequote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
Mac.Apple.
Maar had jij nog geen iMac dan C_A?
Ik heb een G4quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn iMac komt nog uit 2010. Loop ik nou achter?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies, ik heb immers een dikke reet en geen bips
Ik zei ook bofKONTquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Bofbips is zooooo 30 maart 2011
ow dan gaat me dat wel lukkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
het stelt niets voor. Waarschijnlijk een plaatje wegschroeven en modules vervangen, zoner rotdraadjes van een branderDus ja, makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |