Eigenlijk vind ik al die formats van Paul de Leeuw hetzelfde. Het is Paul de Leeuw, wensen van het publiek, een band met Cor Bakker en dan nog die Adje erbij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Door alle succes van Mooi Weer de Leeuw heeft Paul het een beetje hoog in z'n bol gekregen. Toen de kijkcijfers topten een paar jaar geleden had ie eigenlijk een lekkere sabbatical moeten nemen van een paar jaar. Toen de kijkcijfers gingen dalen begon ie opeens wanhopig andere formats te proberen, en als klap op de vuurpijl een dagelijkse show terwijl heel Nederland allang Paul de Leeuw-moe was. Tja, dat is dan gedoemd te mislukken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah, Boele "janksmoel" Staal mag weer even komen jankzakken.
Zijn vorige uitspraken bleken niks waard.
Ik ken geen enkele goede Nederlandse film. Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte van Nederlandse films, mede omdat het zo tenenkrommend slecht geacteerd is.quote:Op maandag 4 april 2011 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn best wat goede Nederlandse films. Maar het gros kent ook alleen Costa en Volle Maan.
Nee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:19 schreef pberends het volgende:
Laat die homohatende ambtenaren maar lekker thuisblijven.
Dan moeten ze homohatende ambtenaren maar ontslaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee.
Als stel wil je niet zo'n ambtenaar, maar dat geeft ze nog niet het recht te weigeren. Of je moet met thuiszitten definitief thuiszitten zonder wachtgeldregeling bedoelen.
Enkele films zijn wel redelijk, maar overall is het bagger. Zeker als je het afzet tegen de films die bijvoorbeeld uit Korea of Amerika komen. Maar ook uit een land als Frankrijk komen veel betere films.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele goede Nederlandse film. Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte van Nederlandse films, mede omdat het zo tenenkrommend slecht geacteerd is.
Om zichzelf belachelijk te maken.quote:Op maandag 4 april 2011 23:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Rita probeert weer populistisch te scoren, waarom krijgt zij zendtijd?
Bartjequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:27 schreef Cynix ® het volgende:
Nederland was vroeger wél goed in series: Dagboek van een Herdershond, De Fabriek, Sil de Strandjutter, Hollands Glorie, etc.
Laatste gast:quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst vanavond:
#
Boele Staal
Voorzitter NVB is ongerust over bonussen-debat.
#
Ronald Plasterk
Voormalig hoogleraar over moleculair onderzoek Marco Kroon.
#
Anton Dautzenberg
Schrijver doneert nier aan onbekende patiënt.
Linda de Mol doet IHVH.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hier ook, al krijg ik ook pijnscheuten van alles wat beroepsopportunist en zakkenvullende collaborateur Spijkerman doet.
Het verschil met andere landen is dat je van Nederland alle bagger te zien krijgt, terwijl je uit Frankrijk alleen de succesvolle films ziet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:24 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Enkele films zijn wel redelijk, maar overall is het bagger. Zeker als je het afzet tegen de films die bijvoorbeeld uit Korea of Amerika komen. Maar ook uit een land als Frankrijk komen veel betere films.
Ja, en Jack Spijkerman doet een ander baggerprogramma op RTL4.quote:
Laurent Benoît Baudouin Marie (Brussel, 19 oktober 1963), Prins van België, is het derde kind van Albert II, Koning der Belgen en Koningin Paola. In oudere Nederlandstalige publicaties werd hij Laurens genoemd, maar deze benaming is thans niet meer gangbaar.quote:
Vertel hem dat nou niet, hij is net zo lekker in de waan dat dat ook een 'talent' van hem is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Paul de Leeuw kan helemaal niet acteren. Paul de Leeuw is teveel Paul de Leeuw.
Een van de weinige mensen van het PVDA samen met Samson die ik kan waarderen.quote:
Helemaal mee eens los van hun partij goede gasten. Ook Timmermans kan ik wel waarderen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef themole het volgende:
[..]
Een van de weinige mensen van het PVDA samen met Samson die ik kan waarderen.
De betere films uit bijv. Frankrijk - laten we zeggen 5 topfilms - zijn van een veel hoger niveau dan de beste Nederlandse films. Films die internationaal ook zeer gewaardeerd worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het verschil met andere landen is dat je van Nederland alle bagger te zien krijgt, terwijl je uit Frankrijk alleen de succesvolle films ziet.
Komt ook wel omdat ze daar een groter budget hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
De betere films uit bijv. Frankrijk - laten we zeggen 5 topfilms - zijn van een veel hoger niveau dan de beste Nederlandse films.
Onder andere ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Komt ook wel omdat ze daar een groter budget hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |