Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
uhuh.. hoe hebben jullie die enveloppe in de email gekregen??quote:Hierbij een verzoek om de ontbrekende bescheiden toe te zenden in de bijgevoegde antwoordenvelop.
Die van KG natuurlijk.. stelletje ongedulds!quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
Hilarische email net ook :
[..]
uhuh.. hoe hebben jullie die enveloppe in de email gekregen??
Barbabequote:
misschien dat MPG wat kan met z'n rode jasje??quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
geen mod te vinden natuurlijk om iets dicht te knallen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien dat MPG wat kan met z'n rode jasje??
jij had de lapo nietquote:
het is niet moeilijk.. de gene die de laatste post heeft opent een nieuw topic..quote:
Dan moet KG maar op tijd openen. Nu was ik eerstquote:
die ga ik even quotenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is niet moeilijk.. de gene die de laatste post heeft opent een nieuw topic..
dat iedereen een beetje te ongeduldig is slaat nergens op..
Enfermerel is vrouwlief?quote:
je was voor je beurt.. er staat duidelijk dat degene die de 300ste post maakt een nieuwe moet openen.. zo simpel is het en dan moet je dus gewoon even wachten.. een dm of pm sturen als je denkt dat iemand weg is heeeelemaal niet erg...quote:
JA. Al kun je dat ook weer instellen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar tegenwoordig zie je dus niet hoeveelste post je hebt maar hoeveelste reply?
De koper heeft haar teruggebracht?quote:
En het slotje dat in beeld komt, en het postvak wat rood word.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar tegenwoordig zie je dus niet hoeveelste post je hebt maar hoeveelste reply?
why ??quote:
ach het is af en toe handig om toch te F5-en omdat je dan daadwerkelijk doorhebt dat ie vol isquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En het slotje dat in beeld komt, en het postvak wat rood word.
Dat dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je was voor je beurt.. er staat duidelijk dat degene die de 300ste post maakt een nieuwe moet openen.. zo simpel is het en dan moet je dus gewoon even wachten.. een dm of pm sturen als je denkt dat iemand weg is heeeelemaal niet erg...
post verslaafden![]()
Bij mij autorefreshed ie dat allemaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach het is af en toe handig om toch te F5-en omdat je dan daadwerkelijk doorhebt dat ie vol is
Uhu, maar als je ook aan het werkt bent en volledig op de automatische update afgaat kan dat wel eens foutgaan hequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En het slotje dat in beeld komt, en het postvak wat rood word.
Gewoon niet opgelet dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Uhu, maar als je ook aan het werkt bent en volledig op de automatische update afgaat kan dat wel eens foutgaan he
Lees de OP even..quote:
Ik ga me denk ik maar ff inhouden nuquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Lees de OP even..
en stop je te gedragen als een klein kind..
quote:
Goed planquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga me denk ik maar ff inhouden nu
je mag het ook laten gaan hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga me denk ik maar ff inhouden nu
Jij komt het topic binnen, en koen roept meteen dat vrouwlief er weer isquote:
is nieuw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Echt he XDquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij komt het topic binnen, en koen roept meteen dat vrouwlief er weer is
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is nieuw!Oh lordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is nieuw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
10
♥
Ik kan er niks aan doenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen![]()
...
Komt door de lente...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen we hier ff een inzamelingsactie houden zodat je met die centjes weer eens van bil kan??
![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
misschien dat ie een avondje bij GF kan werken als wederdienstquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zullen we hier ff een inzamelingsactie houden zodat je met die centjes weer eens van bil kan??
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien dat ie een avondje bij GF kan werken als wederdienst
Vastquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen![]()
...
Komt door de lente...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Das misschien nog wel een beter plan jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien dat ie een avondje bij GF kan werken als wederdienst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:21 schreef MPG het volgende:
SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
adventskalenderquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oprotten met die spoilers, ik BLIJF niet klikken![]()
Is godverdomme ;e;en grote adventskalender aan het worden hier. Met aleen maar lege vakjes
zitten er ook chocolaatjes achter??
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
Ojee MPG gaat direct achter Barretje aan![]()
Griep'n wa je griep'n kan, mien jông...KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Truste Nijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
Aah mên, pokketandenpijnigingsapparaatik ga pitten, dan is het morgen teminste over.
Doei
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:22 schreef Enfermera het volgende:Heeft veel nut met oude mobiele lay-outSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Of van die gespikkelde koekkerstkransjes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
adventskalender
zitten er ook chocolaatjes achter??quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen tetten meer?quote:
XDquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft veel nut met oude mobiele lay-outI never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
met nieuwe doen Spoilers t primaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft veel nut met oude mobiele lay-out
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lege vakjes. Zeg ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
adventskalender
zitten er ook chocolaatjes achter??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Geen plaatjes van tetten. Liever the real dealquote:![]()
...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
into the moodquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen plaatjes van tetten. Liever the real deal![]()
...
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bij gebrek aan the real deal hier, toch liever plaatjes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
...
![]()
![]()
Toch wel?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
...
♥![]()
PM GF ff danquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Of van die gespikkelde koekkerstkransjes.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like duh!quote:
Alleen wel nog zien te hosselen...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Whehe ik moet met mijn hand onder mijn hoofd slapen![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Like duh!
Alleen wel nog zien te hosselen...
Komt wel goed schatje
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan ook alleen maar op mn rug of rechterzij slapen
![]()
♥![]()
En dan de andere hand braaf boven de dekens...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
Slaap lekker.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Trusten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
![]()
Ik kan op alle manieren slapenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen maar op mn rug of rechterzij slapen
![]()
behalve met tandpijn dus
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan op alle manieren slapenbehalve met tandpijn dus
Nou succes dan maar met slapen
![]()
♥![]()
nope.. vrijdag vrije dag..quote:
en dan ga ik mee zwemmen met de mini van vriendinnetje
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Ja, de film is af, ik ga lekker pittenTrusten allen!
♥![]()
Truste enfquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Och jee, je wordt al een echte vrouw. Met je gezanik over pijntjes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan op alle manieren slapenbehalve met tandpijn dus
Truste enfjequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef Enfermera het volgende:
![]()
hmmm dus wordt deze week niksquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. vrijdag vrije dag..
en dan ga ik mee zwemmen met de mini van vriendinnetje
Voor mij ook lastig plannen, ivm chronisch gebrek aan vrije dage dit jaar zal het wel een zaterdag worden een keer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Trusten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
Een echte vrouw kan niet slapen volgens mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, je wordt al een echte vrouw. Met je gezanik over pijntjes.
En mijn 'pijntjes' zijn morgen weer over hoor
ik zag op wikipdia vandaag een ander plaatje over tandpijn
ach.. na mijn "uitbarsting" van vanmorgen doen ze een beetje rustig aan met mequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dus wordt deze week niks
Voor mij ook lastig plannen, ivm chronisch gebrek aan vrije dage dit jaar zal het wel een zaterdag worden een keer
dus ik krijg die dag makkelijk..
ach jah
wel lief dat ze vrijdag Taart wilden doen omdat het m'n eerste officiele dag in dienst van de oliemaatschappij is
nu even verplaats naar maandag
Gefeliciteerd danquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. na mijn "uitbarsting" van vanmorgen doen ze een beetje rustig aan met me
ach jah
wel lief dat ze vrijdag Taart wilden doen omdat het m'n eerste officiele dag in dienst van de oliemaatschappij is
nu even verplaats naar maandag![]()
Zat je daarvoor op uitzend- of detacheringsbasis ofzo?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
nou maar hopen dat het daarquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. na mijn "uitbarsting" van vanmorgen doen ze een beetje rustig aan met me
ach jah
nu even verplaats naar maandagblijft
Same shit, different day
SC hopper present![]()
jup.. als "contracter" weet eigenlijk niet of het gedetacheerd wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan![]()
Zat je daarvoor op uitzend- of detacheringsbasis ofzo?
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 296 JJH
02. 238 RockNijntje
03. 175 Trevland
04. 160 Stuart
05. 157 Koen66
06. 157 Crazy-M
07. 149 MPG
08. 130 pgrferrari
09. 127 Pheno
10. 125 LovelyLady
11. 115 Enfermera
12. 114 Whiskers2009
13. 107 Symphonic
14. 100 suikertaartje
15. 091 Marijkezwolle
16. 090 DaMart
17. 086 littledrummergirl
18. 076 TheFamousMan
19. 074 wel.o.k
20. 069 MaleDuck
Reeks-statistieken!Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Ik sta er op een of andere manier altijd in.. Al post ik meestal alleen 's-avonds/'s-nachts
Ik ouwehoer dus te veel
You say it like it's a bad thing.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik sta er op een of andere manier altijd in.. Al post ik meestal alleen 's-avonds/'s-nachts
Ik ouwehoer dus te veel![]()
![]()
ik post de gehele dag wel eigenlijk, tussendoor tijdens werk,quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ouwehoer dus te veel
op de saaie momentjes, in de file etc
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mwoa. Onder de 300-400 per dag ouwehoer je niet "te veel" hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ouwehoer dus te veel
Zo.
Moggûh
Hoe gaat het met jullie dan?![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Het minste post ik eigenlijk tussen 18:00 en 22:00, dan is het meestal etenstijd en Koen doet ff gezellig thuis tijd
Same shit, different day
SC hopper present![]()
lekker 4 uur tegen je saggo vrouw aan kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Het minste post ik eigenlijk tussen 18:00 en 22:00, dan is het meestal etenstijd en Koen doet ff gezellig thuis tijd
Beroemdequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo.
Moggûh
![]()
goat z'n gangetje he
Same shit, different day
SC hopper present![]()
bwoah als dit biertje op is ga ik slapen hoor
TFMquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo.
Moggûh
![]()
als ik gezellig doe dan is ze nog best wel gezellie ook hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker 4 uur tegen je saggo vrouw aan kijken
Als ik ga Fokken however, dan kijkt ze saggo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kjon![]()
Whis![]()
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo.
Moggûh
![]()
![]()
Heb ik nog iets gemist eigenlijk vandaag (rijbewijzen die gehaald zijn, auto's die niet rijden, meets, opmerkelijke dngen)?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Ehhm, dat was het wel zo'n beetje denk ik ja, in de grote lijnenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik nog iets gemist eigenlijk vandaag (rijbewijzen die gehaald zijn, auto's die niet rijden, meets, opmerkelijke dngen)?
Nee. Ik ben alweer klaar met mijn nieuwe klus, morgen terug naar de vorigequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik nog iets gemist eigenlijk vandaag (rijbewijzen die gehaald zijn, auto's die niet rijden, meets, opmerkelijke dngen)?
Het was een vraag he?? Geen opsommingquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehhm, dat was het wel zo'n beetje denk ik ja, in de grote lijnen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik ben alweer klaar met mijn nieuwe klus, morgen terug naar de vorigeDa's snel
ik sta er ook niet in dikkopquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZET MIJ ES IN DIE LIJST POEPHARRIE
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Ja was eigenlijk ook voor morgen nog gepland maar i eigenlijk nergens voor nodigquote:
Ahh, ik dach al. Jij weet meer dan mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was een vraag he?? Geen opsomming
Had je al een pinneke gedownload GF?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik sta er ook niet in dikkop![]()
"dan ik"quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, ik dach al. Jij weet meer dan mij
JJH??
Jij was er kennelijk de hele dag
ik zit aan lamsteaks met champignonsquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je al een pinneke gedownload GF?![]()
[ afbeelding ]![]()
Oh ja dat had je al.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je al een pinneke gedownload GF?![]()
[ afbeelding ]![]()
Tijd om naar bed te gaan
Mwah, eerste topic was 3234.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
JJH??
Jij was er kennelijk de hele dag![]()
![]()
NU??quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit aan lamsteaks met champignons
Truste danquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat had je al.![]()
Tijd om naar bed te gaan![]()
Moet ik dan alles terug gaan lezenquote:![]()
Waarom?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet ik dan alles terug gaan lezen![]()
Om alles te weten?![]()
Welnee, JJH is gewoon just another TAL-verlater die hierheen komt, zoals zo velenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet ik dan alles terug gaan lezen![]()
slaap ze koenquote:
het wordt vol hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, JJH is gewoon just another TAL-verlater die hierheen komt, zoals zo velen
Ik heb daar ook gewoon meegepost hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, JJH is gewoon just another TAL-verlater die hierheen komt, zoals zo velen
En ik zwerf heel fok over. Begonnen in F&F, daarna ESF en toen TAL inderdaad.![]()
![]()
idd en het komt van een kameraad van me af die fokt zelf schapen voor de slachtquote:
En dan zijn er weer mensen die het te druk of niet meer leuk vinden en die vertrekken dan weer naar elders. Eeuwige golfbeweging hier.quote:![]()
![]()
yep al aardig wat intussenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
betrap me er op dat ik er steeds minder vaak kom
Same shit, different day
SC hopper present![]()
mijn "werkdag" begint wat later dan bij de meestequote:
Dat is bij mij ook, maar ik probeer toch altijd wel tussen grofweg 18u en 21u warm te eten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn "werkdag begint wat later dan bij de meeste![]()
![]()
Ik heb Sinds gistermorgen nog niks gegeten bedenk ik me net
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb Sinds gistermorgen nog niks gegeten bedenk ik me netDoe eens niet zo gek zeg
Dat is niet heel handig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb Sinds gistermorgen nog niks gegeten bedenk ik me net
Ik heb ook wel eens dagen dat ik dat vergeet, en mezelf dan ook om een uur of 4 afvragen waarom ik zo'n honger heb.![]()
![]()
hoe kan je nou vergeten dat je moet eten??quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is niet heel handig.
Ik heb ook wel eens dagen dat ik dat vergeet, en mezelf dan ook om een uur of 4 afvragen waarom ik zo'n honger heb.
Ik heb vandaag een bruin broodje ham-kaas-tomatentrazzle op, en een half footlong Sub met van alles, en dus HEEL die bak friet waar jullie eigenlijk niks van krijgen dusEN een hele bak tortellini op
![]()
Zo veel eet ik normaal niet trouwens hoor
dan ben ik net aan het werkquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook, maar ik probeer toch altijd wel tussen grofweg 18u en 21u warm te eten.
Presentatie af, tijd om te roken![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Te druk, te laat, geen zin om te koken of domweg de tijd er niet voor nemen, en in mijn geval gewoon nooit honger,quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe kan je nou vergeten dat je moet eten??Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Geen zin om te koken??quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Te druk, te laat, geen zin om te koken of domweg de tijd er niet voor nemen, en in mijn geval gewoon nooit honger,
Ben je 14 of 24?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja hoor, jij en werkquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben ik net aan het werk
idd.. je woont toch nog thuis TFM?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen zin om te koken??
Ben je 14 of 24?
Mja dit klopt niet helemaal nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen zin om te koken??
Ben je 14 of 24?
Zin om te koken heeftie een moeder voor, enneh, geen honger? 14? GEEN honger? Nee.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Het was meer in het algemeen bedoeld, voor anderen. Maar, ik heb wel een buurjongen van 14 die samen met z'n broer van 16 3 weken per maand alleen wonen, alles zelf moeten doen omdat hun moeder per se 3 weken per maand bij d'r vriend in engeland wilt wonen, zelf huishouden, koken, boodschappen doen, onvoorstelbaar, als je naar mijn ouders kijkt...Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Ik eet eigenlijk alleen omdat het moet, ik moet echt ruim twee dagen niks eten wil ik échte honger krijgen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja dit klopt niet helemaal nee.
Zin om te koken heeftie een moeder voor, enneh, geen honger? 14? GEEN honger? Nee.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
mja.. en hoe krijg JIJ het dan voor elkaar met JOUW ouders om niet te eten??quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Het was meer in het algemeen bedoeld, voor anderen. Maar, ik heb wel een buurjongen van 14 die samen met z'n broer van 16 3 weken per maand alleen wonen, alles zelf moeten doen omdat hun moeder per se 3 weken per maand bij d'r vriend in engeland wilt wonen, zelf huishouden, koken, boodschappen doen, onvoorstelbaar, als je naar mijn ouders kijkt...
daar let je toch op als ouder??
Ik snap gewoon niet dat kunt vergeten te eten als je thuis woont. Je hebt toch ouders? Dus ontbijt en avondeten overslaan valt gewoon op..quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Het was meer in het algemeen bedoeld, voor anderen. Maar, ik heb wel een buurjongen van 14 die samen met z'n broer van 16 3 weken per maand alleen wonen, alles zelf moeten doen omdat hun moeder per se 3 weken per maand bij d'r vriend in engeland wilt wonen, zelf huishouden, koken, boodschappen doen, onvoorstelbaar, als je naar mijn ouders kijkt...
En ik ben ook nog niet overtuigd door je "geen zin om te koken"- weerlegging"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Meestal vergeet ik het gewoon écht, snel douchen de deur uit, even dit doen, even daar naar toe.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe kan je nou vergeten dat je moet eten??
En dan krijg ik dus in de loop van de middag een rommelbuik.![]()
![]()
Zoals nu was m'n vader "overwerken" en m'n moeder is ziek, dus ik moest koken, en ik had alleen voor m'n broer+moeder gekookt, omdat ik geen honger had.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. en hoe krijg JIJ het dan voor elkaar met JOUW ouders om niet te eten??
daar let je toch op als ouder??Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zoals nu was m'n vader "overwerken" en m'n moeder is ziek, dus ik moest koken, en ik had alleen voor m'n broer+moeder gekookt, omdat ik geen honger had.
Maar JIJ bent geen 14 en thuiswonend waarschijnlijk (als je taxi-chauffeur bent)quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Meestal vergeet ik het gewoon écht, snel douchen de deur uit, even dit doen, even daar naar toe.
En dan krijg ik dus in de loop van de middag een rommelbuik.
Dus je staat te koken, en krijgt daar geen honger van?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zoals nu was m'n vader "overwerken" en m'n moeder is ziek, dus ik moest koken, en ik had alleen voor m'n broer+moeder gekookt, omdat ik geen honger had.
Wat een magere lat moet jij zijn!![]()
Nope, eigen flatje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar JIJ bent geen 14 en thuiswonend waarschijnlijk (als je taxi-chauffeur bent)![]()
![]()
Die is ronduit kolderiek inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik ben ook nog niet overtuigd door je "geen zin om te koken"- weerlegging![]()
![]()
Think about it for a second:
TFM komt thuis uit school: "Hoi mam ik had een 8 voor Latijn en een 6+ voor WiskundeOh en ik heb vandaag geen zin om te koken, doe jij dat effe"
JIj haalt vast van alles "on the road "quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je staat te koken, en krijgt daar geen honger van?
Wat een magere lat moet jij zijn!
Dat is niet wat je net zei.. Je zei "geen zin om te koken".quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zoals nu was m'n vader "overwerken" en m'n moeder is ziek, dus ik moest koken, en ik had alleen voor m'n broer+moeder gekookt, omdat ik geen honger had."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
als ik voor mezelf moet koken doe ik het bijna nooit, omdat ik er toch bijna niks van eet, aan een appel heb ik voor een avond al genoeg. Ik moet van de dokter+ouders meer eten, dus doe ik dat, maar na een gewone maaltijd ben ik vaak misselijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat kunt vergeten te eten als je thuis woont. Je hebt toch ouders? Dus ontbijt en avondeten overslaan valt gewoon op..
En ik ben ook nog niet overtuigd door je "geen zin om te koken"- weerlegging
Je zegt net dat je sinds gisterenochtend niets gegeten hebt. Ook geen appel dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als ik voor mezelf moet koken doe ik het bijna nooit, omdat ik er toch bijna niks van eet, aan een appel heb ik voor een avond al genoeg. Ik moet van de dokter+ouders meer eten, dus doe ik dat, maar na een gewone maaltijd ben ik vaak misselijk
Er klopt gewoon iets niet aan je verhaal (of vriendelijker gezegd: op zijn minst ad formulering), sorry"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Te veel. Als ik weekend heb kook ik sowieso, en als ik moet werken ligt het eraan of hoe druk het is, en of ik er tijd voor wil maken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIj haalt vast van alles "on the road "
Ik werk bij een klein bedrijf, en als ik aan het werk ben heb ik ook 9 van de 10 keer centrale. Dus tijd om een half uurtje te gaan staan kokkerellen heb ik eigenlijk niet. Als het niet te druk is kook ik voordat ik om 18u de weg op ga. Vanaf 15u ben ik standby.![]()
Ik heb geen Latijn, en een 6 voor wiskunde zou mijn Walhalla zijn op dit moment, maar dat ter zijde.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is ronduit kolderiek inderdaad![]()
![]()
Think about it for a second:
TFM komt thuis uit school: "Hoi mam ik had een 8 voor Latijn en een 6+ voor WiskundeOh en ik heb vandaag geen zin om te koken, doe jij dat effe"
Wat wil je bereiken met deze post? Want mijn moeder koOkt meestal wel, maar zoals nu, nu ze ziek is even niet, en dan moet ik het doen.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Ik was vandaag en gisteren het appeltje of whatever dus vergetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zegt net dat je sinds gisterenochtend niets gegeten hebt. Ook geen appel dus.
Er klopt gewoon iets niet aan je verhaal (of vriendelijker gezegd: op zijn minst ad formulering), sorry
Je verhaalt klopt niet TFM. En je past het steeds aan c.q. breidt het uit. Dat is een beetje raar. Maar misschien formuleer je het wat ongelukkig, kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb geen Latijn, en een 6 voor wiskunde zou mijn Walhalla zijn op dit moment, maar dat ter zijde.
Wat wil je bereiken met deze post? Want mijn moeder koOkt meestal wel, maar zoals nu, nu ze ziek is even niet, en dan moet ik het doen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Maar goed, anyway: snel iets eten dan TFM
Ik denk dat ik het nogal ongelukkig formuleer
Mijn moeder kookt eigenlijk altijd, maar ik eet daar maar weinig van, want ik word al heel snel misselijk als ik eet, dus daar houdt ze natuurlijk wel rekening mee, maar als ze er niet op letten dan sla ik een maaltijd over, omdat ik niet misselijk wil worden en er toch geen last van heb.
Nu is m'n moeder ziek en m'n vader 'druk' dus moet ik alleen koken, want m'n broer is ook te druk met gamen om me te helpen, en kook ik dus alleen voor hun.
Zoiets?
Lijkt me wel slIm, maar Ik heb alsnog geen hOnger én lig in bed, maar ik zal m'n ouders maar een plezier doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, anyway: snel iets eten dan TFM
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik denk dat ik het nogal ongelukkig formuleer
Mijn moeder kookt eigenlijk altijd, maar ik eet daar maar weinig van, want ik word al heel snel misselijk als ik eet, dus daar houdt ze natuurlijk wel rekening mee, maar als ze er niet op letten dan sla ik een maaltijd over, omdat ik niet misselijk wil worden en er toch geen last van heb.
Nu is m'n moeder ziek en m'n vader 'druk' dus moet ik alleen koken, want m'n broer is ook te druk met gamen om me te helpen, en kook ik dus alleen voor hun.
Zoiets?Ok danquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lijkt me wel slIm, maar Ik heb alsnog geen hOnger én lig in bed, maar ik zal m'n ouders maar een plezier doen
Hoera een rokerquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef JJH het volgende:
Ik doe nog één peuk en dan ga ik slapen.
Denk ik.
quote:
Ik ben hier de ongevraagde meeroker, houd alsjeblieft rekening met mijn tere kinderlongetje! (zonder teer dan)
Ik zal het niemand aanraden hoor..quote:![]()
Maar elke mede-roker is mooi meegenomen hier
Succesquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was gestopt,en ga binnenkort weer stoppen.
![]()
Rottijd gehad? Of gewoon weer een keertje een sigaret genomen?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nee dat nog geeneens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Succes![]()
Rottijd gehad? Of gewoon weer een keertje een sigaret genomen?
Maar 'gewoon' weer eens een peuk gerookt en een pakje gekocht.
Verslaafd ben je inderdaad voor je leven.![]()
![]()
Zal ik het koffie- en thee & GF-afsluit-riedeltje maar weer doen dan?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat wil je bereiken met deze post?
Later Fles
Tja, dan blijft de vraag: Wat zal ik eensch nuttigen?Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Boterham?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Tja, dan blijft de vraag: Wat zal ik eensch nuttigen?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Broodje gezondquote:![]()
Maar ik ga ook maar eens pitten,
Slaap zacht snoezepoes
![]()
En weer een uur verder...Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Uitgeleerd voor mijn part, slapen!
Doeisels en goedemorgen, vroege vogels!![]()
![]()
Fijne donderdag!
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
Ik heb ook de Wiki maar aangepast... oude topics liep maar 12 topics achter... zelfs MPG verzaakte.
![]()
Goedemorge Da Smartie
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
moirge Trevquote:
Ik luister NL-Talig![]()
laat de trein gewoon naar jou komenquote:Op donderdag 31 maart 2011 06:57 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen Gekke_M en Trev.
En dan ga ik nu maar eens richting trein.
Ik luister NL-Talig![]()
Goedemorgen!
rare nacht gehad..
om 8 uur in slaap gevallen om vervolgens om 12 uur weer klaarwakker te zijn..
en om 2 uur maar weer gaan slapen.. maar ben niet heeel erg moe, zelfs meer uitgeslapen dan vele ochtenden van de afgelopen maand..
zo maar weer eens douchen, aankleden en op werk aan
mag ik jou bed dan overkopen ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:01 schreef Barretje80 het volgende:
Goedemorgen!
rare nacht gehad..
om 8 uur in slaap gevallen om vervolgens om 12 uur weer klaarwakker te zijn..
en om 2 uur maar weer gaan slapen.. maar ben niet heeel erg moe, zelfs meer uitgeslapen dan vele ochtenden van de afgelopen maand..
zo maar weer eens douchen, aankleden en op werk aan
Ik luister NL-Talig![]()
dat zou ik niet doen denk ik.. want de laatste tijd slaap ik gewoon KUT in m'n bed..quote:
Het volgende spaarproject is voor een bed!
als je toch al uitgeslapen bent ...quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat zou ik niet doen denk ik.. want de laatste tijd slaap ik gewoon KUT in m'n bed..
Het volgende spaarproject is voor een bed!
Ik luister NL-Talig![]()
jah vandaagquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je toch al uitgeslapen bent ...
morgen is het een ander verhaal..
hmmm.. m'n kaak doet nog steeds zeer
ok. eeh iets gemist met je kaak ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah vandaag
morgen is het een ander verhaal..
hmmm.. m'n kaak doet nog steeds zeer
Ik luister NL-Talig![]()
neh.. gister gaate ik en was er een "snap" in m'n kaak..quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok. eeh iets gemist met je kaak ?
niet op gelet, maar begint steeds meer pijn te doen
o ok.quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neh.. gister gaate ik en was er een "snap" in m'n kaak..
niet op gelet, maar begint steeds meer pijn te doen
hoe heb je dat dan gedaan ?
Ik luister NL-Talig![]()
Goedemorgen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
goedemorgenquote:
Ik luister NL-Talig![]()
Goedemorgen![]()
Ik kan weer niet verder slapenVet irritant
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
Het is dan ook morgen, dan hoor je wakker te worden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Goedemorgen mevrouw Marijke,quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik luister NL-Talig![]()
Na pak em beet 6 uur slaap op je vrije dag welquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dan ook morgen, dan hoor je wakker te worden.![]()
Goedemorgen gekke meneerquote:
Alles goed?Come on now, you knew you were lost
Niet zo veel kezen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Na pak em beet 6 uur slaap op je vrije dag wel
Koenepoenquote:
KOENIEquote:oei dat maakt al veel goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneer
Alles goed?
hier alles goed hoor
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Daar slaap je vaak wel goed van
![]()
Maar dat is het niet, ik ben gewoon wakker en m'n bed is leeg
dan moet je er in gaan liggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar slaap je vaak wel goed van
![]()
Maar dat is het niet, ik ben gewoon wakker en m'n bed is leeg
dan is ie weer gevuld
Ik luister NL-Talig![]()
Oh, contract gaat vandaag niet door. Heb ik me voor niets geschoren.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
ohw, wanneer nu ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:33 schreef Pheno het volgende:
Oh, contract gaat vandaag niet door. Heb ik me voor niets geschoren.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
KOENIE
[..]
oei dat maakt al veel goed
hier alles goed hoorOh is dat het?quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan moet je er in gaan liggen
dan is ie weer gevuldIk vond de vloer al zo hard
quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:33 schreef Pheno het volgende:
Oh, contract gaat vandaag niet door. Heb ik me voor niets geschoren.Volgende week tekenen?
Goedemorgen Kuukelquote:![]()
Liefdequote:![]()
MZ!quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Kuukel![]()
![]()
[..]
Liefde![]()
![]()
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.![]()
Zwollequote:Op donderdag 31 maart 2011 07:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Kuukel![]()
![]()
[..]
Liefde![]()
![]()
![]()
![]()
Mij mag je er voor wakker maken.![]()
Moe maar verder wel goed. Krijg een nieuw project @ work. Hoopte eigk op een job in Amersfoort voor 2 maanden maar die gaat naar een goede collega en ik krijg ditquote:
En met jou dan?![]()
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Lekker geslapen?quote:Wat tofquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Moe maar verder wel goed. Krijg een nieuw project @ work. Hoopte eigk op een job in Amersfoort voor 2 maanden maar die gaat naar een goede collega en ik krijg dit
En met jou dan?![]()
Wat voor project?
Gefeliciteerd
Alles okKijk uit naar het weekend
Morgen, poging twee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Redelijk geslapen, mijn wekker ging weer veel te vroeg.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Lekker geslapen?
[..]
Wat tofWat voor project?
Gefeliciteerd
Alles okKijk uit naar het weekend
![]()
Nu op mijn werk maar ff eennemen.
Mij mag je er voor wakker maken.![]()
Goedemorgen NBT die ik vergeten ben, Toekiemoekie, Minkuukel en Pieniewienie
Ik luister NL-Talig![]()
als ik me niet vergis NSFWquote:
Ik luister NL-Talig![]()
ik snap niet dat die in die bikini kunnen.. daar krijg je toch last van je nek van?quote:
of is silikonenspul niet zo zwaar als melkklieren??
goedemorgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:53 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Veel plezier vandaag
Ik luister NL-Talig![]()
zo groot is nog eens niet mooiquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap niet dat die in die bikini kunnen.. daar krijg je toch last van je nek van?
of is silikonenspul niet zo zwaar als melkklieren??
Ik luister NL-Talig![]()
hmm..
af e toe is het niet handig om chaoot te zijn
ben op zoek naar de laatste 6 salarisstrookjes en ik kan er 3 vinden
het is vast wel "ergens"
haha ik ken het probleemquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:57 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
af e toe is het niet handig om chaoot te zijn
ben op zoek naar de laatste 6 salarisstrookjes en ik kan er 3 vinden
het is vast wel "ergens"
mis ook soms in 1 keer een maand ofzo. of de bonnen voor gratis servicebeurt van de fiets zijn weg.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Een project om de service en klanttevredenheid te vergroten
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
altijd leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:58 schreef Toekito het volgende:
Een project om de service en klanttevredenheid te vergroten
ik ga is ff een thin client beoordelen op bruikbaarheidYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Wat zeg je dat sjiek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
altijd leuk
ik ga is ff een thin client beoordelen op bruikbaarheidGet the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: