Dan moet KG maar op tijd openen. Nu was ik eerstquote:
die ga ik even quotenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is niet moeilijk.. de gene die de laatste post heeft opent een nieuw topic..
dat iedereen een beetje te ongeduldig is slaat nergens op..
Enfermerel is vrouwlief?quote:
je was voor je beurt.. er staat duidelijk dat degene die de 300ste post maakt een nieuwe moet openen.. zo simpel is het en dan moet je dus gewoon even wachten.. een dm of pm sturen als je denkt dat iemand weg is heeeelemaal niet erg...quote:
JA. Al kun je dat ook weer instellen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar tegenwoordig zie je dus niet hoeveelste post je hebt maar hoeveelste reply?
De koper heeft haar teruggebracht?quote:
En het slotje dat in beeld komt, en het postvak wat rood word.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar tegenwoordig zie je dus niet hoeveelste post je hebt maar hoeveelste reply?
why ??quote:
ach het is af en toe handig om toch te F5-en omdat je dan daadwerkelijk doorhebt dat ie vol isquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En het slotje dat in beeld komt, en het postvak wat rood word.
Dat dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je was voor je beurt.. er staat duidelijk dat degene die de 300ste post maakt een nieuwe moet openen.. zo simpel is het en dan moet je dus gewoon even wachten.. een dm of pm sturen als je denkt dat iemand weg is heeeelemaal niet erg...
post verslaafden![]()
Bij mij autorefreshed ie dat allemaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach het is af en toe handig om toch te F5-en omdat je dan daadwerkelijk doorhebt dat ie vol is
Uhu, maar als je ook aan het werkt bent en volledig op de automatische update afgaat kan dat wel eens foutgaan hequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En het slotje dat in beeld komt, en het postvak wat rood word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |