Maar JIJ bent geen 14 en thuiswonend waarschijnlijk (als je taxi-chauffeur bent)quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Meestal vergeet ik het gewoon écht, snel douchen de deur uit, even dit doen, even daar naar toe.
En dan krijg ik dus in de loop van de middag een rommelbuik.
Dus je staat te koken, en krijgt daar geen honger van?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zoals nu was m'n vader "overwerken" en m'n moeder is ziek, dus ik moest koken, en ik had alleen voor m'n broer+moeder gekookt, omdat ik geen honger had.
Nope, eigen flatje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar JIJ bent geen 14 en thuiswonend waarschijnlijk (als je taxi-chauffeur bent)
Die is ronduit kolderiek inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik ben ook nog niet overtuigd door je "geen zin om te koken"- weerlegging
JIj haalt vast van alles "on the road "quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je staat te koken, en krijgt daar geen honger van?
Wat een magere lat moet jij zijn!
Dat is niet wat je net zei.. Je zei "geen zin om te koken".quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zoals nu was m'n vader "overwerken" en m'n moeder is ziek, dus ik moest koken, en ik had alleen voor m'n broer+moeder gekookt, omdat ik geen honger had.
als ik voor mezelf moet koken doe ik het bijna nooit, omdat ik er toch bijna niks van eet, aan een appel heb ik voor een avond al genoeg. Ik moet van de dokter+ouders meer eten, dus doe ik dat, maar na een gewone maaltijd ben ik vaak misselijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat kunt vergeten te eten als je thuis woont. Je hebt toch ouders? Dus ontbijt en avondeten overslaan valt gewoon op..
En ik ben ook nog niet overtuigd door je "geen zin om te koken"- weerlegging
Je zegt net dat je sinds gisterenochtend niets gegeten hebt. Ook geen appel dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als ik voor mezelf moet koken doe ik het bijna nooit, omdat ik er toch bijna niks van eet, aan een appel heb ik voor een avond al genoeg. Ik moet van de dokter+ouders meer eten, dus doe ik dat, maar na een gewone maaltijd ben ik vaak misselijk
Te veel. Als ik weekend heb kook ik sowieso, en als ik moet werken ligt het eraan of hoe druk het is, en of ik er tijd voor wil maken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIj haalt vast van alles "on the road "
Ik heb geen Latijn, en een 6 voor wiskunde zou mijn Walhalla zijn op dit moment, maar dat ter zijde.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is ronduit kolderiek inderdaad![]()
![]()
Think about it for a second:
TFM komt thuis uit school: "Hoi mam ik had een 8 voor Latijn en een 6+ voor WiskundeOh en ik heb vandaag geen zin om te koken, doe jij dat effe"
Ik was vandaag en gisteren het appeltje of whatever dus vergetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zegt net dat je sinds gisterenochtend niets gegeten hebt. Ook geen appel dus.
Er klopt gewoon iets niet aan je verhaal (of vriendelijker gezegd: op zijn minst ad formulering), sorry
Je verhaalt klopt niet TFM. En je past het steeds aan c.q. breidt het uit. Dat is een beetje raar. Maar misschien formuleer je het wat ongelukkig, kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb geen Latijn, en een 6 voor wiskunde zou mijn Walhalla zijn op dit moment, maar dat ter zijde.
Wat wil je bereiken met deze post? Want mijn moeder koOkt meestal wel, maar zoals nu, nu ze ziek is even niet, en dan moet ik het doen.
Lijkt me wel slIm, maar Ik heb alsnog geen hOnger én lig in bed, maar ik zal m'n ouders maar een plezier doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, anyway: snel iets eten dan TFM
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik denk dat ik het nogal ongelukkig formuleer
Mijn moeder kookt eigenlijk altijd, maar ik eet daar maar weinig van, want ik word al heel snel misselijk als ik eet, dus daar houdt ze natuurlijk wel rekening mee, maar als ze er niet op letten dan sla ik een maaltijd over, omdat ik niet misselijk wil worden en er toch geen last van heb.
Nu is m'n moeder ziek en m'n vader 'druk' dus moet ik alleen koken, want m'n broer is ook te druk met gamen om me te helpen, en kook ik dus alleen voor hun.
Zoiets?
Ok danquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lijkt me wel slIm, maar Ik heb alsnog geen hOnger én lig in bed, maar ik zal m'n ouders maar een plezier doen
Hoera een rokerquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef JJH het volgende:
Ik doe nog één peuk en dan ga ik slapen.
Denk ik.
quote:
Ik zal het niemand aanraden hoor..quote:
Succesquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was gestopt,en ga binnenkort weer stoppen.
Nee dat nog geeneens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Succes![]()
Rottijd gehad? Of gewoon weer een keertje een sigaret genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |